Süreç

PP4.3, R2, Ocak 2023

İnsan Kaynakları Süreci

SÜREÇ KOORDİNATÖRÜ: sevimh@omu.edu.tr
SÜREÇTEN SORUMLU BİRİMLER: PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
YETKİ VE SORUMLULUKLAR: Görev tanımlarında belirlenmiştir.
SÜRECİN AMACI: İnsan Kaynakları sürecinde yapılan tüm iş, işlem ve faaliyetlerin sağlıklı yürütülmesi amacıyla kontrol edilebilirlik ve şeffaflık kriterlerinin sağlanması, bu kriterler ışığında toplumsal faydaya dönüşen hizmet vermek
GİRDİLER KAYNAKLAR ÇIKTILAR
  • Atama Onayı 

  • Personel Hareketleri Onayı

  • İlan

  • Birimlerle Yapılan Yazışmalar

  • Dilekçe ve Başvuru Evrakları

  • Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi ve YÖK’e yapılan Kadro talebi

  • Kurum/Kuruluşlarla yapılan Yazışmalar

  • Eğitim Plan ve Programı

  • İlgili Yönetim Kurulu Kararı

  • Kurum/Kuruluşlarla Yapılan 

  • Protokoller 

  • Görevlendirme Yazısı

  • Toplu İş Sözleşmesi

  • SGK işe giriş-işten ayrılış bildirgesi

  • Jüri Ödeme Beyannamesi

  • Rapor/İzin Formları

  • Aile Durum Bildirimi

  • Aile Yardımı Bildirimi

  • Yabancı Dil Sınav Sonuç Belgesi

  • Kesintilere İlişkin Listeler (SGK, Vergi, BES, Sendika, Kefalet, Kişi Borcu, İcra Vs.)

  • Ek Ders Beyannamesi

  • Akademik Teşvik Ödeneği Kesin Listesi

  • Yolluk Bildirim Formu

  • Ek Ödemelere İlişkin Puantajlar

  • OMÜ İş Takvimi

  • Ofis Ortamı

  • Teknolojik Altyapı, Donanım ve Ofis Yazılımları

  • İnsan Kaynağı

  • EBYS

  • Eğitim Materyalleri

  • Fiziki Mekân

  • Enerji (doğalgaz, elektrik vb.)

  • Yasal Mevzuat

  • ÜNİPA Yazılımı

  • HİTAP Yazılımı

  • OMÜ Personel Performans Yazılımı 

  • OMÜ İş Analizi Yazılımı

  • OMÜ İKPORTAL Yazılımı (Hizmet İçi Eğitim Sistemi)

  • OMÜ ÜNİKYS Yazılımı

  • YÖKSİS

  • KAYSİS

  • İŞKUR Yazılımı

  • Uzaktan Eğitim Kapısı (Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi Yazılımı)

  • Kamu E-Uygulama  (Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı Yazılımı)

  • Jüri Otomasyon Programı

  • Bütünleşik Kamu Mali Yönetim Bilişim Sistemi (KBS)

  • Mali Yönetim Sistemi (MYS)

  • DMİS

  • TABİM Yazılımı

  • Atama Onayı 

  • Personel Hareketleri Onayı

  • Derece ve Terfi işlemleri

  • Sözleşme

  • Tebliğ ve İlan

  • Göreve Başlama ve Görevden Ayrılış Yazısı

  • Kurum/Kuruluşlarla Yapılan Yazışmalar

  • İlgili Yönetim Kurulu Kararı

  • Kurum/Kuruluşlarla Yapılan 

  • Protokoller 

  • Eğitim Plan ve Programı

  • Personel Hizmet Belgesi 

  • Profesörlük ve emeklilik belgesi

  • Katılım Belgesi/ Başarı Belgesi/Teşekkür Belgesi/ Fidan Sertifikası

  • Eğitim Raporları 

  • Sınav ve Mülakat

  • Hizmet Dökümü Belgesi 

  • Soruşturma Raporu

  • Ödeme Emri Belgesi

  • Muhasebe İşlem Fişi

  • SGK Bildirgeleri

  • Muhtasar Beyanname

  • Maaş ve Ücret Bordroları

  • Çeşitli Ödemeler Bordrosu

  • Banka Listesi

  • Kesintilere ilişkin listeler (SGK, Vergi, BES, Sendika, Kefalet, Kişi Borcu, İcra Vs.)

Faaliyetler

F4.3.1 Atama Faaliyeti

Faaliyetin Amacı: Atama Faaliyetlerinin sürdürülebilir, kontrol edilebilir, hesap verilebilir ve geliştirilebilir olmasını sağlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Atama onayları
  • Naklen/Açıktan yeniden ve açıktan atama işlemleri
  • Yabancı uyruklu sözleşmeli personel çalıştırılması ile ilgili işlemler
  • TUS, DUS ve YDUS eğitimi için yapılan atama işlemleri
  • Profesör, Doçent, Dr. Öğretim Üyesi ve öğretim elemanı adayları ile 4/B'li sözleşmeli personelin ilan ve başvuru işlemleri
  • Sürekli işçi alım işlemleri
  • Profesör ve Doçent adaylarının dosya ve jüri işlemleri
  • Sözleşmeli personelin sözleşme imza işlemleri
  • Akademik personelin görev süresi uzatılması işlemleri
  • Kadro değişiklikleri işlemleri
  • Dolu-boş ve saklı kadro ve kadro aktarımı işlemleri
 
Genel Sekreter
Genel Sekreter Yardımcısı
PDB Atama İşlemleri Birim Sorumlusu
PDB Atama İşlemleri Birim Yöneticisi
PDB Atama Ofisi Personeli
PDB İlan ve Başvuru İşlemleri Ofisi Personeli
PDB Kadro İşlemleri Ofisi Personeli
Personel Daire Başkanı
Rektör
Rektör Yardımcısı
PP.4.3.PRS.0006 OMÜ TIP FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ÜYELERİNİN ÖZEL HASTANELER VE VAKIF YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI HASTANELERİNDE ÇALIŞTIRILMASINA İLİŞKİN USUL VE ESASLAR
PP.4.3.GEN.0001-OMÜ İŞ KANUNUNA TABİ PERSONEL GENELGESİ
PP.5.2.PRS.0002 OMÜ DOKÜMAN KONTROLÜ VE KAYIT YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
PP.4.3.FR.0003-Dr.Öğr.Üyesi Kadrosu Başvuru Dilekçesi
PP.4.3.FR.0004-Dr.Öğr.Üy. İlk Defa Başv. Ad. ve Süre Uzt.ı İçin Bilimsel Dosya Ön Değ. Snç. Tutanağı
PP.4.3.FR.0005-Dr.Öğr.Üyesi Deneme Dersi Değerlendirme Formu
PP.4.3.FR.0006-Dr.Öğr.Üyesi Deneme Dersi Tutanağı
PP.4.3.FR.0007-Dr.Öğr.Üyesi Süre Uzatma Puanlama Çizelgesi
PP.4.3.FR.0008-Öğretim Elemanı Başvuru Formu
PP.4.3.FR.0011-Rektörlük Uzman Değerlendirme Formu
PP.4.3.FR.0021-Akademik Personel Alımı Giriş Sınav Sonuçları Formu
PP.4.3.FR.0024-Personel Bilgi Formu
PP.4.3.FR.0034-Öğretim Üyesi Bilgi Formu (Profesör ve Doçentler İçin)
PP.4.3.FR.0035-Sözleşmeli Personel Başvuru Formu (657, 4-B)
PP.4.3.FR.0040-Kadro Talep Formu (YÖK)
PP.4.3.FR.0031-Mecburi Hizmet Yükümlüleri İçin Talep Formu (Bağlı Olduğu Kurum)
PP.4.3.FR.0032-Mecburi Hizmet Yükümlüleri İçin Nakil Talep Formu (Talep Sahibi Kurum)
PP.4.3.FR.0023-Akademik Yükseltilme ve Atama Asgari Koşullarının Sağlandığına İlişkin Bildirim ve Değerlendirme Formu (Profesör ve Doçentler için)
PP.4.3.FR.0033-İdari Atama Formu
PP.4.3.FR.0061-Öğretim Görevlisi Değerlendirme Formu
PP.4.3.FR.0092-Aday Memur Staj Değerlendirme Belgesi
PP.4.3.FR.0093-Devlet Memuru Yemin Belgesi
PP.4.3.FR.0009-Öğretim Üyesi Atama Jüri Üyeliği Görevi İçin Ücret Beyan Formu
PP.4.3.FR.0096-Yabancı Uyruklu Öğretim Elemanı Emsal Ücret Hesaplama Formu
PP.4.3.FR.0022-Akademik Giriş Sınav Sonuçları Formu / Başvuran Adayların Ön Değerlendirme Sonuçları
PP.4.3.PRS.0005 OMÜ AKADEMİK YÜKSELTİLME VE ATANMALARDA UYGULANACAK ESASLAR YÖNERGESİ
PP.4.3.PRS.0002 OMÜ GÜVENLİK SORUŞTURMASI VE ARŞİV ARAŞTIRMASI YÖNERGESİ
PP.5.1.PRS.0010 OMÜ İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KURULLARI YÖNERGESİ
PP.4.3.PRS.0007 OMÜ ÖĞRETİM ÜYESİ YETİŞTİRME PROGRAMI YÖNERGESİ
PP4.3.İŞA.0027-Kadro Dağıtım Cetvellerinin Hazırlanması İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0001-1416 SK GÖRE ATAMA İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
PP4.3.İŞA.0002-AKADEMİK PERSONEL AÇIKTAN ATAMA İŞLEMLERİ İŞ AKIŞI SÜRECİ
PP4.3.İŞA.0003-ASKERLİK DÖNÜŞÜ ATAMA İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
PP4.3.İŞA.0004-ATANAN PERSONELİN İŞE BAŞLAMA İŞ AKIŞ SÜRECİ
PP4.3.İŞA.0005-DİĞER ÖĞRETİM ELEMANI ATAMA İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
PP4.3.İŞA.0006-İDARİ PERSONEL AÇIKTAN ATAMA İŞLEMLERİ İŞ AKIŞI SÜRECİ
PP4.3.İŞA.0007-İDARİ PERSONEL NAKLEN ATAMA İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
PP4.3.İŞA.0008-ÖĞRETİM ÜYESİ ATAMA İŞLEMLERİ İŞ AKIŞI SÜRECİ
PP4.3.İŞA.0009-ÖĞRETİM ÜYESİ İLAN İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
PP4.3.İŞA.0010-TUS,DUS VE YDUS ATAMALARI İŞ AKIŞI SÜRECİ
PP4.3.İŞA.0011-Ücretsiz İzin Dönüşü Atama İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0014-Yeniden Atama İşlemleri İş Akışı Süreci
  • EBYS

  • ÜNİPA Yazılımı

  • HİTAP Yazılımı

  • YÖKSİS

  • Kamu e-uygulama

  • İŞKUR e-şube

  • e-bütçe

  • Dijital Ortam

  • ÜNİKYS

  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG680 Yıl içerisinde süresi içinde gerçekleştirilemeyen atama sayısının gerçekleştirilen atama sayısına oranı

Riskler:

Atama belgelerinin sahte olması
Hakemlerin dosyayı süresi içinde gönderememesi nedeniyle atama işlemlerinin süresi içinde gerçekleştirilememesi

Fırsatlar:

Atama belgelerinde noter onaylı veya kare kodlu e-devlet çıktısı istendiğinden otomasyon üzerinden sahteciliğin önüne geçilmesi

F4.3.2 Emeklilik ve Görevden Ayrılma (Özlük İşlemleri)

Faaliyetin Amacı: Emeklilik ve Görevden Ayrılma Faaliyetlerinin sürdürülebilir, kontrol edilebilir, hesap verilebilir ve geliştirilebilir olmasını sağlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Enstitü Müdürlükleri, Fakülte Dekanlık/YO/MYO Müdürlük
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Nakil giden ve istifa eden personel işlemleri 
  • Emeklilik işlemleri 
  • Askere sevk ve askerlik dönüşünde göreve başlama işlemleri 
  • Nakil giden personelin özlük dosyası gönderimi
 
Genel Sekreter
Genel Sekreter Yardımcısı
PDB Ayrılış İşlemleri Ofisi Personeli
PDB Özlük İşlemleri Birim Sorumlusu
PDB Özlük İşlemleri Birim Yöneticisi
Personel Daire Başkanı
Rektör
Rektör Yardımcısı
PP.5.2.PRS.0002 OMÜ DOKÜMAN KONTROLÜ VE KAYIT YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
PP.4.3.FR.0018-İlişik Kesme Formu (Personel)
PP.4.3.FR.0019-Personel Hareketleri Onayı Formu
PP.4.3.FR.0031-Mecburi Hizmet Yükümlüleri İçin Talep Formu (Bağlı Olduğu Kurum)
PP.4.3.FR.0032-Mecburi Hizmet Yükümlüleri İçin Nakil Talep Formu (Talep Sahibi Kurum)
PP.4.3.FR.0065-Görev Yeri Belgesi (Ayrılan)
PP.4.3.PRS.0007 OMÜ ÖĞRETİM ÜYESİ YETİŞTİRME PROGRAMI YÖNERGESİ
PP4.3.İŞA.0031-Ücretsiz İzin İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0058-Emeklilik Nedeniyle Görevden Ayrılma İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0059-İstifa Nedeniyle Görevden Ayrılma İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0060-Naklen Atama Nedeniyle Görevden Ayrılma İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0061-Ölüm Nedeniyle Görevden Ayrılma İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0062-Ücretsiz İzne Ayrılma İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0003-ASKERLİK DÖNÜŞÜ ATAMA İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
PP4.3.İŞA.0012-Ücretsiz İzne Ayrılma İş Akış Sureci
  • EBYS

  • ÜNİPA Yazılımı

  • HİTAP Yazılımı

  • YÖKSİS 

  • Kamu e-uygulama

  • İŞKUR e-şube

  • e-bütçe

  • Dijital Ortam

  • ÜNİKYS

  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG681 Yıl içerisinde görevden ayrılma veya vefat durumunda birimlerden ve otomasyon sistemlerinden ilişiği kesilmemiş personel sayısının ilişiği kesilmiş personel sayısına oranı
KG682 Hitap ve ÜNİPA sisteminden unutulan ya da eksik yapılan ayrılma işlemleri sayısı

Riskler:

Yaş haddinden emekli olacak personelin yaş süresini aşması
Hitap ve ÜNİPA sisteminden ayırma işlemlerinin unutulması ya da eksik yapılması

F4.3.3 Personel Görevlendirme Faaliyetleri

Faaliyetin Amacı: Personel Görevlendirme Faaliyetlerinin sürdürülebilir, kontrol edilebilir, hesap verilebilir ve geliştirilebilir olmasını sağlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Fakülte Dekanlık/YO/MYO Müdürlük
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Ders görevlendirme işlemleri
  • Yurtiçi-Yurtdışı görevlendirme işlemleri
  • 2547 sayılı Kanun 13/b-4 maddesine göre görevlendirme işlemleri
  • İdari ve Akademik Görevlendirme
 
Dekan
Enstitü/YO/MYO/Merkez Müdürü
Genel Sekreter
Genel Sekreter Yardımcısı
PDB Ders Görevlendirme İşlemleri Ofisi Personeli
PDB Görevlendirme İşlemleri Birimi Sorumlusu
PDB Görevlendirme İşlemleri Birimi Yöneticisi
PDB Yurtiçi/Yurtdışı Görevlendirme Ofisi Personeli
Personel Daire Başkanı
Rektör
Rektör Yardımcısı
Üniversite Yönetim Kurulu
PP.4.3.PRS.0006 OMÜ TIP FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ÜYELERİNİN ÖZEL HASTANELER VE VAKIF YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI HASTANELERİNDE ÇALIŞTIRILMASINA İLİŞKİN USUL VE ESASLAR
PP.4.3.GEN.0001-OMÜ İŞ KANUNUNA TABİ PERSONEL GENELGESİ
PP.5.2.PRS.0002 OMÜ DOKÜMAN KONTROLÜ VE KAYIT YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
PP.4.3.FR.0020-Görevlendirme formu (31. madde)
PP.4.3.FR.0030-Kefalet Senedi (35. Madde)
PP.4.3.FR.0028-Yüklenme Senedi ve Muteber İmzalı Müteselsil Kefalet Senedi (33-A)
PP.4.3.FR.0029-Taahhütname ve Kefalet Senedi (50-D)
PP.4.3.FR.0046-2547 Sayılı Kanunun 40/A Maddesi Kapsamında Üniversite İçi Öğretim Elemanı Görevlendirme Formu
PP.4.3.FR.0052-Geçici Görevlendirme Formu
PP.4.3.FR.0009-Öğretim Üyesi Atama Jüri Üyeliği Görevi İçin Ücret Beyan Formu
PP.4.3.PRS.0001 OMÜ AKADEMİK PERSONEL YURTİÇİ VE YURTDIŞI GÖREVLENDİRME YÖNERGESİ
PP.4.3.PRS.0005 OMÜ AKADEMİK YÜKSELTİLME VE ATANMALARDA UYGULANACAK ESASLAR YÖNERGESİ
PP.5.1.PRS.0010 OMÜ İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KURULLARI YÖNERGESİ
PP.4.3.PRS.0007 OMÜ ÖĞRETİM ÜYESİ YETİŞTİRME PROGRAMI YÖNERGESİ
PP4.3.İŞA.0021-2547 S.K. 40-B.Md.Göre Görevlendirme Detay Süreci
PP4.3.İŞA.0022-Konferans, Sempozyum Ve Seminer Görevlendirme İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0056-Yabancı Dil Eğitimi İçin Gönderilen Araştırma Görevlisi İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0013-Yabancı Uyruklu Öğretim Elemanı Çalıştırılması İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0015-2547 S.K. 13-B Md.Göre Görevlendirme İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0016-2547 S.K. 31.Md.Göre Görevlendirme İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0017-2547 S.K. 35.Md.Göre Görevlendirme İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0018-2547 S.K. 38.Md.Göre Görevlendirme İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0019-2547 S.K. 39.Md.Göre Görevlendirme İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0020-2547 S.K. 40.Md. Göre Görevlendirme İş Akış Süreci
  • EBYS

  • ÜNİPA Yazılımı

  • YÖKSİS

  • Dijital Ortam

  • ÜNİKYS
  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG683 Birimlerin personel ihtiyacı taleplerine personel yetersizliği nedeni ile görevlendirilemeyen personel sayısının talep edilen personel sayısına oranı

F4.3.4 Özlük İşlemleri Faaliyetleri (Terfi ve İzin işlemleri)

Faaliyetin Amacı: Özlük İşlemleri Faaliyetlerinin (Terfi ve İzin işlemleri) sürdürülebilir, kontrol edilebilir, hesap verilebilir ve geliştirilebilir olmasını sağlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Enstitü Müdürlükleri, Fakülte Dekanlık/YO/MYO Müdürlük
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Personelin izin işlemlerinin sistem üzerinden kontrolü ve destek hizmetleri
  • Personelin hizmet ve çalıştığına dair belgeleri ile pasaport işlemleri
  • İntibak işlemleri
  • Derece, kademe ve kıdem terfi işlemleri
  • Özlük dosyalarının arşiv işlemleri
  • Personel sistemi (ÜNİPA) destek hizmetleri
 
Genel Sekreter
Genel Sekreter Yardımcısı
PDB İzin İşlemleri Ofisi Personeli
PDB Özlük İşlemleri Birim Sorumlusu
PDB Özlük İşlemleri Birim Yöneticisi
PDB Özlük İşlemleri Personeli
PDB Terfi İşlemleri Ofisi Personeli
Personel Daire Başkanı
Rektör
Rektör Yardımcısı
PP.4.3.GEN.0001-OMÜ İŞ KANUNUNA TABİ PERSONEL GENELGESİ
PP.5.2.PRS.0002 OMÜ DOKÜMAN KONTROLÜ VE KAYIT YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
PP.4.3.FR.0013-İzin Onay Formu
PP.4.3.FR.0015-İzin Süresince Vekaletler Formu
PP.4.3.FR.0016-Aile Durumu Bildirimi
PP.4.3.FR.0017-Aile Yardımı Bildirimi
PP.4.3.FR.0019-Personel Hareketleri Onayı Formu
PP.4.3.FR.0014-Yıllık İzin Talep Formu (Tıp Fakültesi-Veteriner Fakültesi)
PP.4.3.FR.0001-Mal Bildirim Formu
PP.4.3.FR.0042-Hususi Damgalı Pasaport Formu
PP.4.3.FR.0038-Görev Yeri Belgesi Talep Formu
PP.4.3.FR.0031-Mecburi Hizmet Yükümlüleri İçin Talep Formu (Bağlı Olduğu Kurum)
PP.4.3.FR.0032-Mecburi Hizmet Yükümlüleri İçin Nakil Talep Formu (Talep Sahibi Kurum)
PP.4.3.FR.0053-İzine Ayrılma Bildirgesi
PP.4.3.FR.0058-Sürekli İşçi Doğum Sonrası Ücretsiz İzin Talep Dilekçesi
PP.4.3.FR.0060-Sürekli İşçi Kısmi Süreli Çalışma Talep Dilekçesi
PP.4.3.FR.0062-İdari İzin Görev Formu
PP.4.3.FR.0064-Görev Yeri Belgesi (Çalışan)
PP.4.3.FR.0066-Görev Yeri Belgesi (ÖYP, Arş.Gör.)
PP.4.3.FR.0067-İzin Dönüş Formu
PP.4.3.FR.0084-İzin Talep Formu
PP.4.3.FR.0092-Aday Memur Staj Değerlendirme Belgesi
PP.4.3.FR.0044-Hizmet Damgalı Pasaport Talep Formu
PP.4.3.PRS.0005 OMÜ AKADEMİK YÜKSELTİLME VE ATANMALARDA UYGULANACAK ESASLAR YÖNERGESİ
PP.4.3.PRS.0002 OMÜ GÜVENLİK SORUŞTURMASI VE ARŞİV ARAŞTIRMASI YÖNERGESİ
PP.5.1.PRS.0010 OMÜ İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KURULLARI YÖNERGESİ
PP.4.3.PRS.0007 OMÜ ÖĞRETİM ÜYESİ YETİŞTİRME PROGRAMI YÖNERGESİ
PP4.3.İŞA.0031-Ücretsiz İzin İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0032-Yan Ödeme Cetvellerinin Hazırlanması İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0023-Derece Ve Terfi İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0028-Mal Beyanı İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0029-Pasaport Başvuru İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0030-Sürekli İşçilerin İzin Güncelleme İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0024-Görev Yeri Belgesi Hazırlama İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0025-İntibak İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0026-İzin İşlemleri İş Akış Süreci
  • EBYS

  • ÜNİPA Yazılımı

  • HİTAP Yazılımı

  • YÖKSİS

  • Kamu e-uygulama

  • İŞKUR e-şube

  • e-bütçe

  • Dijital Ortam

  • ÜNİKYS
  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG684 Yıl içerisinde unutulan personelin terfi sayısının toplam terfi sayısına oranı

Riskler:

HİTAP girişinin yanlış ya da eksik olması nedeniyle para cezasının uygulanması
Personelin kıdem ve kademe derece terfilerinin geç işlenmesi

Fırsatlar:

İzinlerin sistem üzerinden takip edilmesi ve raporlanması yapılabildiğinden, maliyet ve arşiv yeri tasarrufu sağlanması

F4.3.5 Eğitim Faaliyetleri

Faaliyetin Amacı: Eğitim Faaliyetlerinin sürdürülebilir, kontrol edilebilir, hesap verilebilir ve geliştirilebilir olması ile personelin motivasyonunun yükseltilmesi, verimliliğinin arttırılması ve mesleki bilgi birikiminin geliştirilmesini sağlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Fakülte Dekanlık/YO/MYO Müdürlük
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Hizmet içi, aday memur, oryantasyon ve staj eğitimi işlemleri
  • Kurum içi, kurum dışı ve hizmet içi eğitimlerin raporlanması
  • İşe başlama eğitimlerinin takibi ve arşivlenmesi
  • Hizmet içi eğitimlerinin personel memnuniyeti ölçümleri
  • Performans değerlendirme puanları kapsamında personelin hizmet içi eğitimlerinin ayarlanması
 
Eğitim Kurulu
Genel Sekreter
Genel Sekreter Yardımcısı
PDB Hizmet İçi Eğitim Ofisi Personeli
PDB İnsan Kaynakları Planlama Birimi Yöneticisi
PDB İnsan Kaynakları Planlama Birim Sorumlusu
PDB İnsan Kaynakları Planlama Ofisi Personeli
Personel Daire Başkanı
Rektör
Rektör Yardımcısı
Sınav Komisyonu
PP.4.3.GEN.0001-OMÜ İŞ KANUNUNA TABİ PERSONEL GENELGESİ
PP.5.2.PRS.0002 OMÜ DOKÜMAN KONTROLÜ VE KAYIT YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
PP.4.3.FR.0026-İşe Başlama Eğitimi Formu
PP.4.3.FR.0068-Hizmet İçi Eğitim Katılım Belgesi Teslim Tutanağı
PP.4.3.FR.0069-Eğitim Değerlendirme Formu
PP.4.3.FR.0073-Hizmet İçi Eğitim Katılım Belgesi İmza Listesi
PP.4.3.FR.0074-Hizmet İçi Eğitim Katılım Belgesi Listesi
PP.4.3.FR.0075-Hizmet İçi Eğitim Katılım Listesi Kurum Dışı
PP.4.3.FR.0076-Hizmet İçi Eğitim Katılım Listesi
PP.4.3.FR.0077-Hizmet İçi Eğitim Kurum Dışı Katılım Yoklama Listesi
PP.4.3.FR.0078-Hizmet İçi Eğitim Katılım Yoklama Listesi
PP.4.3.FR.0079-Kurum içi Hizmet İçi Eğitim Listesi
PP.4.3.FR.0080-Özel Soru Formatlı Hizmet İçi Eğitim Katılım Listesi
PP.4.3.FR.0083-Hizmet İçi Eğitim Talepleri Formu
PP.4.3.FR.0092-Aday Memur Staj Değerlendirme Belgesi
PP.4.3.FR.0100 Hizmet İçi Eğitim Öncesi Sınavı ve Cevap Anahtarı
PP.4.3.FR.0101 Hizmet İçi Eğitim Sonrası Sınavı ve Cevap Anahtarı
PP.4.3.FR.0102 Hizmet İçi Eğitim Öncesi Sınavı Cevap Kağıdı
PP.4.3.FR.0103 Hizmet İçi Eğitim Sonrası Sınavı Cevap Kağıdı
PP.4.3.FR.0094-Hizmet İçi Eğitim Planı
PP.4.3.FR.0070-Dışarıdan Alınan Eğitim Listesi
PP.4.3.PRS.0005 OMÜ AKADEMİK YÜKSELTİLME VE ATANMALARDA UYGULANACAK ESASLAR YÖNERGESİ
PP.4.3.PRS.0011 OMÜ PERSONEL PERFORMANS DEĞERLENDİRME YÖNERGESİ
PP.4.3.PRS.0012 OMÜ HİZMET İÇİ EĞİTİM YÖNERGESİ
PP4.3.İŞA.0034-Hizmetiçi Eğitim İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0033-Aday Memur Temel Eğitim İş Akış Süreci
  • EBYS

  • ÜNİPA Yazılımı

  • PDB web sayfası

  • OMÜ İKPORTAL Yazılımı (Hizmet İçi Eğitim Sistemi)

  • OMÜ Personel Performans Yazılımı 

  • Uzaktan Eğitim Kapısı (Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi Yazılımı)

  • UZEM Portal Yazılımı

  • Dijital Ortam

  • ÜNİKYS

  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG685 Yıl içerisinde planlanmadığı halde gerçekleştirilen hizmet içi eğitim sayısının toplam eğitim sayısına oranı
KG686 Yıl içerisinde planlanıp gerçekleştirilmeyen hizmet içi eğitim sayısının toplam eğitim sayısına oranı
KG687 Hizmet içi eğitime katılan personel ile ilgili müşteri memnuniyeti oranı

Fırsatlar:

İKPORTAL sisteminin kurulması. Yüz yüze yapılamayan eğitimlerde online eğitimlerin gerçekleştirilmesi
Oryantasyon eğitimlerinin standartlaştırılması ve yeni başlayan personele online olarak eğitimlerin verilebilir olması
Eğitim kurulunda memnuniyet oranı düşük eğitimler olur ise önlem alınması için önleyici faaliyet kararlarının alınması
Hizmet içi eğitimler idari personeli kapsamakla beraber akademik personele göre eğitimlerin de düzenlenmesi

F4.3.6 İdari Personel Sınav Destek Hizmetleri

Faaliyetin Amacı: İdari Personel Sınav Destek Hizmetlerinin sürdürülebilir, kontrol edilebilir, hesap verilebilir ve geliştirilebilir olması ile insan kaynaklarının yetkinliklerine göre doğru değerlendirilmesini sağlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: UZAKTAN EĞİTİM ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavı ilan ve başvuru işlemleri
  • GYUD sınavı diğer kurum talepleri ve protokol işlemleri
  • Sınav kurulu sekretarya işlemleri
  • Sınav sorularının hazırlanması ve basım süreci işlemleri
  • Sınav sonrası talep, şikâyet ve dava işlemleri
  • İşe alımlarda vb. durumlarda sınav destek işlemleri
 
Genel Sekreter
Genel Sekreter Yardımcısı
PDB İnsan Kaynakları Planlama Birimi Yöneticisi
PDB İnsan Kaynakları Planlama Birim Sorumlusu
PDB Sınav Destek Hizmetleri Ofisi Personeli
Personel Daire Başkanı
Rektör
Rektör Yardımcısı
Sınav Kurulu
PP.4.3.GEN.0001-OMÜ İŞ KANUNUNA TABİ PERSONEL GENELGESİ
PP.5.2.PRS.0002 OMÜ DOKÜMAN KONTROLÜ VE KAYIT YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
PP.4.3.FR.0071-İdari Personel Görevde Yükselme Sınavı Başvuru Formu
PP.4.3.FR.0072-İdari Personel Görevde Yükselme Sınavı Başvuru Dilekçesi
PP.4.3.FR.0081-İdari Personel Unvan Değişikliği Sınavı Başvuru Formu
PP.4.3.FR.0082-İdari Personel Unvan Değişikliği Sınavı Başvuru Dilekçesi
PP.4.3.PRS.0002 OMÜ GÜVENLİK SORUŞTURMASI VE ARŞİV ARAŞTIRMASI YÖNERGESİ
PP.4.3.PRS.0012 OMÜ HİZMET İÇİ EĞİTİM YÖNERGESİ
PP4.3.İŞA.0035-Görevde Yükselme Eğitim Ve Sınav İşlemleri İş Akış Süreci
  • EBYS

  • ÜNİPA Yazılımı

  • PDB web sayfası 

  • Dijital Ortam

  • ÜNİKYS

  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG688 Unvan değişikliği ve görevde yükselme sınavları ile ilgili gelen şikayet sayısı
KG689 Görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavı ile ilişkili (yapılan yanlış işlem veya kişinin haksızlığa uğradığını düşünmesi vb nedenler) kaybedilen dava sayısının açılan toplam dava sayısına oranı
KG690 İşe alım sınavı/mülakatı sürecinde yapılan yanlış işlem veya kişinin haksızlığa uğradığını düşünülmesi ile ilgili kaybedilen dava sayısının toplam açılan dava sayısına oranı

Riskler:

İşe alım sınavı/mülakatı sürecinde yapılan yanlış işlem veya kişinin haksızlığa uğradığını düşünmesi sonucunda dava açılması
Sınav süreçlerinde sorularda basım hatası veya hatalı soru bulunması
Görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavı sürecinde yapılan yanlış işlem veya kişinin haksızlığa uğradığını düşünmesi sonucunda dava açılması

Fırsatlar:

Sözlü sınav aşamasında UZEM tarafından mülakat süreci kameraya alınarak hesap verilebilirlik ve şeffaflık ilkelerine uyulması

F4.3.7 İnsan Kaynakları Planlama Faaliyetleri

Faaliyetin Amacı: İnsan Kaynakları Planlama Faaliyetlerinin sürdürülebilir, kontrol edilebilir, hesap verilebilir ve geliştirilebilir olması ile insan kaynakları iş analizinin yapılmasını sağlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • İnsan kaynakları planlamaları ve iş analizi
  • Personel memnuniyeti ölçümlemesi
  • Nakil/açıktan yeniden atanma başvuru işlemleri
  • Raporlama İşlemleri
 
Genel Sekreter
Genel Sekreter Yardımcısı
İş Analizi Ekibi
ORT-Kalite Sorumlusu
ORT-Süreç Yöneticisi
PDB Atama İşlemleri Birim Sorumlusu
PDB Atama İşlemleri Birim Yöneticisi
PDB İnsan Kaynakları Planlama Birimi Yöneticisi
PDB İnsan Kaynakları Planlama Birim Sorumlusu
PDB İnsan Kaynakları Planlama Ofisi Personeli
Personel Daire Başkanı
Rektör
Rektör Yardımcısı
PP.5.2.PRS.0002 OMÜ DOKÜMAN KONTROLÜ VE KAYIT YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
PP.4.3.PRS.0011 OMÜ PERSONEL PERFORMANS DEĞERLENDİRME YÖNERGESİ
PP.4.3.PRS.0012 OMÜ HİZMET İÇİ EĞİTİM YÖNERGESİ
  • EBYS

  • ÜNİPA Yazılımı

  • KAYSİS (İYEM)

  • OMÜ İş Analizi Yazılımı

  • OMÜ Personel Performans Yazılımı 

  • OMÜ İç Kontrol Sistemi (KİOS)

  • OMÜ ÜNİKYS Yazılımı

  • OMÜ İKPORTAL Yazılımı (Hizmet İçi Eğitim Sistemi)

  • Uzaktan Eğitim Kapısı (Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi Yazılımı)

  • Dijital Ortam

  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG691 Yıl içerisinde personel tarafından talep edilen yer değişikliği sayısının toplam personel sayısına oranı
KG692 Yıl içerisinde personelin yer değişikliği talebi doğrultusunda görevlendirilme sayısının yer değişikliği talep sayısına oranı

Riskler:

İş analizlerinin / personel ihtiyacının tam olarak belirlenememesi /yapılamaması

Fırsatlar:

İş analizinin ve personel ihtiyacının ölçümlemesinin yapılabilmesi için iş analizi yazılımının kurulması
Kurulan yazılım sayesinde iş analizi raporlarının yönetim tarafından kolayca elde edilebilmesi doğrultusunda planlamanın doğru yapılabilmesi

F4.3.8 Disiplin İşlemleri Faaliyetleri

Faaliyetin Amacı: Disiplin İşlemleri Faaliyetlerinin sürdürülebilir, kontrol edilebilir, hesap verilebilir ve geliştirilebilir olmasını sağlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Hukuk müşavirliği ve bilgi edime biriminden istenilen evrak ve dokümanları hazırlama ve cevaplandırma 
  • Disiplin işlemleri ile ilgili sekretarya çalışmaları
  • İlgili yönetmelikler çerçevesinde alınan Hukuki kararların Hukuk Müşavirliğince Başkanlığımıza bildirilmesi ve işleme alınması
 
Genel Sekreter
PDB Disiplin İşlemleri Ofisi Personeli
PDB Özlük İşlemleri Birim Sorumlusu
PDB Özlük İşlemleri Birim Yöneticisi
Personel Daire Başkanı
Rektör
Rektör Yardımcısı
PP.4.3.GEN.0001-OMÜ İŞ KANUNUNA TABİ PERSONEL GENELGESİ
PP.4.3.PRS.0005 OMÜ AKADEMİK YÜKSELTİLME VE ATANMALARDA UYGULANACAK ESASLAR YÖNERGESİ
PP.4.3.PRS.0002 OMÜ GÜVENLİK SORUŞTURMASI VE ARŞİV ARAŞTIRMASI YÖNERGESİ
PP.5.1.PRS.0010 OMÜ İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KURULLARI YÖNERGESİ
PP4.3.İŞA.0036-İşçi Disiplin Soruşturma İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0038-Personel Ceza Soruşturması İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0039-Personel Disiplin Soruşturma İşlemleri İş Akış Süreci
  • EBYS

  • YÖKSİS

  • Kamu e-uygulama

  • Dijital Ortam

  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG693 Disiplin işlemleri yürütülen personel sayısının toplam personel sayısına oranı
KG694 YÖKSİS, Kamu e-uygulama ve sicil defterine işlenmeyen disiplin cezası sayısı

Riskler:

Hukuk Müşavirliğinden veya soruşturmanın yürütüldüğü ilgili birimden gönderilen soruşturma dosyalarında disiplin cezası alan personelin almış olduğu disiplin cezalarının YÖKSİS, Kamu e-uygulama ve sicil defterine işlenmemesi

F4.3.9 Maaş Tahakkuk İşlemleri Faaliyeti

Faaliyetin Amacı: Maaş Tahakkuk İşlemlerinin sürdürülebilir, kontrol edilebilir, hesap verilebilir ve geliştirilebilir olmasını sağlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • İşçi Maaş Tahakkuk İşlemleri
  • Memur Maaş Tahakkuk İşlemleri
  • SGK işyeri açma işlemleri
  • SGK işe giriş / işten ayrılış işlemleri
  • Bildirge/Beyanname İşlemleri
  • İş kazası, iş göremezlik vb. işlemleri
  • Doğum yardımı, ölüm yardımı ve diğer sosyal haklara ilişkin işlemler
  • İşçi ilave tediye işlemleri
  • Harcırah (yolluk) işlemleri
  • Fazla mesai işlemleri
  • Ek ders işlemleri
  • İcra, nafaka ve diğer kesinti işlemleri
  • Kıdem, ihbar, iş sonu vb. tazminatı işlemleri
  • Yabancı uyruklu öğretim elemanı ücret tespit işlemleri
  • Hukuki süreçlerden kaynaklı tahakkuk işlemleri
  • Jüri üyeliği tahakkuk İşlemleri
 
Genel Sekreter
İMİD İşçi Tahakkuk Ofisi Personeli
İMİD İşçi Tahakkuk Ofisi Sorumlusu
İMİD Memur Tahakkuk Ofisi Sorumlusu
Maaş Tahakkuk Birimi Personeli
Maaş Tahakkuk Birimi Sorumlusu
Maaş Tahakkuk Birimi Yöneticisi
ORT-Gerçekleştirme Görevlisi
ORT-Harcama Yetkilisi
Rektör
Rektör Yardımcısı
PP.4.3.PRS.0010 OMÜ EMEKLİLİK YAŞ HADDİNİ DOLDURMUŞ ÖĞRETİM ÜYELERİNİN SÖZLEŞMELİ OLARAK ÇALIŞTIRILMASINA İLİŞKİN USUL VE ESASLAR
PP.4.3.GEN.0001-OMÜ İŞ KANUNUNA TABİ PERSONEL GENELGESİ
PP.4.3.FR.0047-İşçi Gece Vardiyası Puantajı
PP.4.3.FR.0049-İşçi Çalışma Puantajı
PP.4.3.FR.0050-Çeşitli Ödeme Bordrosu
PP.4.3.FR.0051-Geçici Görev Yollukları Kontrol Formu
PP.4.3.FR.0054-Tahakkuk Evrakı Teslim Listesi
PP.4.3.FR.0059-Sürekli İşçi Fazla Çalışma Puantajı
PP.4.3.FR.0052-Geçici Görevlendirme Formu
PP.4.2.FR.0020-Personel Maaş Borçlandırma Hesap Tablosu
PP.4.3.FR.0095-Sürekli İşçi Fazla Çalışma Talep Formu
PP.4.3.FR.0009-Öğretim Üyesi Atama Jüri Üyeliği Görevi İçin Ücret Beyan Formu
PP.4.3.FR.0096-Yabancı Uyruklu Öğretim Elemanı Emsal Ücret Hesaplama Formu
PP.4.3.FR.0089-Taşıt Yardım Puantajı
PP.4.3.FR.0090-Yemek Yardımı Aylık Toplam Çalışma Süreleri Formu
PP.4.3.FR.0088-İdari Personel Fazla Mesai Puantajı
PP.4.3.FR.0048-İşçi Ulusal Bayram, Genel Tatil Çalışma Puantajı
PP.4.3.PRS.0001 OMÜ AKADEMİK PERSONEL YURTİÇİ VE YURTDIŞI GÖREVLENDİRME YÖNERGESİ
PP4.3.İŞA.0046-İşçi Maaş Tahakkuk İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0040-5510 Sk. 4a Sgk Yeni İşyeri Açma İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0041-İdari Personel İlk Atama Ve Açıktan Atama Tahakkuk İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0042-İşçi Doğum,Ölüm,Evlilik,Doğal Afet Yardımı İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0043-İşçi E-Bildirge Girişi İş Akışı
PP4.3.İŞA.0044-İşçi İlave Tediye İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0045-İşçi Kıdem Tazminatı Ödeme İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0047-İşçi Mesai Tahakkuk İşlemi İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0048-Jüri Ödemeleri İş Akışı
PP4.3.İŞA.0049-Maaş Tahakkuk İşlemleri İş Akış Süreci
PP4.3.İŞA.0050-Memur Emekli Keseneği İş Akışı
PP4.3.İŞA.0054-Personel Fazla Mesai Ödeme İşlemleri İş Akışı
PP4.3.İŞA.0057-Yolluk Tahakkuk İşlemleri İş Akışı
  • EBYS

  • MYS Sistemi

  • KBS Sistemi

  • DMİS Sistemi

  • ÜNİPA Yazılımı

  • TABİM Yazılımı

  • Dijital Ortam

  • Fiziksel Arşiv

  • ÜNİKYS

İzleme Kriterleri:

KG695 Maaş işlemleri eksik/hatalı yapılan personel sayısının toplam personel sayısına oranı
KG696 Eksik/hatalı düzenlenen bildirge/beyanname sayısının toplam bildirge/beyanname sayısına oranı

Riskler:

Bildirge, beyanname, iş kazası, rapor, ücretsiz izin vb. bilgilerin SGK’ya hatalı bildirilmesi veya zamanında/hiç bildirilmemesi nedeni ile idari para ceza uygulanma riski
Yasal kesintilerin (İcra, sendika aidatı, kefalet aidatı, bireysel emeklilik, kişi borcu vb.) yapılmaması veya hatalı yapılması nedeniyle maaş/ücretlerin yanlış tahakkuk ettirilmesi ve cezai müeyyide riski
Diğer birimler tarafından gönderilen Personel Hareket Onayı, puantaj, ek ders vb. bilgi ve belgelerdeki hatalardan dolayı maaş, ücret ve ek ödemelerin yanlış tahakkuk ettirilmesi riski
Maaş ve ücret evraklarının zamanında ödeme birimine gönderilememesi nedeniyle zamanında maaş ve ücretlerin ödenememe riski

Fırsatlar:

İşçi maaş işlemleri için TABİM uygulamasının kullanılması

F4.3.10 Performans Değerlendirme İşlemleri

Faaliyetin Amacı: Performans Değerlendirme İşlemlerinin sürdürülebilir, kontrol edilebilir, hesap verilebilir, geliştirilebilir ve personel performansının ölçümlenebilir olması ile başarılı personelin ödüllendirilmesi ve personelin geliştirilmesini sağlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • OMÜ İnsan Kaynakları Performans Yönergesinin güncel tutulması ve kriterlerinin değerlendirmeye sunulması
  • Performans değerlendirme sisteminin kullanıma hazır hale getirilmesi
  • Performans değerlendirme veri girişi kontrolü
  • Performans değerlendirme sistemi teknik desteğinin sağlanması
  • İtiraz değerlendirme komisyonu sekretarya işlemleri
  • Performans değerlendirme kurum içi ve dışı itirazların cevaplandırılması
Genel Sekreter
Genel Sekreter Yardımcısı
İnsan Kaynakları Yönetim Kurulu
PDB İnsan Kaynakları Planlama Birimi Yöneticisi
PDB İnsan Kaynakları Planlama Birim Sorumlusu
PDB İnsan Kaynakları Planlama Ofisi Personeli
Personel Daire Başkanı
Rektör
Rektör Yardımcısı
PP.5.2.PRS.0002 OMÜ DOKÜMAN KONTROLÜ VE KAYIT YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
PP.4.3.PRS.0011 OMÜ PERSONEL PERFORMANS DEĞERLENDİRME YÖNERGESİ
PP.4.3.PRS.0012 OMÜ HİZMET İÇİ EĞİTİM YÖNERGESİ
PP4.3.İŞA.0063 Performans Değerlendirme İş Akış Süreci
  • EBYS

  • ÜNİPA Yazılımı

  • KAYSİS (İYEM)

  • OMÜ Personel Performans Yazılımı 

  • ÜNİKYS Yazılımı

  • Dijital Ortam

  • Fiziksel Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG697 Personelin performansını ölçümlemede dış kurumlara şikâyet edilme ve dava sayısının performansı değerlendirilen personel sayısına oranı

Riskler:

Personelin performansını ölçümlemede personelin motivasyonun düşmesi ve neticesinde ilgili kurumlara itirazda bulunması, dava açılması.
Personel performansının ölçümlemesinde gerekli ödül ve yaptırımların yasal dayanağının olmaması

Fırsatlar:

Performans Değerlendirmesinin yapılabiliyor olması ve performans değerlendirme yönergesi ile standartlaştırılması
Zaman ve maliyet tasarrufu açısından performans değerlendirme yazılımının olması
Kurulan yazılımın ÜNİPA ve iş analiz sistemi ile entegre çalışması sonucunda personel bilgileri ile ilgili raporların performans yazılımından sağlanabilmesi