Task Definition
PP4.6.GT.0066, R1, December 2021
Task Name: KDDB Eğitim ve Halkla İlişkiler Ofisi Personeli
Code: GT66
Critical Task: No
Task, Authority and Responsibilities
- Kullanıcı eğitimi, bilgi okuryazarlığı, sosyal medya yöneticiliği, kütüphanecilik alanında halkla ilişkiler çalışmaları yapmak.
- Her akademik yıl ya da yarı yıl başında yeni başlayan lisans ve ön lisans öğrencilerine; kendi fakültelerinde yapılan oryantasyon günlerinde genel tanıtım amaçlı sunum ve söyleşiler gerçekleştirmek.
- Yeni başlayan lisans ve ön lisans öğrencilerine; belirli aralıklarla; fiziksel mekan tanıtımı, kütüphane koleksiyonuna erişim, kaynakların tanıtımı, internet hizmetleri, otomasyon programının tanıtımını yapmak.
- Koleksiyona dahil edilmesi istenen kaynak talebinin alınmasını sağlamak.
- 3. ve 4. sınıftaki lisans öğrencilerine konu odaklı eğitimler vermek, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Araştırma Yöntem ve Teknikleri gibi derslere misafir eğitmen olarak katılım sağlamak.
- Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerine bilimsel bilgiye erişim ile ilgili sunum yapmak.
- Ofislerde, bölümlerde, bilimsel bilgiye erişim derslerinde informal ya da formal eğitim (otomasyon programı, ekaynaklarda yayın arama, uygulamalı anlatım vb.) vermek.
- Gerek görüldüğü taktirde bilimsel yayınevleri ve temsilcileri ile ürünleri, eğitimleri konusunda işbirliği sağlayarak programlar hazırlamak.
- Birimin sosyal medya hesaplarını yönetmek ve hizmetlerin kurum çevresi tarafından tanınmasını sağlamak.
Joint Responsibility
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Power of Attorney
Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Kullanıcı Hizmetleri Birimi Yöneticisi
Qualifications
- Üniversitelerin lisans programları Bilgi ve Belge Yönetimi bölümünden mezun olmak.
Revision History
Revision Number
Revision Explanention
Revision Date
1
13.12.2021
Task Name: KDDB Eğitim ve Halkla İlişkiler Ofisi Personeli
Code: GT66
Critical Task: No
Task, Authority and Responsibilities
- Kullanıcı eğitimi, bilgi okuryazarlığı, sosyal medya yöneticiliği, kütüphanecilik alanında halkla ilişkiler çalışmaları yapmak.
- Her akademik yıl ya da yarı yıl başında yeni başlayan lisans ve ön lisans öğrencilerine; kendi fakültelerinde yapılan oryantasyon günlerinde genel tanıtım amaçlı sunum ve söyleşiler gerçekleştirmek.
- Yeni başlayan lisans ve ön lisans öğrencilerine; belirli aralıklarla; fiziksel mekan tanıtımı, kütüphane koleksiyonuna erişim, kaynakların tanıtımı, internet hizmetleri, otomasyon programının tanıtımını yapmak.
- Koleksiyona dahil edilmesi istenen kaynak talebinin alınmasını sağlamak.
- 3. ve 4. sınıftaki lisans öğrencilerine konu odaklı eğitimler vermek, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Araştırma Yöntem ve Teknikleri gibi derslere misafir eğitmen olarak katılım sağlamak.
- Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerine bilimsel bilgiye erişim ile ilgili sunum yapmak.
- Ofislerde, bölümlerde, bilimsel bilgiye erişim derslerinde informal ya da formal eğitim (otomasyon programı, ekaynaklarda yayın arama, uygulamalı anlatım vb.) vermek.
- Gerek görüldüğü taktirde bilimsel yayınevleri ve temsilcileri ile ürünleri, eğitimleri konusunda işbirliği sağlayarak programlar hazırlamak.
- Birimin sosyal medya hesaplarını yönetmek ve hizmetlerin kurum çevresi tarafından tanınmasını sağlamak.
Joint Responsibility
-
Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
-
Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
-
Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
-
İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
-
Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.
-
Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.
-
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.
-
Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.
Power of Attorney
Qualifications
- Üniversitelerin lisans programları Bilgi ve Belge Yönetimi bölümünden mezun olmak.
Revision History
Revision Number | Revision Explanention | Revision Date |
---|---|---|
1 | 13.12.2021 |