Görev Tanımı

PP4.7.GT.0094, R2, Aralık 2025

Görev Adı: Öğrenci Konukevi Sorumlusu

Kod: GT94

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

·         Konukevi personelinin sevk ve idaresini Müdürden aldığı talimatlar ile yerine getirmek.
·         Konukevinin sekretarya hizmetlerinin yürütülmesini sağlamak.
·         Konukevi ödemelerini takip ve teyit etmek.
·         Demirbaş malzemelerin korunması, yerinde kullanılması ve saklanması için gerekli kontrolleri sağlamak.
·         İlgili mevzuatlar çerçevesinde, Konukevi Müdürünce verilen görevleri yerine getirmek.
·         Konukevinin düzenli, tertipli ve temiz tutulmasını sağlamak; aksaklıkları Konukevi Müdürüne iletmek.
·         Öğrencilerin huzur, güven ve sağlığını korumak için gerekli önlemlerin alınması için Konukevi Müdürüne önerilerde bulunmak.
·         İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili olarak alınan tedbirleri uygulamak.
·         Konukeviyle ilgili görüş ve önerilerini Konukevi Müdürüne iletmek.
·         Konukevi personeli ile Müdür arasında bilgi alışverişini sağlamak.
·         Görevlerini yerine getirirken etik ilkelere uygun davranışlarda bulunmak.
·         Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında üst amirine bilgi vererek iş ve işlemleri buna göre yürütmek.
·         Konukevi ile ilgili istatistiki bilgilerin hazırlanması ve raporlanması için gerekli kayıtları tutmak.

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

·         Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Öğrenci Konukevi Görevlisi

Aranan Nitelikler

·         En az ortaöğretim mezunu olmak

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
1 13.12.2021
2 25.12.2025