Görev Tanımı
PP4.2.GT.0315, R1, Aralık 2021
Görev Adı: SGDB Stratejik Planlama Birim Yöneticisi
Kod: GT315
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
- İdarenin stratejik planlama çalışmalarına yönelik bir hazırlık programı oluşturmak.
- İdarenin stratejik planlama sürecinde ihtiyaç duyulacak eğitim ve danışmanlık hizmetlerini vermek veya verilmesini sağlamak ve stratejik planlama çalışmalarını koordine etmek.
- Stratejik planlamaya ilişkin diğer destek hizmetlerini yürütülmesini koordine etmek.
- İdare faaliyet raporunu hazırlanması çalışmalarını koordine etmek.
- İdareyi etkileyecek hizmetlerin dış faktör incelemelerini koordine etmek.
- Yeni hizmet fırsatlarını belirlemek, etkililik ve verimliliği önleyen tehditlere tedbirler alınmasını koordine etmek.
- Kurum içi kapasite araştırmasının yapılmasını sağlamak.
- Hizmetlerin etkililiğini ve yararlanıcı memnuniyetinin analiz edilmesini ve genel araştırma yapılmasını koordine etmek.
- İdarenin üstünlük ve zayıflıklarının tespit edilmesini koordine etmek.
- İdarenin görev alanıyla ilgili araştırma-geliştirme faaliyetlerini yürütülmesini koordine etmek.
- İdare faaliyetleri ile ilgili bilgi ve verilerin toplanmasını, tasnif edilmesini, analiz edilmesini koordine etmek.
- Kurum içi ve dışı yazışmalar yapmak.
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan:Diğer birim yöneticileri
Aranan Nitelikler
- En az lisans mezunu olmak.
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası
Revizyon Gerekçesi
Revizyon Tarihi
1
13.12.2021
Görev Adı: SGDB Stratejik Planlama Birim Yöneticisi
Kod: GT315
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
- İdarenin stratejik planlama çalışmalarına yönelik bir hazırlık programı oluşturmak.
- İdarenin stratejik planlama sürecinde ihtiyaç duyulacak eğitim ve danışmanlık hizmetlerini vermek veya verilmesini sağlamak ve stratejik planlama çalışmalarını koordine etmek.
- Stratejik planlamaya ilişkin diğer destek hizmetlerini yürütülmesini koordine etmek.
- İdare faaliyet raporunu hazırlanması çalışmalarını koordine etmek.
- İdareyi etkileyecek hizmetlerin dış faktör incelemelerini koordine etmek.
- Yeni hizmet fırsatlarını belirlemek, etkililik ve verimliliği önleyen tehditlere tedbirler alınmasını koordine etmek.
- Kurum içi kapasite araştırmasının yapılmasını sağlamak.
- Hizmetlerin etkililiğini ve yararlanıcı memnuniyetinin analiz edilmesini ve genel araştırma yapılmasını koordine etmek.
- İdarenin üstünlük ve zayıflıklarının tespit edilmesini koordine etmek.
- İdarenin görev alanıyla ilgili araştırma-geliştirme faaliyetlerini yürütülmesini koordine etmek.
- İdare faaliyetleri ile ilgili bilgi ve verilerin toplanmasını, tasnif edilmesini, analiz edilmesini koordine etmek.
- Kurum içi ve dışı yazışmalar yapmak.
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
Aranan Nitelikler
- En az lisans mezunu olmak.
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası | Revizyon Gerekçesi | Revizyon Tarihi |
---|---|---|
1 | 13.12.2021 |