Süreç
PP5.3, R1, Ocak 2024
Paydaş İlişkileri Süreci
SÜREÇ KOORDİNATÖRÜ: ckurnaz@omu.edu.tr
SÜREÇTEN SORUMLU BİRİMLER: KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ
YETKİ VE SORUMLULUKLAR: Görev tanımlarında belirlenmiştir.
SÜRECİN AMACI: OMÜ, geri bildirim yönetim politikası ile yürütmekte olduğu faaliyetlerin hizmet kalitesinin etkinliğini ve böylece paydaş memnuniyetini artırmak
GİRDİLER
KAYNAKLAR
ÇIKTILAR
-
Birimler arası yazışma
-
Kurumlar arası yazışma
-
Bireysel başvurular
-
Toplantı tutanakları
-
Gözden geçirme çıktıları
-
Anketler
-
Geri Bildirim Formu
-
OMÜ İş Takvimi
-
Ofis Ortamı
-
Bilgisayar vb. Teknolojik Altyapı
-
İnsan Kaynağı
-
UBYS
-
KAYSİS-Yasal Mevzuat
-
ÜNİKYS-Geri Bildirim Modülü
-
Web Sayfası
-
Geri Bildirim Noktaları Kutuları
-
Geri bildirim kaydı
-
Geri bildirim raporları
-
Memnuniyet raporları
-
Geri bildirim formu
Faaliyetler
F5.3.1 Paydaş geri bildirimlerinin alınması
Faaliyetin Amacı: Yürütülen tüm faaliyetlere ilişkin iş ve işlemlerden etkilenen paydaşların ihtiyaç ve beklentilerini anlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları
Görevli
Bilgi/Tarif Dokümanları
Kayıt Ortamı
- Geri bildirim kutularının açılması ve ÜNİKYS sistemine kaydedilmesi
- ÜNİKYS Geri Bildirimler modülü ile geri bildirimlerin alınması
- Anket yönetim işlemleri
Geri Bildirim İzleme ve İyileştirme Birimi Personeli
Geri Bildirim Kutusu Açma Görevlisi
Kalite Koordinatörlüğü Sorumlusu
Kalite Koordinatörü
ORT-Kalite Sorumlusu
ORT-Süreç Koordinatörü
ORT-Süreç Yöneticisi
Paydaş İletişim Görevlisi
POL0008-OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM POLİTİKASI
Kalite El Kitabı
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
PP.5.3.FR.0028-Geri Bildirim Formu (Geri Bildirim Kutusu)
PP.5.3.FR.0031-Geri Bildirim Kutusu Açma ve Teslim Tutanağı Formu
PP.5.3.FR.0001-Geri Bildirim Formu (Online)
PP.5.2.PRS.0001 OMÜ KALİTE GÜVENCE YÖNERGESİ
-
ÜNİKYS
-
UBYS
-
Dijital Ortam
-
Fiziki Arşiv
İzleme Kriterleri: KG812 Geri bildirim kutusundan gelen bildirim sayısı
KG813 Ankete katılımcı sayısı
Riskler: Paydaş iletişim sorumlularının kendilerine iletilen geri bildirimleri bilgisizlik nedeniyle hatalı kayıt altına alması
Geri bildirim kutularının zamanında açılmaması nedeniyle geri bildirimlerin geç kayıt altına alınması
Fırsatlar: Üniversitenin tüm paydaşlarının geri bildirim kanalı ile süreçlere katkıda bulunabilmesi
ÜNİKYS Geri Bildirim modülü ile paydaşlarla etkileşim sağlanarak üniversitenin ulaşılabilirliğinin artması
F5.3.2 Geri Bildirimlerin Değerlendirilmesi ve İzlenmesi
Faaliyetin Amacı: Bildirimlerin anlaşılması ve çözüme kavuşturulması yönünde şikâyet, öneri ve isteklerin alınmasından sonuçlandırılmasına kadar olan sürecin takibini sağlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları
Görevli
Bilgi/Tarif Dokümanları
Kayıt Ortamı
- Geri bildirimin doğru birime yönlendirilmesi işlemleri
- Geri bildirimlerin öncelik ve aciliyet değerlendirmesi işlemleri
- Geri bildirimlerin DİF ihtiyacının tespiti ve takibinin yapılması işlemleri
Geri Bildirim İzleme ve İyileştirme Birimi Personeli
Geri Bildirim Kutusu Açma Görevlisi
Kalite Koordinatörlüğü Sorumlusu
Kalite Koordinatörü
ORT-Süreç Koordinatörü
ORT-Süreç Yöneticisi
Paydaş İletişim Görevlisi
POL0008-OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM POLİTİKASI
Kalite El Kitabı
PP.5.2.PRS.0005 OMÜ DÜZELTİCİ VE İYİLEŞTİRİCİ FAALİYETLER PROSEDÜRÜ
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
PP.5.3.FR.0028-Geri Bildirim Formu (Geri Bildirim Kutusu)
PP.5.2.FR.0033-Düzeltme Formu
PP.5.2.FR.0031-Düzeltici Faaliyet Formu
PP.5.3.FR.0001-Geri Bildirim Formu (Online)
PP.5.2.PRS.0001 OMÜ KALİTE GÜVENCE YÖNERGESİ
-
ÜNİKYS
-
UBYS
-
Dijital Ortam
-
Fiziki Arşiv
İzleme Kriterleri: KG814 Toplam şikayet sayısı
KG815 Toplam öneri/istek sayısı
KG816 Geri bildirim üzerinden yapılan “Düzeltme” sayısı
Riskler: Geri bildirimlerin tüm paydaşlara açık olması nedeniyle paydaşlar tarafından doğru konu/birim/bildirim türü (öneri/istek, şikayet, memnuniyet) seçilememesi sonucu raporlamaların hatalı yansıması
Geri bildirimlerin önem derecesinin belirlenmemesi sebebiyle üniversitenin prestij ve imajının olumsuz etkilenmesi
Fırsatlar: Yazılım aracılığıyla geri bildirimlerin anlık olarak izlenebilmesi
F5.3.3 Geri Bildirim Faaliyetlerinin Tamamlanması ve Paydaşlara Bilgi Verilmesi
Faaliyetin Amacı: Yürütülen süreçlerin sonunda paydaşların memnuniyet düzeyini belirleyerek verilen hizmet kalitesinin artırmak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları
Görevli
Bilgi/Tarif Dokümanları
Kayıt Ortamı
- Geri bildirimlerin ÜNİKYS üzerinde yanıtlanma işlemleri
Geri Bildirim İzleme ve İyileştirme Birimi Personeli
Kalite Koordinatörlüğü Sorumlusu
Kalite Koordinatörü
ORT-Kalite Sorumlusu
ORT-Süreç Koordinatörü
ORT-Süreç Yöneticisi
POL0008-OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM POLİTİKASI
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
-
ÜNİKYS
-
UBYS
-
Dijital Ortam
-
Fiziki Arşiv
İzleme Kriterleri: KG818 Geri bildirim süreç ve çözümünden paydaş memnuniyet oranı
KG817 Süresi içerisinde tamamlanmayan geri bildirim sayısının toplam geri bildirim sayısına oranı
Riskler: Süresi içerisinde tamamlanmayan geri bildirimler nedeniyle paydaş memnuniyet oranının düşmesi
Fırsatlar: ÜNİKYS Geri bildirim modülü ile paydşş memnuniyet oranlarının takip edilebilir olması
F5.3.4 Paydaş İlişkilerinin İyileştirilmesi
Faaliyetin Amacı: Paydaş memnuniyetini arttırmak, paydaş ilişkileri yönetim sürecinin etkinliğini ve sürekliliğini sağlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Araştırma Merkezleri, Enstitü Müdürlükleri, Fakülte Dekanlık/YO/MYO Müdürlük, İdari Birimler, Koordinatörlükler (KK hariç)
Faaliyet Adımları
Görevli
Bilgi/Tarif Dokümanları
Kayıt Ortamı
- Paydaş ilişkileri faaliyetinin Analiz ve Değerlendirme işlemleri
- Paydaş ilişkileri faaliyetinin raporlandırma işlemleri
- Paydaş ilişkileri faaliyetinin rapor sonuçlarına göre DİF işlemleri
Geri Bildirim İzleme ve İyileştirme Birimi Personeli
Kalite Koordinatörlüğü Sorumlusu
Kalite Koordinatörü
ORT-Kalite Sorumlusu
ORT-Süreç Koordinatörü
ORT-Süreç Yöneticisi
POL0008-OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM POLİTİKASI
PP.5.2.PRS.0005 OMÜ DÜZELTİCİ VE İYİLEŞTİRİCİ FAALİYETLER PROSEDÜRÜ
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
PP.5.3.FR.0028-Geri Bildirim Formu (Geri Bildirim Kutusu)
PP.5.2.FR.0033-Düzeltme Formu
PP.5.2.FR.0032-İyileştirici Faaliyet Formu
PP.5.2.FR.0031-Düzeltici Faaliyet Formu
PP.5.3.FR.0001-Geri Bildirim Formu (Online)
-
ÜNİKYS
-
UBYS
-
Dijital Ortam
-
Fiziki Arşiv
İzleme Kriterleri: KG819 Değerlendirilen Geri Bildirim sayısı
KG820 Tekrar açılan Geri Bildirim sayısı
KG228 Öğrenci memnuniyet düzeyi
KG821 Hasta/hasta yakını memnuniyet düzeyi
KG241 Akademik personel memnuniyet oranı
KG240 İdari personel memnuniyet oranı
KG228 Öğrenci memnuniyet düzeyi
KG240 İdari personel memnuniyet oranı
KG241 Akademik personel memnuniyet oranı
Riskler: Birim kalite sorumlularının “Yanıtla ve Düzeltme Oluştur” butonlarını hata kullanması nedeniyle üniversitenin Düzeltme sayısının gerçek değerini yansıtmaması
Fırsatlar: Üniversite faaliyetlerindeki etkinliği artırmak için paydaş geri bildirimlerinin fırsat olması
F5.3.5 Paydaş Etkileşimi
Faaliyetin Amacı: Birim düzeyinde toplantılar, etkinlikler vb ile paydaş etkileşimini artırmak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Araştırma Merkezleri, Enstitü Müdürlükleri, Fakülte Dekanlık/YO/MYO Müdürlük, İdari Birimler
Faaliyet Adımları
Görevli
Bilgi/Tarif Dokümanları
Kayıt Ortamı
- İç-Dış Paydaş Etkinlikleri
- Toplumsal Faaliyetler
Bölüm Başkanı
Dekan
Dekan Yardımcısı
Öğretim Elemanı
ORT-Kalite Sorumlusu
ORT-Süreç Yöneticisi
- Elektronik Ortam
- Fiziksel Ortam
- UBYS
- ÜNİKYS
İzleme Kriterleri: KG1062 Paydaş katılımlı etkinlik sayısı (Paydaş etkileşimi)
F5.3.6 Mezun İlişkileri Yönetimi
Faaliyetin Amacı: Mezunlarla İlişkilerin sürekliliğini sağlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Fakülte Dekanlık/YO/MYO Müdürlük, LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ, MEZUNLAR KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Faaliyet Adımları
Görevli
Bilgi/Tarif Dokümanları
Kayıt Ortamı
Mezunlarla İletişim İşlemleri
Mezun Etkinlikleri İşlemler
Mezunlar Koordinatörü
ORT-Sekreter
PP.1.3.FR.0058-OMÜ Mezun Bilgi Sistemi Üyelik Bilgi Formu
PP.1.3.FR.0068-Mezun Bilgi Sistemi Üye Girişi Kullanıcı Adı Güncelleme Formu
PP.1.3.FR.0059-YÖKSİS Mezuniyet Bilgi Güncelleme Formu
PP.1.2.PRS.0011 OMÜ MEZUNLAR KOORDİNATÖRLÜĞÜ YÖNERGESİ
-
UBYS
-
ÜNİKYS
-
WEB SAYFASI
-
MEZUN BİLGİ SİSTEMİ
-
ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ
-
Fiziki Ortam
-
Elektronik Ortam
İzleme Kriterleri: KG822 Bir önceki eğitim öğretim yılı sonunda mezun olup mezun takip sistemine kayıt olan öğrenci sayısı
KG823 Bir önceki eğitim öğretim yılı sonunda mezun olan toplam öğrenci sayısı
KG139 Mezun takip sistemindeki mezunların oranı
KG824 Düzenlenen mezun etkinliği sayısı
KG825 Mezunlara yönelik düzenlenen etkinliklere katılan mezun sayısı
KG826 Öğrencilere mentorlük yapan mezun mentor sayısı
Fırsatlar: Mezun bilgi sisteminin varlığı
F5.3.7 Anket İzleme ve Raporlama
Faaliyetin Amacı: Anketler aracılığıyla paydaş memnuniyet düzeyini belirlemek ve anketlerin değerlendirilmesi sonucunda anket eylem planını oluşturmak ve izlemek
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Fakülte Dekanlık/YO/MYO Müdürlük, Hastaneler, İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI, MEZUNLAR KOORDİNATÖRLÜĞÜ, ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI, PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI, ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Faaliyet Adımları
Görevli
Bilgi/Tarif Dokümanları
Kayıt Ortamı
Anket Uygulama ve İzleme Planını hazırlanması ve duyurulması
Anketlerin yazılımlar aracılığıyla (Survey, UBYS vb) gerçekleştirilmesi
Anket değerlendirme raporlarının hazırlanması ve duyurulması
Anket eylem planlarının hazırlanması ve izlenmesi
Kalite Koordinatörlüğü Sorumlusu
Kalite Koordinatörü
ORT-Kalite Sorumlusu
ORT-Süreç Yöneticisi
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
PP.5.3.FR.0047 Mezun Memnuniyet Anketi
PP.5.3.FR.0048 İdari Personel Memnuniyet Anketi
PP.5.3.FR.0042 Eğiticilerin Eğitimi Eğitim Değerlendirme Anket Formu
PP.5.3.FR.0044 Dönem Bazlı Danışman Değerlendirme Anket Formu
PP.5.3.FR.0045 Danışman Görüşme Memnuniyet Anket Formu
PP.5.3.FR.0046 Ders İş Yükünün Belirlenmesi Anket Formu
PP.5.3.FR.0021-Staj / İş Yeri Eğitimi Değerlendirme Anket Formu - İşveren
PP.5.3.FR.0037-İş Dünyasının Mezunların Yeterliliğini Ölçme Anket Formu
PP.5.3.FR.0012-Acil Servis Hasta Deneyimi Anket Formu (SUVAM)
PP.5.3.FR.0017-Yatan Hasta-Hasta Deneyimi Anket Formu (SUVAM)
PP.5.3.FR.0016-Diyaliz Hizmetleri Hasta Deneyimi Anket Formu (SUVAM)
PP.5.3.FR.0033-Dış Paydaş Memnuniyet Anket Formu
PP.5.3.FR.0020-Ders Değerlendirme Anket Formu
PP.5.3.FR.0019-Akademik Personel Memnuniyet Anket Formu
PP.5.3.FR.0022-Staj / İş Yeri Eğitimi Değerlendirme Anket Formu- Öğrenci
PP.5.3.FR.0018-Öğrenci Memnuniyeti Anket Formu
PP.5.3.FR.0009-Tedarikçi Memnuniyet Anket Formu
PP.5.3.FR.0013-Ayaktan Hasta-Hasta Deneyimi Anket Formu (SUVAM)
PP.5.2.PLN.0001 OMÜ Anket Uygulama ve İzleme Planı
- UBYS
- Survey Yazılımı
- Mezun Bilgi Sistemi
- UBS
- Elektronik Ortam
- Fiziki Ortam
İzleme Kriterleri: KG229 Sağlık Uygulama ve araştırma Merkezi Hastanesinde hasta memnuniyet düzeyi
KG230 Ağız ve Diş Sağlığı Eğitim araştırma Hastanesinde hasta memnuniyet düzeyi
KG228 Öğrenci memnuniyet düzeyi
KG241 Akademik personel memnuniyet oranı
KG240 İdari personel memnuniyet oranı
KG74 İş Dünyasının, Mezunların Yeterlilikleri İle İlgili Memnuniyet Oranı (% Olarak)
KG228 Öğrenci memnuniyet düzeyi
KG240 İdari personel memnuniyet oranı
KG241 Akademik personel memnuniyet oranı
KG1204 Ders Değerlendirme Anketi Sonucu
KG1203 Liderlik Davranış Değerlendirme Anketi Sonucu
KG1205 Ders İş Yükünün Belirlenmesi Anketi Sonucu
KG1206 Danışman Görüşme Memnuniyet Anketi Sonucu
KG1207 Dönem bazlı danışman değerlendirme anketi sonucu
KG1208 Mezun memnuniyet anketi sonucu (% olarak)
KG1209 Staj / İş yeri eğitimi değerlendirme anketi sonucu - İşveren
KG1210 Staj / İş yeri eğitimi değerlendirme anketi sonucu - Öğrenci
KG1211 Öğrenci staj değerlendirme anketi sonucu
KG1212 Dış Paydaş Memnuniyet anketi sonucu
KG1213 Tedarikçi memnuniyet anketi sonucu (% olarak)
KG1214 Eğiticilerin Eğitimi değerlendirme anketi sonucu (% olarak)
Paydaş İlişkileri Süreci
SÜREÇ KOORDİNATÖRÜ: ckurnaz@omu.edu.tr | ||
SÜREÇTEN SORUMLU BİRİMLER: KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ | ||
YETKİ VE SORUMLULUKLAR: Görev tanımlarında belirlenmiştir. | ||
SÜRECİN AMACI: OMÜ, geri bildirim yönetim politikası ile yürütmekte olduğu faaliyetlerin hizmet kalitesinin etkinliğini ve böylece paydaş memnuniyetini artırmak | ||
GİRDİLER | KAYNAKLAR | ÇIKTILAR |
---|---|---|
|
|
|
F5.3.1 Paydaş geri bildirimlerinin alınması
Faaliyetin Amacı: Yürütülen tüm faaliyetlere ilişkin iş ve işlemlerden etkilenen paydaşların ihtiyaç ve beklentilerini anlamak | |||
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: | |||
Faaliyet Adımları | Görevli | Bilgi/Tarif Dokümanları | Kayıt Ortamı |
---|---|---|---|
|
Geri Bildirim İzleme ve İyileştirme Birimi Personeli Geri Bildirim Kutusu Açma Görevlisi Kalite Koordinatörlüğü Sorumlusu Kalite Koordinatörü ORT-Kalite Sorumlusu ORT-Süreç Koordinatörü ORT-Süreç Yöneticisi Paydaş İletişim Görevlisi |
POL0008-OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM POLİTİKASI Kalite El Kitabı PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ PP.5.3.FR.0028-Geri Bildirim Formu (Geri Bildirim Kutusu) PP.5.3.FR.0031-Geri Bildirim Kutusu Açma ve Teslim Tutanağı Formu PP.5.3.FR.0001-Geri Bildirim Formu (Online) PP.5.2.PRS.0001 OMÜ KALİTE GÜVENCE YÖNERGESİ |
|
İzleme Kriterleri: KG812 Geri bildirim kutusundan gelen bildirim sayısı |
|||
Riskler: Paydaş iletişim sorumlularının kendilerine iletilen geri bildirimleri bilgisizlik nedeniyle hatalı kayıt altına alması |
|||
Fırsatlar: Üniversitenin tüm paydaşlarının geri bildirim kanalı ile süreçlere katkıda bulunabilmesi |
F5.3.2 Geri Bildirimlerin Değerlendirilmesi ve İzlenmesi
Faaliyetin Amacı: Bildirimlerin anlaşılması ve çözüme kavuşturulması yönünde şikâyet, öneri ve isteklerin alınmasından sonuçlandırılmasına kadar olan sürecin takibini sağlamak | |||
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: | |||
Faaliyet Adımları | Görevli | Bilgi/Tarif Dokümanları | Kayıt Ortamı |
---|---|---|---|
|
Geri Bildirim İzleme ve İyileştirme Birimi Personeli Geri Bildirim Kutusu Açma Görevlisi Kalite Koordinatörlüğü Sorumlusu Kalite Koordinatörü ORT-Süreç Koordinatörü ORT-Süreç Yöneticisi Paydaş İletişim Görevlisi |
POL0008-OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM POLİTİKASI Kalite El Kitabı PP.5.2.PRS.0005 OMÜ DÜZELTİCİ VE İYİLEŞTİRİCİ FAALİYETLER PROSEDÜRÜ PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ PP.5.3.FR.0028-Geri Bildirim Formu (Geri Bildirim Kutusu) PP.5.2.FR.0033-Düzeltme Formu PP.5.2.FR.0031-Düzeltici Faaliyet Formu PP.5.3.FR.0001-Geri Bildirim Formu (Online) PP.5.2.PRS.0001 OMÜ KALİTE GÜVENCE YÖNERGESİ |
|
İzleme Kriterleri: KG814 Toplam şikayet sayısı |
|||
Riskler: Geri bildirimlerin tüm paydaşlara açık olması nedeniyle paydaşlar tarafından doğru konu/birim/bildirim türü (öneri/istek, şikayet, memnuniyet) seçilememesi sonucu raporlamaların hatalı yansıması |
|||
Fırsatlar: Yazılım aracılığıyla geri bildirimlerin anlık olarak izlenebilmesi |
F5.3.3 Geri Bildirim Faaliyetlerinin Tamamlanması ve Paydaşlara Bilgi Verilmesi
Faaliyetin Amacı: Yürütülen süreçlerin sonunda paydaşların memnuniyet düzeyini belirleyerek verilen hizmet kalitesinin artırmak | |||
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: | |||
Faaliyet Adımları | Görevli | Bilgi/Tarif Dokümanları | Kayıt Ortamı |
---|---|---|---|
|
Geri Bildirim İzleme ve İyileştirme Birimi Personeli Kalite Koordinatörlüğü Sorumlusu Kalite Koordinatörü ORT-Kalite Sorumlusu ORT-Süreç Koordinatörü ORT-Süreç Yöneticisi |
POL0008-OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM POLİTİKASI PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ |
|
İzleme Kriterleri: KG818 Geri bildirim süreç ve çözümünden paydaş memnuniyet oranı |
|||
Riskler: Süresi içerisinde tamamlanmayan geri bildirimler nedeniyle paydaş memnuniyet oranının düşmesi |
|||
Fırsatlar: ÜNİKYS Geri bildirim modülü ile paydşş memnuniyet oranlarının takip edilebilir olması |
F5.3.4 Paydaş İlişkilerinin İyileştirilmesi
Faaliyetin Amacı: Paydaş memnuniyetini arttırmak, paydaş ilişkileri yönetim sürecinin etkinliğini ve sürekliliğini sağlamak | |||
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Araştırma Merkezleri, Enstitü Müdürlükleri, Fakülte Dekanlık/YO/MYO Müdürlük, İdari Birimler, Koordinatörlükler (KK hariç) | |||
Faaliyet Adımları | Görevli | Bilgi/Tarif Dokümanları | Kayıt Ortamı |
---|---|---|---|
|
Geri Bildirim İzleme ve İyileştirme Birimi Personeli Kalite Koordinatörlüğü Sorumlusu Kalite Koordinatörü ORT-Kalite Sorumlusu ORT-Süreç Koordinatörü ORT-Süreç Yöneticisi |
POL0008-OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM POLİTİKASI PP.5.2.PRS.0005 OMÜ DÜZELTİCİ VE İYİLEŞTİRİCİ FAALİYETLER PROSEDÜRÜ PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ PP.5.3.FR.0028-Geri Bildirim Formu (Geri Bildirim Kutusu) PP.5.2.FR.0033-Düzeltme Formu PP.5.2.FR.0032-İyileştirici Faaliyet Formu PP.5.2.FR.0031-Düzeltici Faaliyet Formu PP.5.3.FR.0001-Geri Bildirim Formu (Online) |
|
İzleme Kriterleri: KG819 Değerlendirilen Geri Bildirim sayısı |
|||
Riskler: Birim kalite sorumlularının “Yanıtla ve Düzeltme Oluştur” butonlarını hata kullanması nedeniyle üniversitenin Düzeltme sayısının gerçek değerini yansıtmaması |
|||
Fırsatlar: Üniversite faaliyetlerindeki etkinliği artırmak için paydaş geri bildirimlerinin fırsat olması |
F5.3.5 Paydaş Etkileşimi
Faaliyetin Amacı: Birim düzeyinde toplantılar, etkinlikler vb ile paydaş etkileşimini artırmak | |||
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Araştırma Merkezleri, Enstitü Müdürlükleri, Fakülte Dekanlık/YO/MYO Müdürlük, İdari Birimler | |||
Faaliyet Adımları | Görevli | Bilgi/Tarif Dokümanları | Kayıt Ortamı |
---|---|---|---|
|
Bölüm Başkanı Dekan Dekan Yardımcısı Öğretim Elemanı ORT-Kalite Sorumlusu ORT-Süreç Yöneticisi |
|
|
İzleme Kriterleri: KG1062 Paydaş katılımlı etkinlik sayısı (Paydaş etkileşimi) |
F5.3.6 Mezun İlişkileri Yönetimi
Faaliyetin Amacı: Mezunlarla İlişkilerin sürekliliğini sağlamak | |||
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Fakülte Dekanlık/YO/MYO Müdürlük, LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ, MEZUNLAR KOORDİNATÖRLÜĞÜ | |||
Faaliyet Adımları | Görevli | Bilgi/Tarif Dokümanları | Kayıt Ortamı |
---|---|---|---|
Mezunlarla İletişim İşlemleri Mezun Etkinlikleri İşlemler |
Mezunlar Koordinatörü ORT-Sekreter |
PP.1.3.FR.0058-OMÜ Mezun Bilgi Sistemi Üyelik Bilgi Formu PP.1.3.FR.0068-Mezun Bilgi Sistemi Üye Girişi Kullanıcı Adı Güncelleme Formu PP.1.3.FR.0059-YÖKSİS Mezuniyet Bilgi Güncelleme Formu PP.1.2.PRS.0011 OMÜ MEZUNLAR KOORDİNATÖRLÜĞÜ YÖNERGESİ |
|
İzleme Kriterleri: KG822 Bir önceki eğitim öğretim yılı sonunda mezun olup mezun takip sistemine kayıt olan öğrenci sayısı |
|||
Fırsatlar: Mezun bilgi sisteminin varlığı |
F5.3.7 Anket İzleme ve Raporlama
Faaliyetin Amacı: Anketler aracılığıyla paydaş memnuniyet düzeyini belirlemek ve anketlerin değerlendirilmesi sonucunda anket eylem planını oluşturmak ve izlemek | |||
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Fakülte Dekanlık/YO/MYO Müdürlük, Hastaneler, İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI, MEZUNLAR KOORDİNATÖRLÜĞÜ, ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI, PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI, ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME KOORDİNATÖRLÜĞÜ | |||
Faaliyet Adımları | Görevli | Bilgi/Tarif Dokümanları | Kayıt Ortamı |
---|---|---|---|
Anket Uygulama ve İzleme Planını hazırlanması ve duyurulması
Anketlerin yazılımlar aracılığıyla (Survey, UBYS vb) gerçekleştirilmesi
Anket değerlendirme raporlarının hazırlanması ve duyurulması
Anket eylem planlarının hazırlanması ve izlenmesi |
Kalite Koordinatörlüğü Sorumlusu Kalite Koordinatörü ORT-Kalite Sorumlusu ORT-Süreç Yöneticisi |
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ PP.5.3.FR.0047 Mezun Memnuniyet Anketi PP.5.3.FR.0048 İdari Personel Memnuniyet Anketi PP.5.3.FR.0042 Eğiticilerin Eğitimi Eğitim Değerlendirme Anket Formu PP.5.3.FR.0044 Dönem Bazlı Danışman Değerlendirme Anket Formu PP.5.3.FR.0045 Danışman Görüşme Memnuniyet Anket Formu PP.5.3.FR.0046 Ders İş Yükünün Belirlenmesi Anket Formu PP.5.3.FR.0021-Staj / İş Yeri Eğitimi Değerlendirme Anket Formu - İşveren PP.5.3.FR.0037-İş Dünyasının Mezunların Yeterliliğini Ölçme Anket Formu PP.5.3.FR.0012-Acil Servis Hasta Deneyimi Anket Formu (SUVAM) PP.5.3.FR.0017-Yatan Hasta-Hasta Deneyimi Anket Formu (SUVAM) PP.5.3.FR.0016-Diyaliz Hizmetleri Hasta Deneyimi Anket Formu (SUVAM) PP.5.3.FR.0033-Dış Paydaş Memnuniyet Anket Formu PP.5.3.FR.0020-Ders Değerlendirme Anket Formu PP.5.3.FR.0019-Akademik Personel Memnuniyet Anket Formu PP.5.3.FR.0022-Staj / İş Yeri Eğitimi Değerlendirme Anket Formu- Öğrenci PP.5.3.FR.0018-Öğrenci Memnuniyeti Anket Formu PP.5.3.FR.0009-Tedarikçi Memnuniyet Anket Formu PP.5.3.FR.0013-Ayaktan Hasta-Hasta Deneyimi Anket Formu (SUVAM) PP.5.2.PLN.0001 OMÜ Anket Uygulama ve İzleme Planı |
|
İzleme Kriterleri: KG229 Sağlık Uygulama ve araştırma Merkezi Hastanesinde hasta memnuniyet düzeyi |