Activity

F5.2.5 Akreditasyon İşlemleri

Goal of the Activity: Programların akreditasyon altyapısını güçlendirmek, eğitim öğretim performansını izlemek
Units in Which the Activity Is Carried Out:
Activity Steps Officer Information/Recipe Documents Registration Type
  • Program akreditasyon işlemleri
  • Akreditasyon Mentor Uygulama Programı işlemleri
  • Eğitim Öğretim Performans Ölçeği İşlemleri
Eğitim Öğretim Performansını Ölçme, Değerlendirme ve Geliştirme Komisyonu
Kalite Komisyonu
Kalite Koordinatörlüğü Sorumlusu
Kalite Koordinatörü
Öğretim Elemanı
ORT-Kalite Sorumlusu
ORT-Süreç Koordinatörü
ORT-Süreç Yöneticisi
Bölüm Başkanı
Dekan
Enstitü/YO/MYO/Merkez Müdürü
PP.1.2.PRS.0040 OMÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM PERFORMANSINI DEĞERLENDİRME PROSEDÜRÜ
PP.1.2.FR.0037-Eğitim Öğretim Performansı Değerlendirmesi Öğretim Elemanı Geri Bildirim Formu
PP.1.2.FR.0038-Eğitim Öğretim Performansı Birim Geri Bildirim Formu
PP.5.3.FR.0020-Ders Değerlendirme Anket Formu
PP.1.2.FR.0006-Eğitim Öğretim Performansı Birim Amiri Değerlendirme Formu
PP.1.1.FR.0022-Akreditasyon Mentör Uygulama Programı Mentor Program Değerlendirme Formu
PP.1.1.FR.0023-Akreditasyon Mentör Uygulama Programı Birim Mentor Değerlendirme Formu
PP.1.1.FR.0026 Akreditasyon Mentör Uygulama Programı Akademik Birim Ziyaret Değerlendirme Raporu
PP.5.2.PRS.0009 OMÜ AKREDİTASYON MENTÖR UYGULAMA PROGRAMI İZLEME KOMİSYONU VE MENTORLERİ ÇALIŞMA USUL VE ESASLARI
  • ÜNİKYS

  • UBYS

  • Dijital Ortam

  • Fiziki Arşiv

  • eopd.omu.edu.tr

Tracking Criterion:

KG1177 Akreditasyon kuruluşlarında görev alan akademik personel sayısı
KG805 Ders tanıtım dosyasını eopd sisteminde yüklemeyen akademisyen sayısı
KG569 Akredite olan program sayısının toplam program sayısına oranı
KG570 Akredite olamayan program sayısının toplam akreditasyon başvuru sayısına oranı

Risks:

Akademisyen direnci nedeniyle akredite program sayısının artırılamaması
Ders tanıtım dosyasının zamanında yüklenememesi nedeniyle bölüm/fakülte ortalamasının gerçek performansının ortaya konulamaması
Eğitim öğretim performans ölçeği için ihtiyaç duyulan verilerin birimlerden eksik ve yanlış alınması sebebiyle öğretim elemanlarının gerçek performansının ortaya konulamaması