Süreç

PP5.1, R1, Ocak 2023

Kurumsal Yönetim Süreci

SÜREÇ KOORDİNATÖRÜ: sevimh@omu.edu.tr
SÜREÇTEN SORUMLU BİRİMLER: GENEL SEKRETERLİK, REKTÖRLÜK
YETKİ VE SORUMLULUKLAR: Görev tanımlarında belirlenmiştir.
SÜRECİN AMACI: Üniversitemizin tüm idari birimlerinin verimli ve uyum içerisinde çalışmasını, Üniversitemiz Senatosu ve Kurullarının sekreterya işlemlerinin ve evrak akışının aksaklık olmadan yürütülmesini, basın yayın ve bilgi edinme faaliyetlerinin etkin bir şekilde yürütülmesini sağlamak
GİRDİLER KAYNAKLAR ÇIKTILAR
  • Üniversitemiz birimlerinden Senato ve

  • Üniversite Yönetim Kuruluna sunulan yazılar

  • Yükseköğretime ilişkin üst yönetimin belirleyeceği konular

  • OMÜ Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurulu Başvuruları

  • OMÜ İş Etik Kurulu Başvuruları

  • OMÜ Disiplin Kuruluna İtiraz Başvuruları

  • Üniversitemiz birimlerinden Mevzuat

  • Komisyonuna sunulan yazılar

  • Yurt içi ve yurt dışı geçici görevlendirme talepleri

  • Görüş ve Öneri Yazıları

  • Bireysel müracaat ve talepler

  • Kurum içi ve kurum dışından gelen yazılar

  • E-Posta ve Mobil araçlar  yoluyla gelen talepler yetkilendirmeler

  • Havale işlemleri

  • EBYS Kullanıcı Desteği

  • OMÜ İç Denetim Yönergesi

  • İç Denetim Programı

  • Program dışı görevlendirmeler

  • OMU İç Kontrol Sistemi Eylem Planı

  • İş Sağlığı ve Güvenliği Kurullarının  kararları

  • Birim Risk Değerlendirmesi

  • İşyeri Kontrol Listesi

  • Acil Durum Planı

  • İş Kazaları ve Meslek Hastalıkları

  • İş Güvenliği Uzmanı, İşyeri Hekimi ve

  • Çalışan Temsilcisi Görevlendirme Yazıları

  • Ortak Sağlık Güvenlik Birimi Hizmet Talep Yazısı

  • İşe Giriş ve Periyodik Muayene Formu

  • Çalışanların Sağlık Tetkik Sonuçları

  • OMÜ İş Takvimi

  • Bitkisel Üretim Planı

  • Birimlerden Gelen Talepler

  • Peyzaj Projesi

  • OMÜ Kamu İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı

  • Ofis Ortamı

  • Teknolojik Altyapı, Donanım ve Ofis Yazılımları

  • İnsan Kaynağı

  • EBYS

  • KAYSİS

  • Yasal Mevzuat

  • Fiziki Mekân/Toplantı Salonları

  • Web Sayfası

  • E-İmza

  • Zimmet Defteri

  • Kep (Kayıtlı Elektronik Posta)

  • Kararlar veritabanı

  • EBYS Yardım Dokümanları

  • Kamu İç Denetim Yazılımı

  • KİOS yazılımı

  • İSG-KATİP Sistemi

  • OMÜ SUVAM Nucleus Sistemi

  • Sosyal Güvenlik Kurumu E-SGK Sistemi

  • Mobilya Atölyesi

  • Alüminyum ve PVC Atölyesi

  • Çatı Atölyesi

  • Boya Atölyesi

  • Beton Bordür ve Asfalt Atölyesi

  • İş Makinaları

  • Motorlu Araçlar

  • Bitkisel Üretim

  • Ağaç Atölyesi

  • Kurul/ Komisyon Kararları

  • Kurum içi ve Kurum dışına giden yazılar

  • Kayıt Edilen Evrak

  • Üretilen Belge

  • Arşivlenen Belge

  • Yönetilen Doküman

  • Zimmetlenmiş Evrak

  • Yetkilendirilen personel

  • EBYS eğitimi

  • Eğitime Katılan Personel

  • Havale edilen evrak

  • İç Denetim Raporu

  • İç Denetim Faaliyet Raporu

  • İzleme Sonuçları Raporu

  • Dönemsel Gözden Geçirme Raporu

  • İnceleme Raporları

  • İç Kontrol Sistemi Değerlendirme Raporu

  • İş Sağlığı ve Güvenliği Kurullarının

        kararları

  • Birim Risk Değerlendirme Raporu

  • Acil Durum Planı

  • Tahliye Planı

  • İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi Katılım

       Tutanağı

  • Tatbikat tutanağı

  • İş Kazası ve Meslek Hastalığı Bildirim Formu

  • OSGB ve Birim Arasında Hizmet

Sözleşmesi

  • İşe Giriş ve Periyodik Muayene Formu

  • Evrak

  • Takvim

  • Ajanda

  • Afiş

  • Dergi

  • Kitap-Kitapçık

  • Broşür

  • Etiket

  • Davetiye

  • Stiker

  • Web Slider

  • Sertifika

  • Katılım Belgesi

  • Fidan Sertifikası

  • Teşekkür Belgesi

  • Haber

  • Fotoğraf

  • Video

  • CD/DVD

  • Gazete

  • Web Haber

  • Basın Açıklaması

  • Promosyon Malzemeleri

  • Peyzaj Düzenlemesi

  • Bahçe ve Süs Bitkileri

  • İç Kontrol Sistemi Değerlendirme Raporu

Faaliyetler

F5.1.1 Basın Yayın Faaliyeti

Faaliyetin Amacı: Üniversitemiz birimlerindeki faaliyetlerle ilgili olarak haber toplamak, kitle iletişim araçlarını kullanarak haber yaymak, çeşitli tekniklerle Üniversitemizin tanıtımını yapmak ve bu suretle kamuoyunu bilgilendirmek, protokolle ilgili işleri yürütmek, Rektörlük tarafından organize edilen tüm etkinleri takip etmek.
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Haber takip ve yayımlama süreci
  • Etkinlik takip ve yayımlama süreci
  • Duyuru takip ve yayımlama süreci
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Ofisi Personeli
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Ofisi Sorumlusu
Genel Sekreter
Genel Sekreter Yardımcısı
Kurumsal İletişim Birimi Yöneticisi
PP5.3.İŞA.0007-Duyuru Yayınlama İş Akış Süreci
PP5.3.İŞA.0008-Etkinlik Yayınlama İş Akış Süreci
PP5.3.İŞA.0011- Haber Yayınlama İş Akış Süreci
  • OMÜ Bülten Dergisi

  • Evrak Arşivleme

  • EBYS

  • ÜNİKYS

İzleme Kriterleri:

KG771 Planlanan etkinliklerin gerçekleştirilme oranı
KG772 Yayımlanmayan haber sayısı (yerel/ulusal)

Riskler:

Kurul komisyon gündeminde olması gereken bir konunun gündemde yer almaması
İnternet üzerinden çalışan sistemlerde aksama olması Bilgi Edinme Yasası gereği yasal süre içinde cevap verilememesi
Planlanan etkinliklerin dış kaynaklı nedenlerden dolayı gerçekleştirilememesi

Fırsatlar:

Teknolojik gelişmelerin basın-yayın faaliyetleri üzerine olumlu etkisi olması

F5.1.2 Kurul Komisyon Sekretarya İşlemleri

Faaliyetin Amacı: Üniversitemiz misyon, vizyon ve hedefleri doğrultusunda faaliyetlerini etkin, verimli ve tüm birimlerimizle koordineli bir şekilde yürütmek ve Üniversitemizin üst düzey karar organı olan Senato ve Üniversite Yönetim Kurulunda alınan kararları ilgili birim ve kişilere ulaşmasını sağlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Üniversite Senatosu Sekretarya İşlemleri
  • Üniversite Yönetim Kurulu Sekretarya İşlemleri
  • Disiplin Kurulu Sekretarya İşlemleri
  • Etik Kurullar Sekretarya İşlemleri
 
GEN Yazı İşleri Birimi Yöneticisi
Kurul/Komisyonlar Sekreterya Personeli
ORT-Sekreter
PP.5.1.FR.0001-Toplantı Tutanak Formu
PP.5.1.FR.0011-Kurul Komisyon Karar Formu
PP.5.1.FR.0025-Toplantı Katılım Formu
PP.5.1.PRS.0002 OMÜ MEVZUAT KOMİSYONU YÖNERGESİ
PP.5.1.PRS.0003 OMÜ SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER ARAŞTIRMALARI ETİK KURULU YÖNERGESİ
PP.5.1.PRS.0001 OMÜ ETİK İLKELERİ VE İŞ ETİK KURULU YÖNERGESİ
  • EBYS

  • Kurum Websayfası

  • Kararlar Veritabanı

  • ÜNİKYS
  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG773 Kurul Komisyon üyeleri ile iletişimde yaşanılan aksaklık sayısı (yıllık)
KG774 Kurul Komisyonda doküman eksikliği nedeniyle karara bağlanamayan gündem sayısı (yıllık)
KG775 Kurul Komisyon gündeminde yer alması gereken ancak herhangi bir nedenle yer almayan gündem sayısı (yıllık)

Riskler:

Kurul Komisyon Üyeleri ile iletişimde olası aksaklıklar nedeniyle katılım yeter sayısının sağlanamaması
Kurul Komisyon toplantısına ilişkin dokümanların eksik ya da yetersiz olması nedeniyle konunun karara bağlanamaması

Fırsatlar:

Uzaktan Erişim Teknolojilerinde Yaşanan Gelişim: Özellikle pandemi sürecinde kurul ve komisyon toplantılarının uzaktan erişim yöntemleri yapılabilmesi sağlık ve zaman yönetimi açısından fırsat yaratması
Teknolojik imkanlar (Toplu SMS) : Kurul Komisyon üyeleriyle iletişimde telefon ve mail’den sonra toplu SMS ile bilgilendirme yapılabilmesi olası iletişim aksaklıklarının önüne geçilmesi

F5.1.3 Yazı İşleri ve Evrak Yönetimi

Faaliyetin Amacı: Ondokuz Mayıs Üniversitesindeki yazışma ve iletişim süreçlerinin elektronik ortama aktarmak suretiyle kurumsal arşiv oluşturmak kurum içi ve dışı gerçek ve tüzel kişilerle yapılan yazışmalar ile diğer iş ve işlemlerde Elektronik Belge Sistemi kullanmak, gelen belgeleri kayıt ve havale yoluyla işleme almak aynı zamanda bilgi belge alışverişinin etkin, hızlı güvenli bir şekilde yürütülmesini sağlamaktır.
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Fiziksel evrakın EBYS’ye kayıt  İşlemi
  • Kurum içi ve dışından Ebys’ye gelen evrakın havalesi
  • Fiziksel kayıt olan evrakın zimmet işlemi
 
Evrak Kayıt Ofisi Personeli
Evrak Yönetimi Birimi Yöneticisi
GEN Yazı İşleri Birimi Yöneticisi
İç Yazışma Ofisi Personeli
ORT-Yazı İşleri Personeli
  • EBYS

  • ÜNİKYS
  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG776 Gereği zamanında yapılmamış evrak sayısı (yıllık)
KG777 Üst yazı veya eklerinde hata olması nedeniyle iade/iptal edilen evrak sayısı (yıllık)
KG778 Gönderilemeyen KEP (Kayıtlı elektronik posta) sayısı

Fırsatlar:

Kurumsal iş süreçlerini azaltıp kamu hizmetleri için daha çok vakit harcanması
Kamu kurumlarının daha etkin, daha hızlı ve daha az maliyetle hizmet sunması bürokratik sürecin azalması daha çok bilime katkı sağlaması
Kağıt ortamının ortadan kaldırılıp tasarruf edilmesi
Kuruma olan güvenin artması
Kuruma olan itibarın artması
Kurumlar arasında işbirliğinin artması, paydaşlar ile daha kolay ve etkili bilgi paylaşımı yapma fırsatının olması(E-devlet)

F5.1.4 EBYS Yönetimi Faaliyeti

Faaliyetin Amacı: Ondokuz Mayıs Üniversitesindeki yazışma ve iletişim süreçlerinin elektronik ortama aktarmak suretiyle kurumsal arşivin oluşturmak kurum içi ve dışı gerçek ve tüzel kişilerle yapılan yazışmalar ile diğer iş ve işlemlerde Elektronik Belge Sistemi kullanmak, gelen belgeleri kayıt ve havale yoluyla işleme almak aynı zamanda bilgi belge alışverişinin etkin, hızlı güvenli bir şekilde yürütülmesini sağlamaktır.
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • EBYS Kullanici Birim Ekleme İşlemi
  • EBYS kullanici desteği
  • Form yönetimi
  • Elektronik imza temini
  • KEP transferi işlemleri
 
EBYS Yönetimi Ofisi Personeli
Evrak Yönetimi Birimi Yöneticisi
ORT-EBYS Kullanıcısı
PP.5.1.PRS.0006 OMÜ ELEKTRONİK BELGE YÖNETİMİ SİSTEMİ KULLANMA USUL VE ESASLARI
  • EBYS

  • ÜNİKYS

  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG779 EBYS yetkilendirmesi yapılmayan personel sayısı
KG780 Sisteme eklenemeyen form sayısı
KG781 Temin edilemeyen elektronik imza sayısı

Fırsatlar:

Personelin elektronik süreçleri daha iyi takip etmesi sonucunda işin hızlanması
Standart formların kullanılması ile birlikte hata olasılığının azalması

F5.1.5 Arşiv Yönetimi Faaliyeti

Faaliyetin Amacı: Ondokuz Mayıs Üniversitesindeki yazışma ve iletişim süreçlerinin elektronik ortama aktarılması suretiyle kurumsal arşivin oluşturulması kurum içi ve dışı gerçek ve tüzel kişilerle yapılan yazışmalar ile diğer iş ve işlemlerde Elektronik Belge Sistemi kullanılarak, gelen belgelerin kaydı havalesi ve işleme alınması aynı zamanda bilgi belge alışverişinin etkin, hızlı güvenli bir şekilde yürütmektir.
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Standart dosya planına göre belgenin dosyalanması,
  • Belgelerin saklama süreleri sonunda imhası
  • Belgelerin kurum arşivinde elektronik olarak arşivlenmesi
Genel Sekreter
Genel Sekreter Yardımcısı
KDDB Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanı
Kurum Arşiv Personeli
ORT-Birim Arşiv Personeli
ORT-EBYS Kullanıcısı
ORT-Yazı İşleri Personeli
PP.5.2.PRS.0002 OMÜ DOKÜMAN KONTROLÜ VE KAYIT YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
  • EBYS
  • ÜNİKYS
  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG782 Saklama Süreleri Doğru Belirmeden Yapılan Dosyalama sayısı

Fırsatlar:

Belgelerin yıpranmasının önlenmesi
Fiziki alan ve insan kaynağından tasarruf edilmesi
Hızlı bir şekilde belgeye ulaşılması, kullanıcının araştırma sürecinin kısalması

F5.1.6 Bilgi Edinme

Faaliyetin Amacı: Bilgi Edinme Kanunu çerçevesinde demokratik ve şeffaf yönetimin gereği olan eşitlik, tarafsızlık ve açıklık ilkelerine uygun olarak kişilerin bilgi edinme hakkını kullanmalarına yardımcı olmak.
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Gelen Bilgi Edinme Başvurularının kayıt ve yazışma işlemleri
  • CİMER portaldan gelen başvurularının alınması ve yazışma işlemleri
  • EBYS üzerinden gelen cevap yazılarının düzenlenip imzaya sunulması
  • İmzadan çıkan yazıların sisteme ve kişilere dönüşünün yapılması
Bilgi Edinme Ofisi Personeli
Genel Sekreter
Genel Sekreter Yardımcısı
Kurumsal İletişim Birimi Yöneticisi
PP.5.2.PRS.0002 OMÜ DOKÜMAN KONTROLÜ VE KAYIT YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
PP.5.1.FR.0015-Tüzel Kişi Bilgi Edinme
PP.5.1.FR.0016-Gerçek Kişi Bilgi Edinme
PP5.3.İŞA.0002- Bilgi Edinme Başvuruları İş Akış Süreci
  • CİMER Portal

  • Bilgi Edinme Arşiv Yazılımı

  • Web Sayfası

  • Evrak Arşivi

  • EBYS

  • ÜNİKYS

İzleme Kriterleri:

KG1063 Üniversitemize yapılan CİMER Başvurusu Sayısı
KG1064 Üniversitemize yapılan Bilgi Edinme başvuru sayısı

Riskler:

CİMER portal üzerinden başvuruların geç gelmesi sonucu Bilgi Edinme Yasası gereği yasal süre içinde cevap verilememesi
Birimlerden cevap yazısının geç gelmesi Bilgi Edinme Yasası gereği yasal süre içinde cevap verilememesi

Fırsatlar:

Arşiv fiziki şartlarının iyileştirilmesi
Online Bilgi Edinme başvurularının yaygınlaştırılması

F5.1.7 İç Kontrol Sistemi Yönetimi Faaliyeti

Faaliyetin Amacı: Üniversitemizde etkin bir iç kontrol sistemi kurmak.
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Kamu İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı hazırlama
  • Kamu İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı uygulama
  • İç Kontrol Sisteminin Değerlendirilmesi
 
İç Kontrol İzleme ve Yönlendirme Kurulu
Rektör
SGDB İç Kontrol Ofis Personeli
SGDB İç Kontrol ve Ön Mali Kontrol Birim Yöneticisi
Strateji Geliştirme Daire Başkanı
PP.5.1.FR.0009-İç Kontrol Birim Sorumlusu Tablosu
PP5.1.İŞA.0016-Kamu İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Hazırlama İş Akış Süreci
  • EBYS

  • ÜNİKYS
  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

Riskler:

Birimlerimizin iş sağlığı ve güvenliği alanında ihtiyaç duyduğu insan kaynaklarının ve mali kaynakların tahsis edilememesi sonucu yasal yükümlülüklerin yerine getirilememesi, iş sağlığı ve güvenliği faaliyetlerinin koordinasyonunun sağlanamaması ve üniversitemizin idari cezalar ile karşı karşıya gelmesi

F5.1.8 İş Sağlığı ve Güvenliği Çalışmaları ve Koordinasyonu

Faaliyetin Amacı: Üniversitemiz çalışanlarına, öğrencilerine ve ziyaretçilerine sağlıklı ve güvenli bir çalışma ve eğitim-öğretim ortamı sunmak üzere birimlerimizde yürütülen İş Sağlığı ve Güvenliği çalışmalarını koordine etmek ve çalışmaların ilgili mevzuata uygun yürütülmesini sağlamak.
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Çalışanların Sağlık Gözetimi Faaliyetlerinin Koordinasyonu
  • Çalışanların İSG Eğitimlerinin Verilmesi Faaliyetlerinin Koordinasyonu
  • Birimlerin Risk Değerlendirmesi Faaliyetlerinin Koordinasyonu
  • Birimlerin Acil Durum Planı Hazırlama Faaliyetlerinin Koordinasyonu
  • İş Sağlığı ve Güvenliği Üst Kurulu’nun Sekretarya Faaliyetleri
 
Birim İSG Çalışan Temsilcisi
Birim İSG Personeli
Birim İSG Sorumlusu
İş Güvenliği Uzmanı
İş Sağlığı ve Güvenliği Birim Yöneticisi
İşyeri Hekimi
Ortak Sağlık Güvenlik Birimi Ofis Sorumlusu
Rektör
Rektör Yardımcısı
PP.5.1.FR.0001-Toplantı Tutanak Formu
PP.5.1.FR.0011-Kurul Komisyon Karar Formu
PP.5.1.FR.0025-Toplantı Katılım Formu
PP.5.1.PRS.0010 OMÜ İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KURULLARI YÖNERGESİ
  • İSG Katip Sistemi

  • Onaylı Defter

  • EBYS

  • KALEM

  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG785 Üniversitemizde 6331 sayılı kanundan kaynaklı yükümlülüklerin yerine getirilme oranı (Çalışan sayısı bazında)

Fırsatlar:

Üniversitemizde Bakanlık onaylı faaliyet gösteren bir Ortak Sağlık ve Güvenlik Birimi bulunması
Çevre Düzenleme Müdürlüğü’nün idari yapısının daha etkin ve verimli çalışmaya imkan verecek şekilde değiştirilmesi

F5.1.9 Çevre Düzenleme ve Atölye İşleri

Faaliyetin Amacı: Üniversitemiz yeşil alanlarını korumak, geliştirmek ve açık-kapalı mekanlarının kısmi bakımlarını yapmak, sürdürülebilir yaşam alanı oluşturmak.
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Kısmi ve Genel Bakım Onarım Hizmetleri
  • Mobilya ve Ahşap İmalatı
  • Çevre Temizliği ve Peyzaj Hizmetleri
 
Ağaç İşleri Atölyesi Personeli
Ağaç İşleri Atölyesi Sorumlusu
Aluminyum PVC Atölyesi Personeli
Aluminyum PVC Atölyesi Sorumlusu
Atölyeler Ofisi Sorumlusu
Beton Bordür Asfalt Atölyesi Personeli
Bitkisel Uygulama ve Bitkisel Üretim Sorumlusu
Boya Atölyesi Personeli
Boya Atölyesi Sorumlusu
Çatı Atölyesi Personeli
Çatı Atölyesi Sorumlusu
Çevre Düzenleme Ofisi Sorumlu Yardımcısı
Metal İşleri Atölyesi Personeli
Metal İşleri Atölyesi Sorumlusu
Misina ve Çevre Temizliği Ekibi Personeli
Misina ve Çevre Temizliği Ekibi Sorumlusu
Mobilya Atölyesi Personeli
Mobilya Atölyesi Sorumlusu
Orman Birimi Personeli
Orman Birimi Sorumlusu
Park, Bahçe ve Peyzaj Ofisi Sorumlusu
Peyzaj Proje Ofisi Personeli
PP.4.8.FR.0008-Bakım Onarım İşi Formu
  • EBYS

  • ÜNİKYS
  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG786 Planlanan imalat süresinin aşıldığı imalat sayısı

F5.1.10 Yönetim Etkinlikleri

Faaliyetin Amacı: Üst Yönetim tarafından gerçekleştirilen etkinliklerin planlanması ve izlenmesi
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: REKTÖRLÜK
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
Etkinliklerin planlanması
Etkinliklerin gerçekleştirilmesi
Etkinliklerin kayıt altına alınması ve izlenmesi
Etkinliklerin değerlendirilmesi
ORT-Kalite Sorumlusu
ORT-Sekreter
ORT-Süreç Yöneticisi
Rektör
Rektör Yardımcısı
PP.5.2.PRS.0005 OMÜ DÜZELTİCİ VE İYİLEŞTİRİCİ FAALİYETLER PROSEDÜRÜ
PP.5.1.FR.0001-Toplantı Tutanak Formu
PP.5.2.FR.0032-İyileştirici Faaliyet Formu
PP.5.1.FR.0025-Toplantı Katılım Formu
ÜNİKYS
Elektronik Ortam
EBYS
İzleme Kriterleri: