Görev Tanımı

PP4.5.GT.0131, R2, Ekim 2022

Görev Adı: Koruma ve Güvenlik İdari Ofis Güvenlik Şefi

Kod: GT131

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • Kurum içi ve dışı (Jandarma ve Emniyet Müdürlüğü vb.) yazışmalar yapmak.
  • Güvenlik Personellerinin yıllık izin, idari izin, fazla çalışma izni ve mesaisini hazırlamak ve Güvenlik Birim Yöneticisinin onayına sunmak.
  • Birimlerin Kurul Kararlarının takibinin yapmak ve cevap verilmesi gereken evrakları Güvenlik Birim Yöneticisinin onayına sunmak.
  • 5188 sayılı yasa ile ilgili yazışmaların takibini yapmak ve hazırlayarak Güvenlik Birim Yöneticisinin onayına sunmak.
  • Birime gelen tüm resmi evraklara cevap yazılarının hazırlanarak Güvenlik Birim Yöneticisinin onayına sunmak.
  • İhtiyaçlarla ilgili gerekli teknik şartnamenin hazırlanarak, onayının alım yapılana kadar takibini yapmak ve sonucunda Güvenlik Birim Yöneticisini bilgilendirmek.
  • Üniversitemiz malında meydana gelen hasarlı Trafik kazaları ile ilgili takibi yapmak.
  • Telsiz tamiri ve arıza takiplerinin yapılarak arıza durumunda tamir onayının alınmasını sağlamak ve Güvenlik Birim Yöneticisini bilgilendirmek.
  • Birim çalışanları ile birim yöneticisi arasında bilgi alışverişini sağlamak.

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: İdari Ofis Sorumlu Yardımcısı

Aranan Nitelikler

Üniversitelerin en az ön lisans programlarından mezun olmak.                                                                      Özel Güvenlik Sertifikası sahibi olmak.

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
2 04.10.2022