Faaliyet
F5.2.4 İç Tetkik Faaliyeti
Faaliyetin Amacı: TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi, TS ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi ve YÖK Kalite Ölçütleri kapsamında, kalite yönetim sisteminin yeterliliğinin ve mevcut uygulamaların dokümante edilen sisteme uygunluğunu denetlemek, hedeflere ulaşmadaki etkinliğini gözden geçirmek ve iyileştirme fırsatlarını belirlemek | |||
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: | |||
Faaliyet Adımları | Görevli | Bilgi/Tarif Dokümanları | Kayıt Ortamı |
---|---|---|---|
|
Birim Kalite Komisyonu İç Tetkikçi Kalite Koordinatörlüğü Sorumlusu Kalite Koordinatörü ORT-Kalite Sorumlusu ORT-Süreç Koordinatörü ORT-Süreç Yöneticisi TSE İç-Dış Tetkik ve YGG İşlemleri Ofisi Personeli |
Kalite El Kitabı PP.5.2.PRS.0008 İÇ TETKİK ve YÖNETİMİN GÖZDEN GEÇİRMESİ (YGG) PROSEDÜRÜ PP.5.2.İŞA.0021 İç Tetkik Süreci İş Akışı PP.5.2.FR.0039 İç Tetkikçi Performans İzleme Takip Formu PP.5.2.FR.0005 İç Tetkik Katılımcı Listesi PP.5.2.FR.0007 OMÜ İç Tetkik Üst Yönetim Soru Listesi PP.5.2.FR.0003 İç Tetkik Detay Planı PP.5.2.FR.0038 İç Tetkik Bulgu ve Takip Çizelgesi PP.5.2.FR.0018 İç Tetkik Raporu PP.5.2.FR.0004 İç Tetkikçi Performans İzleme Formu PP.5.2.FR.0040 İç Tetkikçi Ön Değerlendirme Kontrol Listesi PP.5.2.FR.0041 İç Tetkikçi Birim Değerlendirmesi Formu PP.5.2.FR.0006 OMÜ İç Tetkik Ana Soru Listesi |
|
İzleme Kriterleri: KG795 İç Tetkik sonucuna tespit edilen toplam bulgu sayısı |
|||
Riskler: İç tetkik sonucunda birimler tarafından DİF açılmaması sonucu bulguların iyileştirilememesi |