Task Definition

PP1.4.GT.0559, R0, November 2025

Task Name: Orhun Değişim Programı Kurum Koordinatörü

Code: GT559

Critical Task: No

Task, Authority and Responsibilities

  • Türk Üniversiteler Birliği (TÜRKÜNİB) Üyesi Yükseköğretim Kurumlarıyla  anlaşmalar yapmak ve bu anlaşmaların sürdürülebilirliği için gerekli iletişimi tesis etmek,
  • Kurum içi birim koordinatörlerinin Orhun Değişim Programıyla ilgili bilgilendirilmesini sağlamak,
  • Orhun Değişim Programının kurum genelinde ve birimler düzeyinde tanıtılması amacıyla web sayfası ve sosyal medya araçlarını etkin bir şekilde kullanmak; etkinliklerini planlamak ve yönlendirmek,
  • Orhun Değişim programı kapsamında yapılan faaliyetler için yazılı ve görsel materyaller hazırlamak,
  • Eğitim, araştırma ve tanıtım fuarlarına katılmak,
  • Öğretim üyesi/öğrenci hareketliliğini planlamak, koordinasyon, seçim ve hareketlilik faaliyetlerinin takibini gerçekleştirmek,
  • Program dahilinde gerçekleştirilecek hareketliliklerin kontenjanlarını belirlemek, yapılacak hareketliliklerin öğrenci ve öğretim üyelerine duyurulmasını, tanıtılmasını sağlamak,
  • Program dahilinde gerçekleştirilecek hareketliliğiğe ilişkin başvuru ve seçim takvimini belirlenmek, ilanları koordine etmek, ilanla ilgili duyuruları yapmak, başvuruları toplanmak,
  • Gelen öğrenci/personel: Orhun Değişim Programı kapsamında gelen değişim öğrencilerinin ve Akademik personelin başvurularının ve hareketlilik süreçlerini takib etmek,
  • Yıllık hareketlilik faaliyetlerine yönelik ara ve final raporlarını hazırlanmak,
  • Öğrenci ve Akademik personele Orhun Değişim Programı ile ilgili danışmanlık yapmak ve problemlerin çözümünde destek olmak,
  • Orhun Değişim Proğramı çerçevesinde aksiyon planları ve stratejileri oluşturarak üst yönetime raporlamak,
  • Tüm bu süreçleri yürütürken Orhun Değişim Programı Kurum Koordinatörlüğü çalışanlarına gerekli görev dağılımını yapmak,
  • Üniversitenin Uluslararasılaşma vizyonuna katkıda bulunmak.

Joint Responsibility

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Power of Attorney

Yok

Qualifications

  • OMÜ Akademik Personeli olmak

Revision History

Revision Number Revision Explanention Revision Date
0 05.11.2025