Task Definition

PP4.7.GT.0489, R0, July 2023

Task Name: Mutfak ve Restoran Birim Sorumlusu

Code: GT489

Critical Task: No

Task, Authority and Responsibilities

  • Restoran ve Mutfağın temizlik, bakım ve düzenini sağlamak
  • Yemek menülerini hazırlamak.
  • Günlük yemek üretim sürecini planlamak, üretim malzemesi ihtiyacını tespit ederek temini, depolanmasını sağlamak ve iş akışını kontrol etmek
  • Üretilen yemeğin kıvam, tat, lezzet vb. ön kontrollerini yapmak.
  • Restoran ve Mutfakta kullanılacak malzemelerin listesini hazırlamak.
  • Restoran ve Mutfakta ihtiyaç duyulan taşınırların temini için teknik şartname hazırlamak.
  • Restoran ve Mutfak ile ilgili istatistiksel verileri hazırlamak ve raporlamak.
  • Restoran ve Mutfakta görev yapan personel ile yönetici arasındaki bilgi alışverişini ve birimler arası koordinasyonu sağlamak.
  • Restoran ve Mutfakta görev yapan personelin aylık çalışma çizelgelerini hazırlamak.
  • Restoran ve Mutfakta görev yapan personelin sanitasyon ve hijyen kurallarına uygun şekilde çalışmalarını sağlamak.
  • Restoran ve Mutfakta görev yapan personelin iş kıyafeti ve koruyucu donanım kullanımı ile temizliğini kontrol etmek.
  • Mutfakta üretimi yapılan yemeklerin servisini koordine etmek.
  • Ticari İşletmenin görev alanı ile ilgili olarak yapılan toplu organizasyonlarda Restoran ve Mutfak personeli ile birlikte görev yapmak.

Joint Responsibility

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Power of Attorney

  • Otel Müdürü

Qualifications

  • En az Lise ve dengi okul mezunu olmak.

Revision History

Revision Number Revision Explanention Revision Date
0 OMTEL Otelde bulunan Mutfak ve Restoran için Birim Sorumlusu bir personel ihtiyacı bulunduğundan 13.07.2023