Görev Tanımı

PP1.2.GT.0544, R0, Eylül 2025

Görev Adı: UZEM Web Ve Kullanıcı Destek Sorumlusu

Kod: GT544

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

·         Dönem başlarında öğrenme yönetim sistemlerinde ders eşleştirme ve tanımlama işlemlerinin yapılması

·         Kullanıcı (öğrenci ve akademik personel) hesaplarının yönetimi, erişim sorunlarının çözülmesi ve bu konuda öğrenci işleri ve destek birimi ile koordineli çalışması

·         Telefon ve UNİKYS üzerinden gelen kullanıcı destek taleplerinin zamanında çözümlenmesi

·         Ana web sitesi ve ilgili alt portalların güncellenmesi, kontrollerinin yapılması

·         Sosyal medya, SMS, duyuru ve e-posta gibi bilgilendirme kanallarının yönetimi ve kullanıcı bilgilendirme süreçlerinin takibi

·         Talep edilen durumlarda kullanıcı eğitimi (ör. kısa videolar, rehber dokümanlar) hazırlanması veya gerekli yönlendirmelerin yapılması

·         Sorumlu olunan sistemlerde yaşanan teknik problemlerin tespit edilerek ilgili birimlere bildirilmesi ve takibinin yapılması

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

  • Diğer bir web ve kullanıcı destek sorumlusu

Aranan Nitelikler

·         Web tabanlı sistemlerin temel kullanımına ve yönetimine hâkim olmak

·         Öğrenci ve akademik kullanıcılarla etkili, sabırlı ve çözüm odaklı iletişim kurabilmek

·         Bilgi teknolojilerine ilgili olmak ve yeni sistemleri öğrenmeye açık olmak

·         Wordpress ve Moodle gibi İçerik yönetim sistemlerinde (CMS) güncelleme, duyuru, görsel yerleştirme gibi işlemleri yapabilecek dijital okuryazarlık düzeyine sahip olmak

·         Süreç takibi ve zaman yönetimi konusunda disiplinli bir çalışma anlayışına sahip olmak

·         Gerektiğinde teknik destek ekipleriyle etkili iletişim kurarak aracı rol üstlenmek

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
0 10.09.2025