Task Definition

PP4.3.GT.0146, R1, December 2021

Task Name: Personel Daire Başkanı

Code: GT146

Critical Task: Yes

Task, Authority and Responsibilities

  • Üniversitemiz idari personelinin İnsan Kaynakları Planlamasını yapmak ve takip etmek.
  • Üniversitemiz idari personelinin performansının ölçülmesini sağlamak.
  • Üniversitemiz idari ve akademik personelinin atama, özlük, kadro/nakil, görevlendirme ve emeklilik ile ilgili işlemlerinin kontrolünü yapmak.
  • Üniversitemiz idari ve akademik personelin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programlarının organizasyonunu kontrol etmek ve uygulanmasını sağlamak.
  • Üniversitemiz idari personelin görevde yükselme ve unvan değişikliğinde, aday memurların sınav işlemlerinde ve sınavla işe alımlarda sınav destek hizmetlerinin yürütülmesini sağlamak.
  • Taşınır ve taşınmaz malların etkili, ekonomik, verimli ve hukuka uygun olarak elde edilmesi, kullanılması ve kayıtlarının mevzuata uygun olarak tutulmasını sağlamak.
  • Bütçeyle Başkanlığa tahsis edilen ödeneklerin bütçe ilke ve esaslarına uygun olarak etkili, ekonomik ve verimli kullanılmasını sağlamak.
  • Diğer birimlerin (fakülte, yüksekokul, meslek yüksekokulları ve merkezler) personel işlemleri ofisleri ile irtibat kurulmasını sağlayarak bilgi akışını güncel tutmak.
  • Başkanlığın bünyesindeki birimlerin doğru, verimli, uyumlu ve koordineli hizmet sunmasını sağlamak.
  • 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu çerçevesinde yapmaları gereken diğer işlemlerden yetkili kılınmış mercilere (üst yönetici, Sayıştay vb.) hesap vermek

Joint Responsibility

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Power of Attorney

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Diğer birim yöneticileri

Qualifications

  • Üniversitelerin en az lisans programlarından mezun olmak.

Revision History

Revision Number Revision Explanention Revision Date
1 13.12.2021