Görev Tanımı
PP1.4.GT.0256, R2, Ekim 2022
Görev Adı: OMÜ-YÖS Ofisi Personeli
Kod: GT256
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
- OMÜ-YÖS sınavının yapılacağı yurt içi ve yurt dışı sınav merkezlerinin belirlenmesi,
- Sınav ve tanıtım ile ilgili protokolleri hazırlaması, tanıtımının ve sınavın diğer üniversiteler tarafından tanınırlığının sağlanabilmesi, sınav ilkeleri ve dillerinin belirlenmesi gibi hususları gerçekleştirmek,
- Uluslararası İlişkiler Birimi, UZEM ve Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ortak çalışması ile Akademik Takvimin (Uluslararası Öğrenci Başvuru, Sınav ve
- Yerleştirme Takvimi) hazırlanması ve Üniversite Senatosuna sunulması,
- Sınavla ilgili resmi yazışmaların yapılması,
- OMÜ-YÖS sınavının uygulanmasında Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi (UZEM) ile koordinasyonu sağlamak,
- Sınavla ilgili adaylara rehberlik etmek ve danışmanlık hizmeti vermek
- Yurt dışı tanıtım fuarları ile ilgili işlemleri yürütmek.
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
- OMÜ-YÖS Ofisi Personeli
Aranan Nitelikler
- Ofis programlarını kullanabilme, kültürlerarası iletişim becerisi
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası
Revizyon Gerekçesi
Revizyon Tarihi
2
25.10.2022
Görev Adı: OMÜ-YÖS Ofisi Personeli
Kod: GT256
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
- OMÜ-YÖS sınavının yapılacağı yurt içi ve yurt dışı sınav merkezlerinin belirlenmesi,
- Sınav ve tanıtım ile ilgili protokolleri hazırlaması, tanıtımının ve sınavın diğer üniversiteler tarafından tanınırlığının sağlanabilmesi, sınav ilkeleri ve dillerinin belirlenmesi gibi hususları gerçekleştirmek,
- Uluslararası İlişkiler Birimi, UZEM ve Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ortak çalışması ile Akademik Takvimin (Uluslararası Öğrenci Başvuru, Sınav ve
- Yerleştirme Takvimi) hazırlanması ve Üniversite Senatosuna sunulması,
- Sınavla ilgili resmi yazışmaların yapılması,
- OMÜ-YÖS sınavının uygulanmasında Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi (UZEM) ile koordinasyonu sağlamak,
- Sınavla ilgili adaylara rehberlik etmek ve danışmanlık hizmeti vermek
- Yurt dışı tanıtım fuarları ile ilgili işlemleri yürütmek.
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
- OMÜ-YÖS Ofisi Personeli
Aranan Nitelikler
- Ofis programlarını kullanabilme, kültürlerarası iletişim becerisi
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası | Revizyon Gerekçesi | Revizyon Tarihi |
---|---|---|
2 | 25.10.2022 |