Task Definition
PP4.5.GT.0052, R1, December 2021
Task Name: İMİD Taşınmaz Kira, Tahsis ve Kayıt Ofisi Personeli
Code: GT52
Critical Task: No
Task, Authority and Responsibilities
- Taşınmazların ihale, kiralama, tahsis, satış, devir ve kayıt işlemlerini yapmak.
- Taşınmaz kayıtlarını icmal cetvellerine işlemek ve yıl sonunda strateji geliştirme daire başkanlığına bildirmek.
-
Kiraya verilen taşınmazların yıllık kira artışlarını TÜİK verilerine göre yaparak, kiracılara bildirmek ve takibini yapmak.
- Kiraya verilen taşınmazların Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı tarafından hesaplanan su, elektrik ve ısınma bedellerinin enkdeks kontrolünü yapmak ve kiracılara tahakkuk ettirmek, tebliğ ve takibini yapmak.
- Kiraya verilen taşınmazların kira sözleşmelerini takip etmek.
- Taşınmazlar için oluşturulan komisyonların sekreterya hizmetlerini yürütmek ve takip etmek.
- Kiraya verilen taşınmazların dönemsel denetimlerinin yapılması için Kantin denetim komisyonlarını oluşturmak, denetimlerin yapılmasını sağlamak, tespit edilen aksaklıkların giderilmesi için kiracılara bildirimde bulunmak.
- Kiracılardan ve hizmet alıcılardan gelen şikayetlerin değerlendirilmesi ile sözleşme ve şartname hükümlerine göre çözüme kavuşturulmasını sağlamak.
- 2018/8 sayılı Cumhurbaşkanlığı Genelgesi kapsamında kurulan Taşınmaz İzin Komisyonu sekreterya işlemlerini yürütmek.
-
Taşınmazların hukuksal süreçlerinin Hukuk müşavirliği ile koordineli takip etmek.
Joint Responsibility
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Power of Attorney
Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Taşınmaz kira tahsis kayıt ofisi personeli
Qualifications
- En az ortaöğretim mezunu olmak.
Revision History
Revision Number
Revision Explanention
Revision Date
1
13.12.2021
Task Name: İMİD Taşınmaz Kira, Tahsis ve Kayıt Ofisi Personeli
Code: GT52
Critical Task: No
Task, Authority and Responsibilities
- Taşınmazların ihale, kiralama, tahsis, satış, devir ve kayıt işlemlerini yapmak.
- Taşınmaz kayıtlarını icmal cetvellerine işlemek ve yıl sonunda strateji geliştirme daire başkanlığına bildirmek.
- Kiraya verilen taşınmazların yıllık kira artışlarını TÜİK verilerine göre yaparak, kiracılara bildirmek ve takibini yapmak.
- Kiraya verilen taşınmazların Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı tarafından hesaplanan su, elektrik ve ısınma bedellerinin enkdeks kontrolünü yapmak ve kiracılara tahakkuk ettirmek, tebliğ ve takibini yapmak.
- Kiraya verilen taşınmazların kira sözleşmelerini takip etmek.
- Taşınmazlar için oluşturulan komisyonların sekreterya hizmetlerini yürütmek ve takip etmek.
- Kiraya verilen taşınmazların dönemsel denetimlerinin yapılması için Kantin denetim komisyonlarını oluşturmak, denetimlerin yapılmasını sağlamak, tespit edilen aksaklıkların giderilmesi için kiracılara bildirimde bulunmak.
- Kiracılardan ve hizmet alıcılardan gelen şikayetlerin değerlendirilmesi ile sözleşme ve şartname hükümlerine göre çözüme kavuşturulmasını sağlamak.
- 2018/8 sayılı Cumhurbaşkanlığı Genelgesi kapsamında kurulan Taşınmaz İzin Komisyonu sekreterya işlemlerini yürütmek.
-
Taşınmazların hukuksal süreçlerinin Hukuk müşavirliği ile koordineli takip etmek.
Joint Responsibility
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Power of Attorney
Qualifications
- En az ortaöğretim mezunu olmak.
Revision History
Revision Number | Revision Explanention | Revision Date |
---|---|---|
1 | 13.12.2021 |