Faaliyet
F4.8.8 Telefon Santrali İşletmesi
| Faaliyetin Amacı: Üniversitemiz hatlarına gelen telefon çağrılarının ve üniversitemiz tarafından yapılan çağrıların kesintisiz olarak gerçekleştirilmesi | |||
| Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: | |||
| Faaliyet Adımları | Görevli | Bilgi/Tarif Dokümanları | Kayıt Ortamı |
|---|---|---|---|
|
Telefon Santral Ofisi Personeli Telefon Santral Ofisi Sorumlusu Yapı İşleri Teknik Daire Başkan Yardımcısı |
PP.4.8.FR.0008-Bakım Onarım İşi Formu PP4.4.İŞA.0003-Telefon ve faks sistemlerinin işletilmesi iş akış süreci |
|
| İzleme Kriterleri: KG768 Cevaplanmayan çağrıların toplam çağrılara oranı |
|||
| Riskler: Personel yetersizliğinden dolayı çağrıların geç cevaplanması |
|||
| Fırsatlar: Vardiya sistemine geçilmesi |
|||