Görev Tanımı
PP4.3.GT.0025, R1, Aralık 2021
Görev Adı: PDB Ayrılış İşlemleri Ofisi Personeli
Kod: GT25
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
- Kurumdan ayrılan personelin ve Birim Değişikliklerini günlük deftere işlemek.
- Personelin askere sevk işlemlerini yapmak.
- Askerlik dönüşü personelin göreve başlatılma işlemlerini yapmak.
- Nakil gidenlerin ve istifa edenlerin kadro boşaltma işlemlerini yapmak.
- Emeklilik işlemlerini yapmak.
- Naklen ayrılan personelin özlük dosyalarını atandığı kuruma göndermek.
- Kurum içi ve dışı yazışmalar yapmak.
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Özlük işlemleri birimi personeli
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin en az ön lisans programlarından mezun olmak.
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası
Revizyon Gerekçesi
Revizyon Tarihi
1
13.12.2021
Görev Adı: PDB Ayrılış İşlemleri Ofisi Personeli
Kod: GT25
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
- Kurumdan ayrılan personelin ve Birim Değişikliklerini günlük deftere işlemek.
- Personelin askere sevk işlemlerini yapmak.
- Askerlik dönüşü personelin göreve başlatılma işlemlerini yapmak.
- Nakil gidenlerin ve istifa edenlerin kadro boşaltma işlemlerini yapmak.
- Emeklilik işlemlerini yapmak.
- Naklen ayrılan personelin özlük dosyalarını atandığı kuruma göndermek.
- Kurum içi ve dışı yazışmalar yapmak.
Ortak Sorumluluklar
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Vekalet Durumu
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin en az ön lisans programlarından mezun olmak.
Revizyon Geçmişi
Revizyon Numarası | Revizyon Gerekçesi | Revizyon Tarihi |
---|---|---|
1 | 13.12.2021 |