Görev Tanımı
PP4.8.GT.0177, R1, Aralık 2021
Görev Adı: Elektrik İşletme Ofisi Sorumlu Yardımcısı
Kod: GT177
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
- Kampüs genelinde enerji ihtiyacını karşılayan mevcut tesislerin işletme, bakım ve yenilenmesi işlerini planlamak ve koordine etmek.
- Trafo merkezlerinin onarım hizmetlerinin takibini yaptırmak.
- Bakım ve onarım arıza işlerinde kullanılan elektrik malzemelerini tespit ederek birim sorumlusuna bildirmek, malzemelerin kullanılmasını ve kullanıma hazır halde olmasını sağlamak.
- İşletme ve bakım işleri ile görevli teknisyenlerin mesai içi ve dışı veya vardiyalı çalışmalarını koordine etmek, gerekli ekipleri oluşturmak ve denetlemek.
- Rektörlük ve bağlı birimlerde elektrik tesisatındaki arızaların giderilmesini, bakım ve onarımlarını yapılmasını sağlamak.
- Kompanzasyon tesislerini sürekli denetim altında tutarak reaktif enerji tüketimini kontrol etmek.
- Gerekli donanım, araç ve gereçlerin düzenli bakımlarını yapılmasını sağlamak.
- Sorumlu olduğu birim personelinin çalışma saatleri ve izinlerinin kontrolünü sağlamak.
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Elektrik işletme ofisi personeli
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin en az ön lisans programı elektrik bölümünden mezun olmak.
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası
Revizyon Gerekçesi
Revizyon Tarihi
1
13.12.2021
Görev Adı: Elektrik İşletme Ofisi Sorumlu Yardımcısı
Kod: GT177
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
- Kampüs genelinde enerji ihtiyacını karşılayan mevcut tesislerin işletme, bakım ve yenilenmesi işlerini planlamak ve koordine etmek.
- Trafo merkezlerinin onarım hizmetlerinin takibini yaptırmak.
- Bakım ve onarım arıza işlerinde kullanılan elektrik malzemelerini tespit ederek birim sorumlusuna bildirmek, malzemelerin kullanılmasını ve kullanıma hazır halde olmasını sağlamak.
- İşletme ve bakım işleri ile görevli teknisyenlerin mesai içi ve dışı veya vardiyalı çalışmalarını koordine etmek, gerekli ekipleri oluşturmak ve denetlemek.
- Rektörlük ve bağlı birimlerde elektrik tesisatındaki arızaların giderilmesini, bakım ve onarımlarını yapılmasını sağlamak.
- Kompanzasyon tesislerini sürekli denetim altında tutarak reaktif enerji tüketimini kontrol etmek.
- Gerekli donanım, araç ve gereçlerin düzenli bakımlarını yapılmasını sağlamak.
- Sorumlu olduğu birim personelinin çalışma saatleri ve izinlerinin kontrolünü sağlamak.
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin en az ön lisans programı elektrik bölümünden mezun olmak.
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası | Revizyon Gerekçesi | Revizyon Tarihi |
---|---|---|
1 | 13.12.2021 |