Task Definition

PP4.6.GT.0066, R1, December 2021

Task Name: KDDB Eğitim ve Halkla İlişkiler Ofisi Personeli

Code: GT66

Critical Task: No

Task, Authority and Responsibilities

  • Kullanıcı eğitimi, bilgi okuryazarlığı, sosyal medya yöneticiliği, kütüphanecilik alanında halkla ilişkiler çalışmaları yapmak.
  • Her akademik yıl ya da yarı yıl başında yeni başlayan lisans ve ön lisans öğrencilerine; kendi fakültelerinde yapılan oryantasyon günlerinde genel tanıtım amaçlı sunum ve söyleşiler gerçekleştirmek.
  • Yeni başlayan lisans ve ön lisans öğrencilerine; belirli aralıklarla; fiziksel mekan tanıtımı, kütüphane koleksiyonuna erişim, kaynakların tanıtımı, internet hizmetleri, otomasyon programının tanıtımını yapmak.
  • Koleksiyona dahil edilmesi istenen kaynak talebinin alınmasını sağlamak.
  • 3. ve 4. sınıftaki lisans öğrencilerine konu odaklı eğitimler vermek, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Araştırma Yöntem ve Teknikleri gibi derslere misafir eğitmen olarak katılım sağlamak.
  • Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerine bilimsel bilgiye erişim ile ilgili sunum yapmak.
  • Ofislerde, bölümlerde, bilimsel bilgiye erişim derslerinde informal ya da formal eğitim (otomasyon programı, ekaynaklarda yayın arama, uygulamalı anlatım vb.) vermek.
  • Gerek görüldüğü taktirde bilimsel yayınevleri ve temsilcileri ile ürünleri, eğitimleri konusunda işbirliği sağlayarak programlar hazırlamak.
  • Birimin sosyal medya hesaplarını yönetmek ve hizmetlerin kurum çevresi tarafından tanınmasını sağlamak.

Joint Responsibility

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Power of Attorney

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Kullanıcı Hizmetleri Birimi Yöneticisi

Qualifications

  • Üniversitelerin lisans programları Bilgi ve Belge Yönetimi bölümünden mezun olmak.

Revision History

Revision Number Revision Explanention Revision Date
1 13.12.2021