Görev Tanımı
PP4.4.GT.0223, R3, Ocak 2025
  
    
      
        Görev Adı: EBYS Yönetimi Ofisi Personeli
        
        
      
      
        
          Kod: GT223
        
        
          Hassas Görev: Hayır
        
      
    
  
  
    
      
        Görev, Yetki ve Sorumluluklar
        
      
      
        
- Sistemin işleyişi hakkındaki süreçleri takip eder.
- EBYS üzerindeki yetkilendirmeleri yapmak.
- Sistem kullanımı hakkındaki eğitimleri vermek.
- Kullanıcılar tarafından dönüş yapılan hataları firmaya iletmek
- Elektronik imzaların temini yapmak
- Kep üzerinden gelen belgelerin sisteme aktarımını sağlamak
- Yardım masası üzeriden destek vermek
- Elektronik imza kurulumlarını yapmak. 
- TS-EN- ISO 27001 standardına uygun olarak, Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin kurulması, uygulanması devam ettirilmesi ve sürekli geliştirilmesi için çalışmalarda bulunmak.
Ortak Sorumluluklar
          
        
        
          
- 
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek. 
- 
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek. 
- 
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak. 
- 
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek. 
- 
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak. 
- 
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında  bilgi girişlerini yapmak. 
- 
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak. 
- 
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek. 
- 
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak. 
Vekalet Durumu
        
      
      
        Birimde görevli diğer personel
      
    
  
  
    
      
        Aranan Nitelikler
        
      
      
        657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nda belirtilen şartları taşıyor olmak.
      
    
  
  
    
      
        
          Revizyon Geçmişi
          
        
        
          
            
              
                Revizyon Numarası 
                Revizyon Gerekçesi 
                Revizyon Tarihi 
               
            
            
                
                  2 
                  13.12.2021 
                 
                
                  3 
                  23.01.2025 
                 
            
          
        
      
    
  
        
Görev Adı: EBYS Yönetimi Ofisi Personeli
Kod: GT223
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
- Sistemin işleyişi hakkındaki süreçleri takip eder.
- EBYS üzerindeki yetkilendirmeleri yapmak.
- Sistem kullanımı hakkındaki eğitimleri vermek.
- Kullanıcılar tarafından dönüş yapılan hataları firmaya iletmek
- Elektronik imzaların temini yapmak
- Kep üzerinden gelen belgelerin sisteme aktarımını sağlamak
- Yardım masası üzeriden destek vermek
- Elektronik imza kurulumlarını yapmak.
- TS-EN- ISO 27001 standardına uygun olarak, Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin kurulması, uygulanması devam ettirilmesi ve sürekli geliştirilmesi için çalışmalarda bulunmak.
Ortak Sorumluluklar
- 
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek. 
- 
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek. 
- 
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak. 
- 
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek. 
- 
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak. 
- 
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak. 
- 
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak. 
- 
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek. 
- 
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak. 
Vekalet Durumu
Aranan Nitelikler
Revizyon Geçmişi
| Revizyon Numarası | Revizyon Gerekçesi | Revizyon Tarihi | 
|---|---|---|
| 2 | 13.12.2021 | |
| 3 | 23.01.2025 |