Faaliyet
F5.3.7 Anket İzleme ve Raporlama
Faaliyetin Amacı: Anketler aracılığıyla paydaş memnuniyet düzeyini belirlemek ve anketlerin değerlendirilmesi sonucunda anket eylem planını oluşturmak ve izlemek | |||
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Fakülte Dekanlık/YO/MYO Müdürlük, Hastaneler, İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI, MEZUNLAR KOORDİNATÖRLÜĞÜ, ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI, PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI, ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME KOORDİNATÖRLÜĞÜ | |||
Faaliyet Adımları | Görevli | Bilgi/Tarif Dokümanları | Kayıt Ortamı |
---|---|---|---|
Anket Uygulama ve İzleme Planını hazırlanması ve duyurulması
Anketlerin yazılımlar aracılığıyla (Survey, UBYS vb) gerçekleştirilmesi
Anket değerlendirme raporlarının hazırlanması ve duyurulması
Anket eylem planlarının hazırlanması ve izlenmesi |
Kalite Koordinatörlüğü Sorumlusu Kalite Koordinatörü ORT-Kalite Sorumlusu ORT-Süreç Yöneticisi |
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ PP.5.3.FR.0047 Mezun Memnuniyet Anketi PP.5.3.FR.0048 İdari Personel Memnuniyet Anketi PP.5.3.FR.0042 Eğiticilerin Eğitimi Eğitim Değerlendirme Anket Formu PP.5.3.FR.0044 Dönem Bazlı Danışman Değerlendirme Anket Formu PP.5.3.FR.0045 Danışman Görüşme Memnuniyet Anket Formu PP.5.3.FR.0046 Ders İş Yükünün Belirlenmesi Anket Formu PP.5.3.FR.0021-Staj / İş Yeri Eğitimi Değerlendirme Anket Formu - İşveren PP.5.3.FR.0037-İş Dünyasının Mezunların Yeterliliğini Ölçme Anket Formu PP.5.3.FR.0012-Acil Servis Hasta Deneyimi Anket Formu (SUVAM) PP.5.3.FR.0017-Yatan Hasta-Hasta Deneyimi Anket Formu (SUVAM) PP.5.3.FR.0016-Diyaliz Hizmetleri Hasta Deneyimi Anket Formu (SUVAM) PP.5.3.FR.0033-Dış Paydaş Memnuniyet Anket Formu PP.5.3.FR.0020-Ders Değerlendirme Anket Formu PP.5.3.FR.0019-Akademik Personel Memnuniyet Anket Formu PP.5.3.FR.0022-Staj / İş Yeri Eğitimi Değerlendirme Anket Formu- Öğrenci PP.5.3.FR.0018-Öğrenci Memnuniyeti Anket Formu PP.5.3.FR.0009-Tedarikçi Memnuniyet Anket Formu PP.5.3.FR.0013-Ayaktan Hasta-Hasta Deneyimi Anket Formu (SUVAM) |
|
İzleme Kriterleri: KG229 Sağlık Uygulama ve araştırma Merkezi Hastanesinde hasta memnuniyet düzeyi |