Task Definition

PP4.5.GT.0135, R2, December 2021

Task Name: Koruma ve Güvenlik Koordinasyon Ofis Güvenlik Şefi

Code: GT135

Critical Task: No

Task, Authority and Responsibilities

  • Güvenlik Personellerinin görev esnasında kılık kıyafet ve davranışlarının denetimini yapmak.
  • Güvenlik Ofis Sorumluları ve Ofis Yardımcılarının Yıllık izin ve İdari izinlerini hazırlamak ve Güvenlik Birim Yöneticisinin onayına sunmak.
  • Öğrenci olaylarının kayıtlarını düzenli olarak tutmak ve ceza alan öğrencileri nizamiyelere bildirerek takibinin yapılmasını sağlamak.       
  • Çevre Orman ve Göletlerin güvenliğinin kontrolünü sağlayarak yapılan çalışmaları takip etmek.
  •  Çelenk konulması gereken etkinliklerin yazışmalarını takip ederek aksaklığa meydan vermeyecek şekilde organize etmek ve konu hakkında Güvenlik Müdürlüğüne bilgi vermek.
  • Yapı İşleri ve Çevre Müdürlüğünü ilgilendiren tutanakları ilgili kişilere ileterek sorunların giderilmesini sağlamak.
  • Mesai haricinde fazla çalışma için binalara giriş çıkış yapan personelin takibini yapmak.
  • Açık kapı, pencere, musluk, ışıklarla ve diğer aksaklıklarla ilgili tutanakları ilgili sorumlulara iletmek ve takip etmek.
  • Kampüse giriş çıkış yapılan malzemelerin takibini yapmak.
  • Nöbet yerlerinin denetlenmesi ve aksaklıkların giderilmesini sağlamak.
  • Üniversitemizdeki tüm etkinlikleri takip etmek ve gerekli güvenlik tedbirlerini almak.
  • Üniversitemizi gezi amaclı gelen grupların takibini yaparak güvenlik önlemlerini almak.
  • Kampüs içerisinde çeşitli alanlarda kiralama veya tahsis yolu ile yapılan tüm faaliyetleri (stantları) kontrol etmek, izin belgeleri ile arşivlenmesi için dosyalamak.
  • Koruma ve Güvenlik Birim Yöneticisine yapılan çalışmalar hakkında bilgilendirmek.
  • Birim çalışanları ile birim yöneticisi arasında bilgi alışverişini sağlamak.

Joint Responsibility

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Power of Attorney

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: İdari Ofis Güvenlik Şefi ve İzleme Ofisi Güvenlik Şefi



Qualifications

  • En az ön lisans mezunu olmak

  • Geçerli Özel Güvenlik Kimlik Kartına sahip olmak

Revision History

Revision Number Revision Explanention Revision Date
2 13.12.2021