Faaliyet

F4.7.3 Konaklama Hizmetleri

Faaliyetin Amacı: Konaklama tesislerinin Kamu Sosyal Tesisleri Tebliğine uygun olarak işletilmesi, yönetimi ve denetimi ile paydaşlara güvenli ortamlarda kaliteli bir konaklama hizmeti sunmak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Konaklama başvuru ve rezervasyon İşlemleri
  • Konaklama Giriş İşlemleri
  • Konaklama Ayrılış işlemi
 
ORT-Taşınır Kayıt Yetkilisi
ORT-Taşınır Kontrol Yetkilisi
ORT-Temizlik ve Destek Hizmetleri Personeli
SKSDB Birim Koordinatörü
SKSDB Çamaşırhane Personeli
SKSDB İktisadi İşletme Birim Yöneticisi
SKSDB İktisadi İşletme Konukevi Genel Sorumlusu
SKSDB Kat Hizmetleri Personeli
SKSDB Misafirhane Sorumlusu
SKSDB Ön Büro Personeli
SKSDB Ön Muhasebe Personeli
Teknik Destek Personeli
PP.4.7.PRS.0011 OMÜ AKADEMİK KONUKEVİ İŞLETİM ESASLARI
PP.4.7.PRS.0013 OMÜ MUSTAFA KEMAL GÜNEŞDOĞDU KAMPÜSÜ MİSAFİRHANESİ İŞLETİM ESASLARI
PP.4.7.FR.0041-Konaklama Temizlik Takip Formu
PP.4.7.FR.0088-Konaklama Formu
PP.4.7.FR.0176 Ticari İşletme Gelir Tablosu
PP.4.7.FR.0166-Daire / Oda Teslim Formu
PP.4.2.FR.0019-Gelir Teslim Formu
PP.4.7.PRS.0004 OMÜ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI İKTİSADİ İŞLETME YÖNERGESİ
PP.4.7.İŞA.0007-Misafirhane İşlemleri İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0005-Akademik Konukevi İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0006-Konukevi Konaklama İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0025-Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Özgelirleri İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0043-İktisadi İşletme Gelirlerinin Vadesiz Hesaba Aktarılması İş Akış Şeması
PP.4.2.İŞA.0044-İktisadi İşletme Gelirlerinin Vadeli Hesaba Aktarılması İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0045-İktisadi İşletme Vergi Ödemeleri İş Akış Süreci
  • Otel Yönetim Yazılımı

  • EBYS

  • Genel Muhasebe Sistemi (GMS)

  • Kimlik Bildirim Sistemi

EGM KBS (https://kbs.egm.gov.tr)

  • ÜNİKYS
  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG734 Konaklama ile ilgili geri bildirim (şikayet) sayısının toplam konaklayan kişi sayısına oranı

Riskler:

Konaklama birimlerinde Yangın, su baskını, elektrik, doğalgaz kaçağı, doğal afet vb. nedenlerden dolayı maddi hasar oluşması veya can kaybı yaşanması
Konaklama hizmetlerinden yararlananlar tarafından sağlık durumları ile ilgili bilgilerin eksik ya da hatalı bildirilmesi nedeniyle bulaşıcı hastalıklarla karşılaşılması ve dolayısıyla çalışanlar v e hizmet alıcılarının sağlıklarının tehlikeye girmesi.
Rezervasyon hatası nedeniyle mağduriyet yaşanması
Odalarda yeterli temizlik ve hijyen sağlanmamış olması nedeniyle işletmenin prestij kaybına uğraması.

Fırsatlar:

Ulusal ve Uluslararası anlaşmalar kapsamında akademik çalışmalar yapmak üzere Üniversitemize gelecek araştırıcılara Akademik Konukevinde aileleri ile birlikte konaklama imkanı sunularak Üniversitemizin uluslararasılaşma ve ar-ge çalışmalarının gelişmesine katkıda bulunulması
Havza Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezinde tedavi gören hastalara ve yakınlarına kaliteli bir konaklama ve termal havuz hizmeti sunularak Üniversitemizin tanıtımına katkıda bulunulmasının sağlanması
Sahil Tesislerinde piyasa ile rekabet edebilecek şekilde kapsamlı tadilat yapılması