Görev Tanımı
PP4.4.GT.0338, R1, Aralık 2021
Görev Adı: Program İşlemleri Personeli
Kod: GT338
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
-
Birimlerden gelen yeni bölüm, program, anabilim/anasanat dalı açılması teklif dosyalarını YÖK formatına ve eğitim komisyonu değerlendirme kriterlerine uygunluğunu incelemek, eksiklikleri gidermek, MYO taleplerini MEYOK kuruluna sunmak, uygun görülenleri eğitim komisyonuna ve senatoya sunmak.
-
Birimlerden gelen yeni öğrenci alım taleplerini YÖK formatına ve eğitim komisyonu değerlendirme kriterlerine uygunluğunu incelemek, eksiklikleri gidermek, MYO taleplerini MEYOK kuruluna sunmak, uygun görülenleri eğitim komisyonu ve senatoya sunmak.
-
MYO, yüksekokul, fakülte, enstitü kurulması taleplerini YÖK formatına uygun olarak düzenlemek, eğitim komisyonuna ve senatoya sunmak.
-
Bölüm, program, anabilim/anasanat dalı adı değişikliği gerekçeli kararını eğitim komisyonu kararı ile senatoya sunmak.
-
Bölüm, program, anabilim/anasanat dalı açılması, yeni öğrenci alınması, MYO, fakülte, enstitü kurulması ile ilgili senato kararlarını YÖK'e bildirmek.
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Müfredat düzenleme ofisi personeli
Aranan Nitelikler
- En az ortaöğretim mezunu olmak.
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası
Revizyon Gerekçesi
Revizyon Tarihi
1
13.12.2021
Görev Adı: Program İşlemleri Personeli
Kod: GT338
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
-
Birimlerden gelen yeni bölüm, program, anabilim/anasanat dalı açılması teklif dosyalarını YÖK formatına ve eğitim komisyonu değerlendirme kriterlerine uygunluğunu incelemek, eksiklikleri gidermek, MYO taleplerini MEYOK kuruluna sunmak, uygun görülenleri eğitim komisyonuna ve senatoya sunmak.
-
Birimlerden gelen yeni öğrenci alım taleplerini YÖK formatına ve eğitim komisyonu değerlendirme kriterlerine uygunluğunu incelemek, eksiklikleri gidermek, MYO taleplerini MEYOK kuruluna sunmak, uygun görülenleri eğitim komisyonu ve senatoya sunmak.
-
MYO, yüksekokul, fakülte, enstitü kurulması taleplerini YÖK formatına uygun olarak düzenlemek, eğitim komisyonuna ve senatoya sunmak.
-
Bölüm, program, anabilim/anasanat dalı adı değişikliği gerekçeli kararını eğitim komisyonu kararı ile senatoya sunmak.
-
Bölüm, program, anabilim/anasanat dalı açılması, yeni öğrenci alınması, MYO, fakülte, enstitü kurulması ile ilgili senato kararlarını YÖK'e bildirmek.
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
Aranan Nitelikler
- En az ortaöğretim mezunu olmak.
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası | Revizyon Gerekçesi | Revizyon Tarihi |
---|---|---|
1 | 13.12.2021 |