Görev Tanımı
PP1.2.GT.0545, R0, Eylül 2025
Görev Adı: UZEM Web Ve Kullanıcı Destek Sorumlusu
Kod: GT545
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
- Dönem başlarında öğrenme yönetim sistemlerinde ders eşleştirme ve tanımlama işlemlerinin yapılması
- Kullanıcı (öğrenci ve akademik personel) hesaplarının yönetimi, erişim sorunlarının çözülmesi ve bu konuda öğrenci işleri ve destek birimi ile koordineli çalışması
- Telefon ve UNİKYS üzerinden gelen kullanıcı destek taleplerinin zamanında çözümlenmesi
- Ana web sitesi ve ilgili alt portalların güncellenmesi, kontrollerinin yapılması
- Sosyal medya, SMS, duyuru ve e-posta gibi bilgilendirme kanallarının yönetimi ve kullanıcı bilgilendirme süreçlerinin takibi
- Talep edilen durumlarda kullanıcı eğitimi (ör. kısa videolar, rehber dokümanlar) hazırlanması veya gerekli yönlendirmelerin yapılması
- Sorumlu olunan sistemlerde yaşanan teknik problemlerin tespit edilerek ilgili birimlere bildirilmesi ve takibinin yapılması
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
- Diğer bir web ve kullanıcı destek sorumlusu
Aranan Nitelikler
- Web tabanlı sistemlerin temel kullanımına ve yönetimine hâkim olmak
- Öğrenci ve akademik kullanıcılarla etkili, sabırlı ve çözüm odaklı iletişim kurabilmek
- Bilgi teknolojilerine ilgili olmak ve yeni sistemleri öğrenmeye açık olmak
- Wordpress ve Moodle gibi İçerik yönetim sistemlerinde (CMS) güncelleme, duyuru, görsel yerleştirme gibi işlemleri yapabilecek dijital okuryazarlık düzeyine sahip olmak
- Süreç takibi ve zaman yönetimi konusunda disiplinli bir çalışma anlayışına sahip olmak
- Gerektiğinde teknik destek ekipleriyle etkili iletişim kurarak aracı rol üstlenmek
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası
Revizyon Gerekçesi
Revizyon Tarihi
0
10.09.2025
Görev Adı: UZEM Web Ve Kullanıcı Destek Sorumlusu
Kod: GT545
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
- Dönem başlarında öğrenme yönetim sistemlerinde ders eşleştirme ve tanımlama işlemlerinin yapılması
- Kullanıcı (öğrenci ve akademik personel) hesaplarının yönetimi, erişim sorunlarının çözülmesi ve bu konuda öğrenci işleri ve destek birimi ile koordineli çalışması
- Telefon ve UNİKYS üzerinden gelen kullanıcı destek taleplerinin zamanında çözümlenmesi
- Ana web sitesi ve ilgili alt portalların güncellenmesi, kontrollerinin yapılması
- Sosyal medya, SMS, duyuru ve e-posta gibi bilgilendirme kanallarının yönetimi ve kullanıcı bilgilendirme süreçlerinin takibi
- Talep edilen durumlarda kullanıcı eğitimi (ör. kısa videolar, rehber dokümanlar) hazırlanması veya gerekli yönlendirmelerin yapılması
- Sorumlu olunan sistemlerde yaşanan teknik problemlerin tespit edilerek ilgili birimlere bildirilmesi ve takibinin yapılması
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
- Diğer bir web ve kullanıcı destek sorumlusu
Aranan Nitelikler
- Web tabanlı sistemlerin temel kullanımına ve yönetimine hâkim olmak
- Öğrenci ve akademik kullanıcılarla etkili, sabırlı ve çözüm odaklı iletişim kurabilmek
- Bilgi teknolojilerine ilgili olmak ve yeni sistemleri öğrenmeye açık olmak
- Wordpress ve Moodle gibi İçerik yönetim sistemlerinde (CMS) güncelleme, duyuru, görsel yerleştirme gibi işlemleri yapabilecek dijital okuryazarlık düzeyine sahip olmak
- Süreç takibi ve zaman yönetimi konusunda disiplinli bir çalışma anlayışına sahip olmak
- Gerektiğinde teknik destek ekipleriyle etkili iletişim kurarak aracı rol üstlenmek
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası | Revizyon Gerekçesi | Revizyon Tarihi |
---|---|---|
0 | 10.09.2025 |