Task Definition

PP4.6.GT.0069, R1, December 2021

Task Name: KDDB Kullanıcı Hizmetleri Birimi Yöneticisi

Code: GT69

Critical Task: No

Task, Authority and Responsibilities

  • Bilgiye doğru şekilde erişimi sağlamak için gerekli yönlendirmeleri yapmak.
  • Birimdeki iş akışını organize ederek kontrolünü sağlamak.
  • Birimdeki yarı zamanlı öğrenciler ve stajyer öğrencilere otomasyon programı eğitimi verilmesini ve iş akışını koordine etmek.
  • Kullanıcıların kütüphane bilgi kaynaklarından ve kütüphaneden en verimli şekilde yararlanmalarını sağlamak.
  • Danışma işlemlerinin yürütülmesini sağlamak.

Joint Responsibility

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Power of Attorney

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Kullanıcı Hizmetleri Birimi Ofisleri Personeli

Qualifications

  • Üniversitelerin lisans programı Bilgi ve Belge Yönetimi bölümünden mezun olmak.

Revision History

Revision Number Revision Explanention Revision Date
1 13.12.2021