Görev Tanımı

PP2.1.GT.0521, R0, Şubat 2025

Görev Adı: Araştırma ve Geliştirme Koordinatörlüğü Proje Destek Birimi Personeli

Kod: GT521

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • Üniversitede proje kültürünün duyurulması ve AR-GE, akademik, bilimsel ve sosyal içerikli içeriklerin artırılması amacıyla öğretim elemanlarını, kayıtlı ve Üniversitede olmayan proje hazırlamaya teşvik etmek ve teknik destek vermek,
  • Proje yönetimi konusunda birimlerde seminer ve tanıtım toplantıları düzenlemek,
  • Ulusal ve uluslararası proje destek programlarını izlemek ve proje teklif çağrılarını ilgili kişi ve akademik birimlere etkin biçimde duyurmak, bilgilendirme toplantıları düzenlemek,
  • Üniversitemiz birimleri ve diğer üniversitelerin ofisleri ve birimleri ile iş birliği ve ortak çalışmalar yapmak,
  • Proje yazımı ve yönetimiyle ilgili ulusal ve uluslararası kuruluşlarla işbirliği yapmak, ortak çalışmalara özen göstermek, organize etmek, konferans, kongre ve bilimsel toplantılar düzenlemek ve tanıtım etkinliklerini koordine etmek,
  • Proje pazarlarına katılma ve üniversitedeki birimlerin konsorsiyum oluşturmasına katkı sağlamak,
  • Öğretim elemanlarına ve üniversite öğrencilerine projenin hazırlanması, değişiklikler ve detayları hususunda teknik destek vermek,
  • İyi uygulama örneklerinin paylaşılması amacıyla seminer, panel vb. etkinlik düzenlenmesi,
  • Öğretim elemanlarının çalışma alanları konusunda Üniversitede gerçekleştirilmiş ve/veya projelere ilişkin veri tabanları oluşturmak,
  • Gerektiğinde faaliyet alanına giren projelerin etkinlik süreçleri ile ilgili kurum içi ve dışı yazışmalarını yapmak,
  • Birim faaliyetleri ile ilgili OMÜ-TTO ile birlikte koordineli çalışmak,
  • Gerçekleştirilen etkinliklere ilişkin faaliyet raporlarını hazırlamak ve birim sorumlusuna sunmak.
  • Koordinatör tarafından verilecek benzeri görevleri yapmak

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

Araştırma ve Geliştirme Koordinatörlüğü Proje Destek Birimi Personeli

Aranan Nitelikler

Üniversitelerin en az ön lisans programlarından mezun olmak.

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
0 Görev tanımı yapılması 07.02.2025