Activity
F5.3.3 Geri Bildirim Faaliyetlerinin Tamamlanması ve Paydaşlara Bilgi Verilmesi
Goal of the Activity: Yürütülen süreçlerin sonunda paydaşların memnuniyet düzeyini belirleyerek verilen hizmet kalitesinin artırmak | |||
Units in Which the Activity Is Carried Out: | |||
Activity Steps | Officer | Information/Recipe Documents | Registration Type |
---|---|---|---|
|
Geri Bildirim İzleme ve İyileştirme Birimi Personeli Kalite Koordinatörlüğü Sorumlusu Kalite Koordinatörü ORT-Kalite Sorumlusu ORT-Süreç Koordinatörü ORT-Süreç Yöneticisi |
POL0008-OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM POLİTİKASI PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ |
|
Tracking Criterion: KG818 Geri bildirim süreç ve çözümünden paydaş memnuniyet oranı |
|||
Risks: Süresi içerisinde tamamlanmayan geri bildirimler nedeniyle paydaş memnuniyet oranının düşmesi |
|||
Opportunities: ÜNİKYS Geri bildirim modülü ile paydşş memnuniyet oranlarının takip edilebilir olması |