Görev Tanımı
PP5.1.GT.0221, R1, Aralık 2021
Görev Adı: Kurul/Komisyonlar Sekreterya Personeli
Kod: GT221
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
- Kurul ve Komisyon (Senato, Yönetim, Disiplin, İş Etik ve Sosyal Beşeri Etik Kurulları, Mevzuat Komisyonu) gündemlerinin belirlenmesine ilişkin gerekli çalışmaları yapmak.
- Kurul ve Komisyonlarda (Senato, Yönetim, Disiplin, İş Etik ve Sosyal Beşeri Etik Kurulları, Mevzuat Komisyonu) alınan kararların yazılması, korunması ve saklanmasını sağlamak.
- Kurul ve Komisyonlarda (Senato, Yönetim, Disiplin, İş Etik ve Sosyal Beşeri Etik Kurulları, Mevzuat Komisyonu) alınan kararları ilgili birimlere iletmek.
- Senato ve Üniversite Yönetim Kurulunda alınan kararların kararlar veri tabanı ve kurum web sayfasında yayınlanmasını sağlamak.
- İç Kontrol Sistemi ve Eylem Planı kapsamında yürütülen çalışmalara katkıda bulunmak.
- Kanun, Tüzük ve Yönetmelikler çerçevesinde bağlı olduğu proses ile üst yönetici/yöneticileri tarafından verilen diğer işleri ve işlemleri yapmak
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
Diğer İlgili Sekreterya Personeli
Aranan Nitelikler
-657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nda belirtilen şartları taşıyor olmak.
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası
Revizyon Gerekçesi
Revizyon Tarihi
1
13.12.2021
Görev Adı: Kurul/Komisyonlar Sekreterya Personeli
Kod: GT221
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
- Kurul ve Komisyon (Senato, Yönetim, Disiplin, İş Etik ve Sosyal Beşeri Etik Kurulları, Mevzuat Komisyonu) gündemlerinin belirlenmesine ilişkin gerekli çalışmaları yapmak.
- Kurul ve Komisyonlarda (Senato, Yönetim, Disiplin, İş Etik ve Sosyal Beşeri Etik Kurulları, Mevzuat Komisyonu) alınan kararların yazılması, korunması ve saklanmasını sağlamak.
- Kurul ve Komisyonlarda (Senato, Yönetim, Disiplin, İş Etik ve Sosyal Beşeri Etik Kurulları, Mevzuat Komisyonu) alınan kararları ilgili birimlere iletmek.
- Senato ve Üniversite Yönetim Kurulunda alınan kararların kararlar veri tabanı ve kurum web sayfasında yayınlanmasını sağlamak.
- İç Kontrol Sistemi ve Eylem Planı kapsamında yürütülen çalışmalara katkıda bulunmak.
- Kanun, Tüzük ve Yönetmelikler çerçevesinde bağlı olduğu proses ile üst yönetici/yöneticileri tarafından verilen diğer işleri ve işlemleri yapmak
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
Aranan Nitelikler
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası | Revizyon Gerekçesi | Revizyon Tarihi |
---|---|---|
1 | 13.12.2021 |