Faaliyet
F4.7.14 Spor Tesislerinden Yararlandırma Hizmeti
Faaliyetin Amacı: Ondokuz Mayıs Üniversitesine ait salon, spor tesisi vb. fiziki mekanların yönetimi ve bağlı birimler ile paydaşların bu mekanlarda yapacakları faaliyetler için gerekli çalışmaları sağlamak | |||
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: | |||
Faaliyet Adımları | Görevli | Bilgi/Tarif Dokümanları | Kayıt Ortamı |
---|---|---|---|
|
ORT-Taşınır Kayıt Yetkilisi ORT-Taşınır Kontrol Yetkilisi ORT-Temizlik ve Destek Hizmetleri Personeli SKSDB Antrenör SKSDB Berber SKSDB Birim Koordinatörü SKSDB Cankurtaran Personeli SKSDB Havuz Operatörü SKSDB İktisadi İşletme Birim Yöneticisi SKSDB İlim, Sanat ve Kültür Evi Sorumlusu SKSDB Kültür Hizmetleri Ofisi Personeli SKSDB Kültür Merkezi Personeli SKSDB Kültür Merkezi Sorumlusu SKSDB Kültür ve Spor Birimi Yöneticisi SKSDB Tesis Amiri SKSDB Ön Büro Personeli SKSDB Ön Muhasebe Personeli SKSDB Spor Saha/Salon Personeli Spor Hizmetleri Ofisi Personeli Teknik Destek Personeli |
PP.4.7.FR.0029-Antrenman İsteği Dilekçesi PP.4.7.FR.0030 Aylık Çalışma Çizelgesi PP.4.7.FR.0045-Olimpik Yüzme Havuzu Sağlık Beyanı PP.4.7.FR.0050-Olimpik Yüzme Havuzu ve Spor Merkezi Günlük Bakım Formu PP.4.7.FR.0056-Salonlar ve Tesisler Haftalık Program Çizelgesi PP.4.5.FR.0036-Haftalık Temizlik Kontrol Formu (Olimpik Yüzme Havuzu ve Spor Merkezi) PP.4.7.FR.0013-Kurs Kayıt ve Takip Formu PP.4.2.FR.0019-Gelir Teslim Formu PP.4.7.PRS.0004 OMÜ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI İKTİSADİ İŞLETME YÖNERGESİ PP.4.7.İŞA.0011-Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi İş Akış Süreci PP.4.7.İŞA.0033-Üniversite İçi Spor Şenliği İş Akış Süreci PP.4.7.İŞA.0034-Turnuvalara Katılım İş Akış Süreci PP.4.7.İŞA.0017-Olimpik Yüzme Havuzu İş Akış Süreci |
|
İzleme Kriterleri: KG748 Olumsuz havuz suyu numune sayısının toplam havuz suyu numune sayısına oranı |
|||
Riskler: Spor Tesislerinde (Fitness, Tenis Kortu Squash vb.) spor ekipmanlarının hatalı kullanımı nedeniyle sakatlanma veya yaralanma meydana gelmesi. |
|||
Fırsatlar: Havza MYO Turizm ve Otel İşletmeciliği Bölümü öğrencilerinin uygulama alanı ihtiyacının olması |