Görev Tanımı
PP5.1.GT.0514, R0, Ocak 2025
Görev Adı: Koordinatörlük Yönetim Kurulu
Kod: GT514
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
Koordinatörlüğün çalışmalarını, gözden geçirmek, çalışmaları değerlendirmek ve ilgili konularda kararlar almak.
- Koordinatör tarafından hazırlanan yıllık çalışma planı, yıllık faaliyet raporu, eğitim ve etkinlik planlarını incelemek ve karara bağlamak.
- Koordinatörlüğün etkili ve verimli bir şekilde çalışması için gerekli kararları almak.
- Yıllık faaliyet raporu ile ilgili çalışmalar yapmak ve bunları Rektöre sunmak.
- İlgili mevzuat hükümleri kapsamında verilen diğer görevleri yapmak.
- Yönetim Kurulu; Koordinatör ve Koordinatör yardımcıları dahil en çok yedi kişiden oluşur. Diğer dört üye, öğretim elemanları arasından Koordinatörün önerisiyle Rektör tarafından görevlendirilir.
- Yönetim Kurulu üyelerinin görev süresi üç yıldır. Süresi biten üyeler yeniden görevlendirilebilir. Süresi bitmeden ayrılan üyelerin yerine kalan sürelerini tamamlamak üzere yenileri aynı yöntemle görevlendirilir.
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
Kurul üyeliğine vekalet söz konusu olmayıp, kurul toplantılarında mevcut üyeler ile faaliyetini yürütür.
Aranan Nitelikler
Öğretim elemanları arasından Koordinatörün önerisiyle Rektör tarafından görevlendirilir
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası
Revizyon Gerekçesi
Revizyon Tarihi
0
27.01.2025
Görev Adı: Koordinatörlük Yönetim Kurulu
Kod: GT514
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
Koordinatörlüğün çalışmalarını, gözden geçirmek, çalışmaları değerlendirmek ve ilgili konularda kararlar almak.
- Koordinatör tarafından hazırlanan yıllık çalışma planı, yıllık faaliyet raporu, eğitim ve etkinlik planlarını incelemek ve karara bağlamak.
- Koordinatörlüğün etkili ve verimli bir şekilde çalışması için gerekli kararları almak.
- Yıllık faaliyet raporu ile ilgili çalışmalar yapmak ve bunları Rektöre sunmak.
- İlgili mevzuat hükümleri kapsamında verilen diğer görevleri yapmak.
- Yönetim Kurulu; Koordinatör ve Koordinatör yardımcıları dahil en çok yedi kişiden oluşur. Diğer dört üye, öğretim elemanları arasından Koordinatörün önerisiyle Rektör tarafından görevlendirilir.
- Yönetim Kurulu üyelerinin görev süresi üç yıldır. Süresi biten üyeler yeniden görevlendirilebilir. Süresi bitmeden ayrılan üyelerin yerine kalan sürelerini tamamlamak üzere yenileri aynı yöntemle görevlendirilir.
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
Kurul üyeliğine vekalet söz konusu olmayıp, kurul toplantılarında mevcut üyeler ile faaliyetini yürütür.
Aranan Nitelikler
Öğretim elemanları arasından Koordinatörün önerisiyle Rektör tarafından görevlendirilir
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası | Revizyon Gerekçesi | Revizyon Tarihi |
---|---|---|
0 | 27.01.2025 |