Görev Tanımı

PP4.5.GT.0129, R1, Aralık 2021

Görev Adı: İdari ve Mali İşler Daire Başkanı

Kod: GT129

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • Birimin Yıllık bütçe ödenek tekliflerini kontrol ederek onaylamak.
  • Birim Tahakkuk evraklarını kontrol ederek onaylamak.
  • Birim personelinin izinlerini planlamak.
  • Gelen evrakları ve talepleri ilgili birime sevk etmek.
  • İcra yazıları ile ilgili haciz işlemi başlatmak veya yazısını yazdırmak.
  • Personelin işe giriş ve çıkış bildirimlerini ilgili yerlere bildirilmesini sağlamak.
  • Personelin aylık maaş bordrolarını kontrol ederek onaylamak.
  • Taşınmazların kayıtlarını kontrol etmek.
  • Taşınmazların yıllık kiralama planlamasının yapılmasını sağlamak.
  • Boş lojmanların tahsis ilanının çıkılmasını sağlamak.
  • Satın alınacak mal, hizmet ve sermaye giderleri ile ilgili isteklerini sevk etmek ve alımına karar vermek.
  • Taşınır Mal Yönetim Hesabı Cetvelini kontrol ederek onaylamak.
  • Personel servis güzergâhlarını belirlemek.
  • Görev mahalli dışına görevlendirilenlerin geçici görev yazılarını kontrol etmek.
  • Birimin Stratejik planını hazırlatmak ve kalitesinin artmasını sağlamak.
  • Koruma ve Güvenlik ile ilgili görevlendirmelerin valiliğe bildirilmesini imzaya sevk etmek.

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Diğer Daire Başkanı veya Daire Başkan Yardımcısı.

Aranan Nitelikler

  • Üniversitelerin en az lisans programlarından mezun olmak.

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
1 13.12.2021