Activity
F4.8.8 Telefon Santrali İşletmesi
| Goal of the Activity: Üniversitemiz hatlarına gelen telefon çağrılarının ve üniversitemiz tarafından yapılan çağrıların kesintisiz olarak gerçekleştirilmesi | |||
| Units in Which the Activity Is Carried Out: | |||
| Activity Steps | Officer | Information/Recipe Documents | Registration Type |
|---|---|---|---|
|
Telefon Santral Ofisi Personeli Telefon Santral Ofisi Sorumlusu Yapı İşleri Teknik Daire Başkan Yardımcısı |
PP.4.8.FR.0008-Bakım Onarım İşi Formu PP4.4.İŞA.0003-Telefon ve faks sistemlerinin işletilmesi iş akış süreci |
|
| Tracking Criterion: KG768 Cevaplanmayan çağrıların toplam çağrılara oranı |
|||
| Risks: Personel yetersizliğinden dolayı çağrıların geç cevaplanması |
|||
| Opportunities: Vardiya sistemine geçilmesi |
|||