Activity

F1.4.7 Üniversiteye gelen yabancı öğrencilerin/personelin işlemlerini yürütmek ve izlemek

Goal of the Activity: Üniversiteye gelen uluslararası öğrenci ve personelin işlemlerini etkin ve şeffaf şekilde yürüterek Üniversitemizin uluslararası alandaki itibarına katkıda bulunmak
Units in Which the Activity Is Carried Out:
Activity Steps Officer Information/Recipe Documents Registration Type
  • Erasmus programıyla gelen öğrencilerin/personelin başvuru, kabul ve dönüş işlemlerini yürütmek ve izlemek
  • Mevlana programıyla gelen öğrencilerin/personelin başvuru, kabul ve dönüş işlemlerini yürütmek ve izlemek
  • İkili İşbirliği kapsamında  gelen öğrencilerin/personelin başvuru, kabul ve dönüş işlemlerini yürütmek ve izlemek
  • Derece öğrencilerinin başvuru ve kayıt işlemlerini yürütmek ve izlemek
 
Uluslararası Öğrenci Ofisi Personeli
PP.1.4.PRS.0002 OMÜ ULUSLARARASI İŞBİRLİKLERİ (PROTOKOLLER) KAPSAMINDAKİ ÖĞRENCİ VE PERSONEL DEĞİŞİM UYGULAMA YÖNERGESİ
PP.1.4.PRS.0001 OMÜ AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI HAYAT BOYU ÖĞRENME (LİFELONG LEARNİNG)-ERASMUS PROGRAMI ÖĞRENCİ DEĞİŞİMİ YÖNERGESİ
PP.1.4.PRS.0003 OMÜ ULUSLARARASI İLİŞKİLER BİRİMİ YÖNERGESİ
PP.1.4.İŞA.0013-İkili İşbir. Gelen Öğrenci İş Akış Süreci
PP.1.4.İŞA.0001-Mevlana Gelen Öğrenci İş Akış Süreci
PP.1.4.İŞA.0003-Mevlana Gelen Akademik Personel İş Akış Süreci
PP.1.4.İŞA.0005-Erasmus Gelen Öğrenci İş Akış Süreci
  • Web Sayfası

  • Evrak Arşivi

  • EBYS

  • ÜNİKYS

Tracking Criterion:

KG620 Erasmus gelen öğrenci sayısının bir önceki yıla oranı
KG621 Erasmus gelen personel sayısının bir önceki yıla oranı
KG622 Mevlana gelen öğrenci sayısının bir önceki yıla oranı
KG623 Mevlana gelen personel sayısının bir önceki yıla oranı
KG624 İkili İşbirlikleri gelen öğrenci sayısının bir önceki yıla oranı
KG625 İkili İşbirlikleri gelen personel sayısının bir önceki yıla oranı
KG626 Yeni kayıt yaptıran uluslararası öğrenci sayısının bir önceki yıla oranı

Opportunities:

Samsun’un eskisine kıyasla öğrenciler tarafından daha tercih edilir konuma gelmesi
Üniversitede disiplinlerarası ve İngilizce programların sayısının artmakta olması