Task Definition

PP4.4.GT.0046, R1, December 2021

Task Name: BİDB Bilişim Cihazları Teknik Destek Birimi Sorumlusu

Code: GT46

Critical Task: No

Task, Authority and Responsibilities

  • Bilişim ürünlerinin kesintisiz hizmet vermesini sağlamak üzere teknik servis hizmeti vermek.
  • Üniversitede mevcut bilgisayar donanımının bakım-onarım ve servis hizmetlerini yürütmek, kontrol ve koordine etmek.
  • Bilgisayarların performansını denetlemek, teknik özellikleriyle birlikte envanter kayıtlarını tutmak.
  • Bilgi işlem destek taleplerinin çözümü için ilgili birimler ile koordinasyonu sağlamak ve sorunun çözümüne yönelik iş ve işlemleri gerçekleştirmek.
  • Birimin çalışma kapsamına giren teknik konularla ilgili bilgileri birim personeline aktararak çalışan kalitesini artırmak.
  • Üniversite birimlerinden gelen resmi talepler için, yapılabilirlik açısından daire başkanlığına ön değerlendirme raporu vermek, olumlu ise gerekli çalışmaları yapmak.
  • Teknik destek dokümanlarını standartlara ve kurallara uygun olarak hazırlamak ve güncel tutmak.
  • İş sürekliliğinin sağlanması için gerekli kuralları belirlemek, diğer birim sorumluları ile koordinasyonu sağlamak.
  • Bilgi İşlem Teknik Destek Birimindeki evrakların dosyalama ve arşivleme işlerini yaptırmak.
  • Sorumlu olduğu personelin çalışmalarını koordine etmek.

Joint Responsibility

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Power of Attorney

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Görevlendirme işlemleri birimi yöneticisi

Qualifications

  • Üniversitelerin en az lisans programları Bilgisayar, Elektrik-Elektronik, Bilgisayar Öğretmenliği Bölümlerinden mezun olmak.
  • Sistem yönetimi ve bilişim sistemleri güvenliği konularında sertifikalara sahip olmak.
  • İngilizce (okuma, yazma, konuşma): en az orta düzey

Revision History

Revision Number Revision Explanention Revision Date
1 13.12.2021