Görev Tanımı
PP4.5.GT.0129, R1, Aralık 2021
Görev Adı: İdari ve Mali İşler Daire Başkanı
Kod: GT129
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
- Birimin Yıllık bütçe ödenek tekliflerini kontrol ederek onaylamak.
- Birim Tahakkuk evraklarını kontrol ederek onaylamak.
- Birim personelinin izinlerini planlamak.
- Gelen evrakları ve talepleri ilgili birime sevk etmek.
- İcra yazıları ile ilgili haciz işlemi başlatmak veya yazısını yazdırmak.
- Personelin işe giriş ve çıkış bildirimlerini ilgili yerlere bildirilmesini sağlamak.
- Personelin aylık maaş bordrolarını kontrol ederek onaylamak.
- Taşınmazların kayıtlarını kontrol etmek.
- Taşınmazların yıllık kiralama planlamasının yapılmasını sağlamak.
- Boş lojmanların tahsis ilanının çıkılmasını sağlamak.
- Satın alınacak mal, hizmet ve sermaye giderleri ile ilgili isteklerini sevk etmek ve alımına karar vermek.
- Taşınır Mal Yönetim Hesabı Cetvelini kontrol ederek onaylamak.
- Personel servis güzergâhlarını belirlemek.
- Görev mahalli dışına görevlendirilenlerin geçici görev yazılarını kontrol etmek.
- Birimin Stratejik planını hazırlatmak ve kalitesinin artmasını sağlamak.
- Koruma ve Güvenlik ile ilgili görevlendirmelerin valiliğe bildirilmesini imzaya sevk etmek.
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Diğer Daire Başkanı veya Daire Başkan Yardımcısı.
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin en az lisans programlarından mezun olmak.
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası
Revizyon Gerekçesi
Revizyon Tarihi
1
13.12.2021
Görev Adı: İdari ve Mali İşler Daire Başkanı
Kod: GT129
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
- Birimin Yıllık bütçe ödenek tekliflerini kontrol ederek onaylamak.
- Birim Tahakkuk evraklarını kontrol ederek onaylamak.
- Birim personelinin izinlerini planlamak.
- Gelen evrakları ve talepleri ilgili birime sevk etmek.
- İcra yazıları ile ilgili haciz işlemi başlatmak veya yazısını yazdırmak.
- Personelin işe giriş ve çıkış bildirimlerini ilgili yerlere bildirilmesini sağlamak.
- Personelin aylık maaş bordrolarını kontrol ederek onaylamak.
- Taşınmazların kayıtlarını kontrol etmek.
- Taşınmazların yıllık kiralama planlamasının yapılmasını sağlamak.
- Boş lojmanların tahsis ilanının çıkılmasını sağlamak.
- Satın alınacak mal, hizmet ve sermaye giderleri ile ilgili isteklerini sevk etmek ve alımına karar vermek.
- Taşınır Mal Yönetim Hesabı Cetvelini kontrol ederek onaylamak.
- Personel servis güzergâhlarını belirlemek.
- Görev mahalli dışına görevlendirilenlerin geçici görev yazılarını kontrol etmek.
- Birimin Stratejik planını hazırlatmak ve kalitesinin artmasını sağlamak.
- Koruma ve Güvenlik ile ilgili görevlendirmelerin valiliğe bildirilmesini imzaya sevk etmek.
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin en az lisans programlarından mezun olmak.
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası | Revizyon Gerekçesi | Revizyon Tarihi |
---|---|---|
1 | 13.12.2021 |