Faaliyet

F4.5.4 Posta ve Kargo Hizmetleri

Faaliyetin Amacı: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğüne bağlı birimlere gelen postaların, kargoların ilgili birim, kişilere teslimi ve birimlerden gelen postaların, kargoların gönderilmesi sağlamak.
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Gelen postaların/kargoların ilgili birim/kişilere dağıtımı ve teslimi
  • Birimlerden gelen postaların/kargoların gönderilmesi
Genel Sekreter
Genel Sekreter Yardımcısı
İdari ve Mali İşler Daire Başkanı
İMİDB İdari ve Destek Hizmetleri Ofis Sorumlusu
İMİD İdari ve Destek Hizmetleri Birimi Yöneticisi
İMİD Posta Hizmetleri Ofis Personeli
İMİD Posta Hizmetleri Ofis Sorumlusu
PP.4.5.FR.0068-Posta Gönderileri İzlenimi
PP.4.5.FR.0069-Giden Evrak Zimmet Fişi
PP.4.5.FR.0067-Kargo Gönderi Fişi
PP.4.5.İŞA.0015-Gelen posta ve kargo hizmetleri iş akış süreci
PP.4.5.İŞA.0016-Giden posta ve kargo hizmetleri iş akış süreci
  • Dijital Ortam (Bilgisayar, e-posta vb.)

  • Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)

  • OMÜ Kalite Yönetim Sistemi (ÜNİKYS)

İzleme Kriterleri:

KG711 Zamanında postayla veya kargo ile gönderilmeyen kayıtlı süreli evrak sayısı
KG712 Kaybolma vb gibi nedenlerle teslim edilemeyen posta sayısı

Riskler:

Süreli evrakların zamanında posta veya kargo ile gönderilememesi nedeniyle idari, hukuki ve mali sorunların ortaya çıkması