Görev Tanımı

PP4.5.GT.0049, R1, Aralık 2021

Görev Adı: İMİD Lojman Yönetim Ofisi Sorumlusu

Kod: GT49

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • Lojmanların tahsis, devir ve kira işlemlerini kontrol etmek.
  • Lojman yönetimi ile idare arasındaki işlemleri kontrol etmek.
  • Lojmanların ortak alanlardaki işlemlerini kontrol etmek.
  • Lojmanların doğalgaz alımlarını, kalorifer ve kapıcılık hizmetleri işlemlerini kontrol etmek.
  • Kira defterini kontrol etmek.
  • Ondokuz Mayıs Üniversitesi Konut Tahsis ve Yönetim Yönergesi kapsamında "Konut İdare Amiri" görevini yürütmek.
  • Birim çalışanları ile birim yöneticisi arasında bilgi alışverişini sağlamak.

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Taşınmazlar birimi yöneticisi

Aranan Nitelikler

  • En az ön lisans programlarından mezun olmak.

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
1 13.12.2021