Activity

F4.4.5 Destek Masası Hizmetleri

Goal of the Activity: Üniversitemiz Akademik / İdari Personeline ve Öğrencilerine Destek Masası Hizmeti sağlamak.
Units in Which the Activity Is Carried Out:
Activity Steps Officer Information/Recipe Documents Registration Type
  • Bilişim cihazları ile ilgili son kullanıcılardan gelen taleplerin alınması.
  • Gelen taleplere göre durum tespiti yapılarak gelen talebin çözümlenmesi.
 
BİDB Bilgi İşlem Daire Başkanı
BİDB Bilişim Cihazları Teknik Destek Birimi Personeli
BİDB Bilişim Cihazları Teknik Destek Birimi Sorumlusu
PP.4.4.PRS.0003 OMÜ BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI ÇALIŞMA USUL VE ESASLARI
Tracking Criterion:

KG703 Destek Masasından talep edilen hizmetin karşılanma süresi

Risks:

Bilişim Cihazlarına virüs bulaşması.

Opportunities:

Bilişim Cihazlarında kullanılan tüm programların lisanslı olarak kurulması