Faaliyet

F4.8.8 Telefon Santrali İşletmesi

Faaliyetin Amacı: Üniversitemiz hatlarına gelen telefon çağrılarının ve üniversitemiz tarafından yapılan çağrıların kesintisiz olarak gerçekleştirilmesi
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Çağrı merkezinin işletilmesi
  • Telefon santrali işletilmesi
  • Yeni telefon hattı tesisi
 
Telefon Santral Ofisi Personeli
Telefon Santral Ofisi Sorumlusu
Yapı İşleri Teknik Daire Başkan Yardımcısı
PP.4.8.FR.0008-Bakım Onarım İşi Formu
PP4.4.İŞA.0003-Telefon ve faks sistemlerinin işletilmesi iş akış süreci
  • EBYS
  • Çağrı Hizmetleri Yazılımı
  • ÜNİKYS
  • Fiziki Arşiv
  • Elektronik Ortam
 
İzleme Kriterleri:

KG768 Cevaplanmayan çağrıların toplam çağrılara oranı
KG769 Çağrı merkezi ile ilgili KALEM ya da CİMER’e yapılan başvuru sayısı
KG770 Cevaplanan çağrılarda ortalama çağrı bekleme süresi

Riskler:

Personel yetersizliğinden dolayı çağrıların geç cevaplanması
Santral donanım ve yazılım arızalarından dolayı çağrıların cevaplanamaması

Fırsatlar:

Vardiya sistemine geçilmesi