Görev Tanımı

PP5.2.GT.0367, R4, Aralık 2024

Görev Adı: Süreç Yönetimi Ofisi Personeli

Kod: GT367

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • Süreç kartlarını ÜNİKYS’de tanımlamak, güncelleme işlemlerini gerçekleştirmek
  • Süreç kartlarına ilişkin güncelleme ihtiyaçlarını tespit etmek ve ilgili süreç yöneticisine iletmek
  • Süreç planlarına ilişkin güncelleme taleplerini değerlendirmek ve gerekli ise üst yönetime sunmak
  • Süreç kartlarına ilişkin süreç yöneticilerine gerekli bilgilendirme/eğitimler yapmak
  • Kalite Sorumluları ile belirli periyotlarla bilgilendirme toplantıları düzenlenmek
  • Kalite Yönetim Süreci ile ilgili değişikliklerin ve izleme kriterlerinin hazırlanması ve tanımlama işlemlerini yapmak
  • Paydaş İlişkileri Sürecine ait değişikliklerin ve izleme kriterlerinin hazırlanması ve tanımlama işlemlerinin yapmak
  • Kalite Yönetim ve Paydaş İlişkileri Süreci işlemlerinin kurumda uygulanmasında standartlara ve mevzuata uygunluğunu sağlamak
  • Görev tanımlarının süreçlere ve organizasyon yapısına uygunluğunun kontrol edilerek ÜNİKYS'ye tanımlamak ve duyurmak
  • Kalite Koordinatörlüğüne ait görev tanımlarının güncelliğinin kontrolünü yapmak
  • Süreç yönetimine uygun birim organizasyonel yapısının oluşturulmasını ve işleyişini sağlamak, takibini yapmak
  • Ortak süreç kartlarına (Eğitim Öğretim Planlama, Eğitim Öğretim Uygulama, Bilgi Üretimi, Bilgi Transferi Süreçleri) ait işlemlerin gerçekleştirilmesi (Bilgi/Tarif Dokümanları, faaliyetler, görev tanımları, izleme kriterlerine ait hedef ve gerçekleşme durumu uygunluğunu sağlamak

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

Diğer Süreç İzleme Ofisi Personeli

Aranan Nitelikler

En az lisans mezunu olmak

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
2 19.09.2022
3 Kalite Koord. tarafından KALEM adını ÜNIKYS olarak değiştirilmesinden dolayı revize edilmiştir. 24.05.2024
4 Kalite Koord. tarafından KALEM adını ÜNIKYS olarak değiştirilmesinden dolayı revize edilmiştir. 13.12.2024