Görev Tanımı

PP2.1.GT.0517, R0, Şubat 2025

Görev Adı: Akademik Yayın Destek Birimi Personeli

Kod: GT517

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • Bilimsel makaleler ile ilgili yabancı dil inceleme süreçleri hakkında duyuru yapmak.
  • Yabancı dil incelemesine yönelik talepleri toplamak ve kaydetmek.
  • Uzmanlık alanındaki yabancı dil ile ilgili talep edilen bilimsel yayınları dil açısından inceleyerek bilimsel yayının niteliğini arttırıcı süreçlere katkıda bulunmak.
  • Yapılan işlerle ilgili  koordinatöre yıllık rapor sunmak.
  • Fikri sinai mülkiyet hakları ile ilgili yabancı dile çeviri işlemlerini gerçekleştirmek.
  • Koordinatör tarafından verilecek benzeri görevleri yapmak

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

Diğer Akademik Yayın Destek Birimi Personeli

Aranan Nitelikler

Üniversite personeli olmak.

Gerekli dil yetkinliğine sahip olmak.

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
0 Görev tanımı yapılması 07.02.2025