Görev Tanımı

PP2.1.GT.0520, R0, Şubat 2025

Görev Adı: Araştırma ve Geliştirme Koordinatörlüğü Proje Destek Birimi Sorumlusu

Kod: GT520

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • Proje destek taleplerinin ilgili personellere yönlendirilmesi ve takibini sağlamak,
  • Proje Destek Birimi ile ilgili süreçlerin kontrolünü sağlamak,
  • Birim çalışanları ile Ar-Ge Koordinatörü/Koordinatör Yardımcıları arasındaki bilgi akışını sağlamak,
  • Birimin yıllık çalışma programını kaydetmek ve Koordinatörlüğün onayına sunmak,
  • Birimde planlanan her türlü çalışma ve faaliyeti belirlemek, uygulamaya koymak, çalışma ilkelerini oluşturmak,
  • Üniversitedeki akademik ve idari birimler, öğrenci temsilcileri, öğrenci toplulukları, uygulama ve araştırma merkezleri ve diğer ofisler ile iletişim ve işbirliği içinde çalışmayı sağlamak,
  • Birim çalışma alanı ile ilgili kişi, birim, kurum ve kuruluşlar ile iş ortaklığı ve/veya koordine edilen esasları çerçeve projeleri oluşturmak ve birim personelleriyle yürütmek,
  • Birim personelleriyle birlikte rutin toplantıları gerçekleştirmek ve takibini yapmak,
  • Talep edilmesi halinde Koordinatörlüğe Birim faaliyetleri hakkında raporların hazırlanmasını sağlamak.
  • Koordinatör tarafından verilecek benzeri görevleri yapmak.

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

Araştırma ve Geliştirme Koordinatörlüğü Proje Destek Birimi Personeli

Aranan Nitelikler

Üniversitelerin en az lisans programlarından mezun olmak.

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
0 Görev tanımı yapılması 07.02.2025