Task Definition
PP4.3.GT.0146, R1, December 2021
Task Name: Personel Daire Başkanı
Code: GT146
Critical Task: Yes
Task, Authority and Responsibilities
- Üniversitemiz idari personelinin İnsan Kaynakları Planlamasını yapmak ve takip etmek.
- Üniversitemiz idari personelinin performansının ölçülmesini sağlamak.
- Üniversitemiz idari ve akademik personelinin atama, özlük, kadro/nakil, görevlendirme ve emeklilik ile ilgili işlemlerinin kontrolünü yapmak.
- Üniversitemiz idari ve akademik personelin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programlarının organizasyonunu kontrol etmek ve uygulanmasını sağlamak.
- Üniversitemiz idari personelin görevde yükselme ve unvan değişikliğinde, aday memurların sınav işlemlerinde ve sınavla işe alımlarda sınav destek hizmetlerinin yürütülmesini sağlamak.
- Taşınır ve taşınmaz malların etkili, ekonomik, verimli ve hukuka uygun olarak elde edilmesi, kullanılması ve kayıtlarının mevzuata uygun olarak tutulmasını sağlamak.
- Bütçeyle Başkanlığa tahsis edilen ödeneklerin bütçe ilke ve esaslarına uygun olarak etkili, ekonomik ve verimli kullanılmasını sağlamak.
- Diğer birimlerin (fakülte, yüksekokul, meslek yüksekokulları ve merkezler) personel işlemleri ofisleri ile irtibat kurulmasını sağlayarak bilgi akışını güncel tutmak.
- Başkanlığın bünyesindeki birimlerin doğru, verimli, uyumlu ve koordineli hizmet sunmasını sağlamak.
- 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu çerçevesinde yapmaları gereken diğer işlemlerden yetkili kılınmış mercilere (üst yönetici, Sayıştay vb.) hesap vermek
Joint Responsibility
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Power of Attorney
Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Diğer birim yöneticileri
Qualifications
- Üniversitelerin en az lisans programlarından mezun olmak.
Revision History
Revision Number
Revision Explanention
Revision Date
1
13.12.2021
Task Name: Personel Daire Başkanı
Code: GT146
Critical Task: Yes
Task, Authority and Responsibilities
- Üniversitemiz idari personelinin İnsan Kaynakları Planlamasını yapmak ve takip etmek.
- Üniversitemiz idari personelinin performansının ölçülmesini sağlamak.
- Üniversitemiz idari ve akademik personelinin atama, özlük, kadro/nakil, görevlendirme ve emeklilik ile ilgili işlemlerinin kontrolünü yapmak.
- Üniversitemiz idari ve akademik personelin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programlarının organizasyonunu kontrol etmek ve uygulanmasını sağlamak.
- Üniversitemiz idari personelin görevde yükselme ve unvan değişikliğinde, aday memurların sınav işlemlerinde ve sınavla işe alımlarda sınav destek hizmetlerinin yürütülmesini sağlamak.
- Taşınır ve taşınmaz malların etkili, ekonomik, verimli ve hukuka uygun olarak elde edilmesi, kullanılması ve kayıtlarının mevzuata uygun olarak tutulmasını sağlamak.
- Bütçeyle Başkanlığa tahsis edilen ödeneklerin bütçe ilke ve esaslarına uygun olarak etkili, ekonomik ve verimli kullanılmasını sağlamak.
- Diğer birimlerin (fakülte, yüksekokul, meslek yüksekokulları ve merkezler) personel işlemleri ofisleri ile irtibat kurulmasını sağlayarak bilgi akışını güncel tutmak.
- Başkanlığın bünyesindeki birimlerin doğru, verimli, uyumlu ve koordineli hizmet sunmasını sağlamak.
- 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu çerçevesinde yapmaları gereken diğer işlemlerden yetkili kılınmış mercilere (üst yönetici, Sayıştay vb.) hesap vermek
Joint Responsibility
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Power of Attorney
Qualifications
- Üniversitelerin en az lisans programlarından mezun olmak.
Revision History
Revision Number | Revision Explanention | Revision Date |
---|---|---|
1 | 13.12.2021 |