Süreç

PP4.7, R3, Nisan 2024

Kültürel ve Sosyal Hizmetler Süreci

SÜREÇ KOORDİNATÖRÜ: ckurnaz@omu.edu.tr
SÜREÇTEN SORUMLU BİRİMLER: SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
YETKİ VE SORUMLULUKLAR: Görev tanımlarında belirlenmiştir.
SÜRECİN AMACI: Başta öğrencilerin barınma, beslenme, çalışma, dinlenme ve ilgi alanlarına göre boş zamanlarını değerlendirme, yeni ilgi alanları kazanmalarına imkan sağlayarak, sosyal durumlarının iyileşmesine, yetenek ve kişiliklerinin sağlıklı bir şekilde gelişmesine imkan verecek hizmetler olmak üzere tüm paydaşlarına kaliteli hizmet sunmak
GİRDİLER KAYNAKLAR ÇIKTILAR
  • Aylık Yemek Menüsü

  • Araç Ruhsatı

  • Başvuru Formu/Dilekçesi

  • Birimler Arası Yazışma

  • Davet Yazısı

  • Görevlendirme Belgesi

  • Kafile Listesi

  • Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Talep  Formu

  • Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvuru ve Değerlendirme Formu

  • Kimlik Kartı

  • Kimlik Talep Formu

  • Kurum Dışı Yazışma

  • Konaklama Formu

  • Öğrenci Belgesi

  • Pasaport

  • Sağlık Raporu

  • Topluluk Kurucu Üye Formu

  • Üyelik Formu

  • Üye Sözleşmesi

  • Vesikalık Fotoğraf

  • Basım Makinesi

  • UBYS

  • Eğitim Materyalleri

  • Enerji (doğalgaz, elektrik vb.)

  • Fiziki Mekân

  • KAYSİS

  • Kimlik Kartı -Yemek Sevk Araçları

  • Konaklama Demirbaşları

  • İnsan Kaynağı

  • Mutfak ve Yemekhane Demirbaşları

  • Ofis Ortamı

  • OMÜ İş Takvimi

  • Plaka Tanıma Sistemi

  • Spor Malzemeleri

  • Spor ve Salon Demirbaşları

  • Tanıtım Materyalleri

  • Teknolojik Altyapı, Donanım ve Yazılımlar

  • Turnike ve Geçiş Sistemleri

  • TÜSF Ekstranet Programı

  • Yasal Mevzuat

  • Yemek Üretim Malzemeleri

  • Erişilebilirlik Ödülleri

  • Fidan Sertifikası

  • Gündüz Bakımevi Kayıt Protokolü

  • Hizmet Faturası veya Tahsilat  Makbuzu

  • Kısmi Zamanlı Öğrenci Listesi

  • Kısmi Zamanlı SGK Tescili

  • Kısmi Zamanlı Ücret Bordrosu

  • Kimlik/Giriş Kartı

  • İş Bitirme Tutanağı

  • Malzeme Teslim Tutanağı

  • Mezun Hologramı

  • Organizasyon Destek Hizmeti

  • Öğrenci Butiği Cari Hesap Kartı

  • Öğrenci Temsilciliği Seçim Sonuç Tutanağı

  • Öğrenci Topluluğu Kuruluş Kararı

  • Öğrenci Topluluk Etkinlikleri

  • Öğrenci Yurdu Kesin Kayıtları

  • Turnike Geçişleri

  • Üniversite Seçim Kurulu Kararı

  • Üretilen Kimlik Kartı

  • Üretilen Yemek

  • Üye Kaydı

  • Üyelik Kartı

  • Sporcu Lisansı

  • Salon Tahsis Kaydı

  • Yemek Bursu Öğrenci Listesi

Faaliyetler

F4.7.1 Beslenme Hizmetleri

Faaliyetin Amacı: Üniversitemiz personel ve öğrencilerine uygun şartlarda, sağlıklı ve dengeli bir beslenme hizmeti sunmak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Yemek Hazırlama ve Sunum İşlemleri
  • Yemekhane Hazırlık ve Temizlik İşlemleri
  • Yemek Geliri Takip İşlemleri
  • Yemek Ödemeleri İşlemleri
 
İMİD İdari ve Destek Hizmetleri Ofis Personeli
ORT Bütçe Ofisi Personeli
SKSDB Aşçı
SKSDB Başaşçı
SKSDB Başgarson
SKSDB Beslenme Hizmetleri Birim Sorumlusu
SKSDB Beslenme Hizmetleri Birim Yöneticisi
SKSDB Birim Koordinatörü
SKSDB Garson
SKSDB Mutfak Ön Hazırlık Personeli
SKSDB Yemekhane Gelirleri Sorumlusu
SKSDB Yemekhane Otomasyon Görevlisi
SKSDB Yemek Sevk Personeli
SKSDB Yemek Üretim ve Kontrol Sorumlusu
Teknik Destek Personeli
Aşçı Yardımcısı
Depo Personeli
ORT-Taşınır Kayıt Yetkilisi
ORT-Taşınır Kontrol Yetkilisi
PP.4.7.FR.0065-Beslenme ve Destek Hizmetleri Nöbet Çizelgesi
PP.4.7.FR.0063-Atık Yemek Teslim Formu
PP.4.7.FR.0080-Günlük Yemek Üretimi ve Kontrol Formu
PP.4.7.FR.0083-İmha Edilen Yemeklerin Teslim Formu
PP.4.7.FR.0085-Kemikli Et İşleme Formu
PP.4.7.FR.0105-Yemek Bursu Alacak Öğrenci Listesi
PP.4.7.FR.0092-Mutfak İstem Formu
PP.4.7.FR.0096 Soğuk Oda Isı-Nem Takip Çizelgesi
PP.4.7.FR.0106-Yemek İmha Tutanağı
PP.4.7.FR.0107-Yemek Sevk ve Dönüş Formu
PP.4.7.FR.0109-Yemek Üretim Sayısı Tespit Formu
PP.4.7.FR.0110-Yemekhane Denetim Formu
PP.4.7.FR.0111-Yemekhane Malzeme Ön İstek Formu
PP.4.7.FR.0112-Yemekhane Malzeme Sayım Çizelgesi
PP.4.7.FR.0114-Yemekhaneler Ücretli - Ücretsiz Geçiş İcmal Formu
PP.4.7.FR.0115-Yemekhanelerin Malzeme Takip ve Kullanım Çizelgesi
PP.4.1.FR.0006-Mal Alımları Muayene ve Kabul Komisyonu Tutanağı
PP.4.8.FR.0005-Cihaz Bakım Takip Formu
PP.4.1.FR.0016-Malzeme İstek Formu
PP.4.2.FR.0013-Aylık Yemek Gelir Formu
PP.4.7.FR.0177-Ziyaret Talep Formu
PP.4.7.FR.0162-Aylık Yemek Listesi Formu
PP.4.7.FR.0016-Yemek Numunesi Alma ve Saklama Formu
PP.4.7.FR.0168-İdari Denetim, Muayene ve Kabul Komisyonu Tutanağı
PP.4.7.FR.0022-Yemek Hizmeti Bildirim Formu
PP.4.2.FR.0019-Gelir Teslim Formu
PP.4.7.PRS.0002 OMÜ SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI BESLENME HİZMETLERİ YÖNERGESİ
PP.4.7.PRS.0009 OMÜ ÖĞRENCİ YEMEK BURSU YÖNERGESİ
PP.4.5.İŞA.0012-Beslenme destek hizmetleri araç görevlendirme iş akış süreci
PP.4.7.İŞA.0002-Yemek Fiş Talep İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0003-Yemekhane Hazırlık ve Temizleme İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0004-Yemek Hazırlama ve Sunumu İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0020-Yemek Bursu İş Akış Süreci
PP.4.8.İŞA.0003-Beslenme ve Destek Hizmetleri Teknik Bakım İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0013-Günlük Yemek Geliri Takibi İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0025-Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Özgelirleri İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0033-Yemekhane Gelirleri İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0059-Yemek Ödemeleri İş Akış Süreci
PP.4.7.FR.0224 Uygulamalı Eğitim İş Sözleşmesi
PP.4.7.FR.0225-Uygulamalı Eğitim İş Birliği Protokolü
PP.4.7.FR.0160-Gelir İcmali Formu
PP.4.3.FR.0098-Vardiya Değişim Formu
PP.4.1.FR.0021-Hizmet İstek Formu
PP.4.7.FR.0161-Yemek Geliri Formu
PP.4.5.FR.0008-Taşıt Görev Emri
PP.4.5.FR.0046-Soğuk Oda Arıza ve Bakım Takip Çizelgesi
PP.4.5.FR.0040-Günlük Temizlik Takip Çizelgesi
PP.4.5.FR.0038-Taşınır Depo Takip Formu
PP.4.5.FR.0037-Mutfak Temizlik Kontrol Formu
PP.4.7.FR.0167-Firma Personeli Alacağım Yoktur Beyanı Formu
PP.4.5.FR.0058-Sıfır Atık (KAĞIT) Tartı Tablosu Formu
PP.4.5.FR.0048-Sıfır Atık (KAĞIT) Teslim Formu
PP.4.5.FR.0051-Sıfır Atık (ORGANİK) Teslim Formu
PP.4.1.FR.0035-Özel Eşya (Taşınır Mal) Beyan Formu
PP.4.7.FR.0206 Kayıp Eşya Formu
PP.4.1.FR.0027-Toplu Olarak Satın Alınacak Mal Listesi
PP.4.5.FR.0045-Soğuk Dolap ve Depo Soğutucuları Arıza ve Bakım Takip Çizelgesi Formu
PP.4.5.FR.0039-Taşınır Miad Takip Formu
PP.4.5.FR.0049-Sıfır Atık (PLASTİK) Teslim Formu
PP.4.7.FR.0002-Doğalgaz Kontör Takip Formu
PP.4.5.FR.0061-Sıfır Atık (ORGANİK) Tartı Tablosu Formu
PP.4.5.FR.0059-Sıfır Atık (PLASTİK) Tartı Tablosu Formu
PP.4.3.FR.0090-Yemek Yardımı Aylık Toplam Çalışma Süreleri Formu
PP.4.5.FR.0073-Günlük Temizlik Takip Çizelgesi(Büro ve Odalar)
PP.4.7.FR.0196 Yemekhane Kiosk Tahsilat Formu
PP.4.5.FR.0078 Taşınır Kontrol Yetkilisi Periyodik Kontrol Formu
PP.4.5.FR.0077 Araç Sürücüsü Yıllık Performans Tablosu
PP.4.7.FR.0212 Yemek Bedeli Tahsilat Formu
PP.4.7.FR.0030 Aylık Çalışma Çizelgesi
PP.5.2.PRS.0004 OMÜ SATIN ALMA PROSEDÜRÜ
PP.4.7.İŞA.0001-Atık Yağın Geri Dönüşüme Kazandırılması İş Akış Süreci
ORG.0059 Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Organizasyon Şeması
PP.4.2.GEN.0001-OMÜ ÖDENEKLERİN KULLANILMASINA İLİŞKİN GENELGE
PP.4.3.GEN.0001-OMÜ İŞ KANUNUNA TABİ PERSONEL GENELGESİ
PP.4.5.GEN.0001-OMÜ ISITMA SİSTEMLERİNİ İŞLETME VE KULLANMA GENELGESİ
PP.4.5.GEN.0003-OMÜ ZİMMETTEKİ TAŞINIRLARIN İADESİ HAKKINDA GENELGE
PP.4.7.GEN.0001-OMÜ TÜTÜN KULLANIMI GENELGESİ
PP.5.1.GEN.0001-OMÜ İMZA DEVRİ ve EVRAK AKIŞI GENELGESİ
  • UBYS

  • KBS Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi

  • Yemekhane Otomasyon Sistemi

  • ÜNİKYS

  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG731 İmha edilen yemek sayısının üretilen yemek sayısına oranı
KG732 Yemekle ilgili alınan Geri Bildirim (şikayet) sayısının toplam yemek sayısına oranı

Riskler:

Yemek sevk aracının arızalanması veya sevk sırasında kaza yapması nedeniyle yemeğin zamanında ulaştırılamaması
Gerekli ve yeterli önlem alınmaması nedeniyle yemek üretim ve sunum sürecinde iş kazası sonucunda yaralanma veya can kaybı yaşanması
Haşere ve kemirgenlerin üretim malzemelerine zarar vermesi, ortamın kirlenmesi ve böcek ısırmaları
Üretilen yemek miktarının talebi karşılamaması nedeniyle bir kısım öğrenci ve personelin yemek yiyememesi
Yemek üretiminde bozuk malzeme kullanılması nedeniyle toplu zehirlenme vakası meydana gelmesi

Fırsatlar:

Rezervasyonlu yemek sistemi kurulması
Akıllı Kart Sistemi kullanımın yaygınlaştırılması
Sunulan kaliteli ve ucuz yemek hizmeti sayesinde Üniversite kampüsündeki alternatif beslenme hizmetlerinin kontrol altında (fiyat, hizmet kalitesi vb.) tutulması

F4.7.2 Barınma hizmetleri

Faaliyetin Amacı: Öğrenci yurtlarının ilgili mevzuatlar kapsamında işletilmesi, yönetimi ve denetimi ile üniversitemiz öğrencilerine güvenli ortamlarda kaliteli bir barınma hizmeti sunmak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: ULUSLARARASI İLİŞKİLER BİRİMİ
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Öğrenci Yurdu Başvuru ve Kayıt İşlemleri
  • Öğrenci Yurdu Aidat ve Güvence Bedeli Tahsilat İşlemleri
  • Öğrenci Yurdu Gelir Takip İşlemleri
  • Yurttan Ayrılış İşlemleri
 
ORT Bütçe Ofisi Personeli
ORT-Taşınır Kayıt Yetkilisi
ORT-Taşınır Kontrol Yetkilisi
SKSDB Birim Koordinatörü
SKSDB Yurt Amiri
SKSDB Yurt Personeli
SKSDB Yurt Yöneticisi
SKSDB Yurt Yönetim Personeli
Teknik Destek Personeli
PP.4.7.FR.0030 Aylık Çalışma Çizelgesi
PP.4.7.FR.0031-Yurt Kimlik Bildirim Formu
PP.4.7.FR.0039-Güvence Bedeli İade Dilekçe Formu
PP.4.7.FR.0042-Yurt Misafir Konaklama Dilekçesi Formu
PP.4.7.FR.0043-Oda Değişikliği Dilekçesi
PP.4.7.FR.0044-Oda Değişim Formu
PP.4.7.FR.0034-Yurt İzin Dilekçe Formu
PP.4.7.FR.0046-Öğrenci Yurdu Konaklama Belgesi
PP.4.7.FR.0047-Öğrenci Yurdu Ayrılış Formu
PP.4.7.FR.0053-Yurt Konaklama Listesi
PP.4.7.FR.0054-Yurt Başvuru Listesi
PP.4.7.FR.0058-Nöbet Devir-Teslim Formu
PP.4.7.FR.0097-Öğrenci Yurdu Konaklama Başvuru Dilekçesi
PP.4.7.FR.0098-Öğrenci Yurdu Taahhütnamesi
PP.4.7.FR.0018-Öğrenci Yurdu Aidat Raporu Formu
PP.4.7.FR.0166-Daire / Oda Teslim Formu
PP.4.7.FR.0019-Yurt Günlük İmza Çizelgesi
PP.4.7.FR.0020-Yurt Yatak Formu
PP.4.7.PRS.0008 OMÜ ÖĞRENCİ YURTLARI YÖNERGESİ
PP.4.7.İŞA.0024-Öğrenci Yurdu Aidat ve Güvence Bedeli Tahsilat işleri İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0025-Öğrenci Yurdu Kaydı İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0026-Yurttan Ayrılış İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0027-Yurt Güvence Bedeli İadesi İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0023-Öğrenci Yurdu Gelirleri İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0025-Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Özgelirleri İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0043-İktisadi İşletme Gelirlerinin Vadesiz Hesaba Aktarılması İş Akış Şeması
PP.4.2.İŞA.0044-İktisadi İşletme Gelirlerinin Vadeli Hesaba Aktarılması İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0045-İktisadi İşletme Vergi Ödemeleri İş Akış Süreci
PP.5.2.PRS.0004 OMÜ SATIN ALMA PROSEDÜRÜ
ORG.0059 Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Organizasyon Şeması
PP.4.7.FR.0160-Gelir İcmali Formu
PP.4.3.FR.0098-Vardiya Değişim Formu
PP.4.1.FR.0021-Hizmet İstek Formu
PP.4.5.FR.0040-Günlük Temizlik Takip Çizelgesi
PP.4.7.FR.0206 Kayıp Eşya Formu
PP.4.1.FR.0016-Malzeme İstek Formu
PP.4.8.FR.0005-Cihaz Bakım Takip Formu
PP.4.7.FR.0168-İdari Denetim, Muayene ve Kabul Komisyonu Tutanağı
PP.4.5.FR.0073-Günlük Temizlik Takip Çizelgesi(Büro ve Odalar)
PP.4.3.GEN.0001-OMÜ İŞ KANUNUNA TABİ PERSONEL GENELGESİ
PP.4.5.GEN.0001-OMÜ ISITMA SİSTEMLERİNİ İŞLETME VE KULLANMA GENELGESİ
PP.4.5.GEN.0003-OMÜ ZİMMETTEKİ TAŞINIRLARIN İADESİ HAKKINDA GENELGE
PP.4.7.GEN.0001-OMÜ TÜTÜN KULLANIMI GENELGESİ
PP.5.1.GEN.0001-OMÜ İMZA DEVRİ ve EVRAK AKIŞI GENELGESİ
  • Kimlik Bildirim Sistemi EGM KBS (https://kbs.egm.gov.tr)

  • UBYS

  • ÜNİKYS
  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG733 Barınma ile ilgili geri bildirim (şikayet) sayısının toplam barınma sayısına oranı

Riskler:

Barınma birimlerinde Yangın, su baskını, elektrik, doğalgaz kaçağı, doğal afet vb. nedenlerden dolayı maddi hasar oluşması veya can kaybı yaşanması
Barınma hizmetlerinden yararlanan öğrenciler tarafından sağlık durumları ile ilgili bilgilerin eksik ya da hatalı bildirilmesi nedeniyle bulaşıcı hastalıklarla karşılaşılması ve dolayısıyla çalışan ve öğrencilerin sağlıklarının tehlikeye girmesi.
Kız öğrenci yurdunda güvenlik personeli bulunmaması nedeniyle güvenlik sorunu yaşanması
Yurtlarda yaşanan internet, elektrik, su ve doğalgaz kesintisi nedeniyle öğrencilerin mağduriyet yaşaması

Fırsatlar:

Kız yurdu A ve B Bloklara standartlara uygun yangın merdiveni yapılması
Kız yurdu A ve B bloklar bahçe girişinde güvenlik noktası oluşturulması
Verilecek barınma bursları ile başarılı öğrencilerin Üniversitemiz birimlerini tercih etmelerinin sağlanması
Öğrenci yurtlarında yabancı uyruklu öğrencilere kullanım önceliği verilerek Üniversitemizin uluslararası öğrenciler tarafından tercih edilebilirliğinin arttırılması
Yurtlarda Türk el sanatlarına yönelik kurslar açılarak uluslararası öğrenciler aracılığı ile yaygınlaşmasının sağlanması

F4.7.3 Konaklama Hizmetleri

Faaliyetin Amacı: Konaklama tesislerinin Kamu Sosyal Tesisleri Tebliğine uygun olarak işletilmesi, yönetimi ve denetimi ile paydaşlara güvenli ortamlarda kaliteli bir konaklama hizmeti sunmak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Konaklama başvuru ve rezervasyon İşlemleri
  • Konaklama Giriş İşlemleri
  • Konaklama Ayrılış işlemi
 
ORT-Taşınır Kayıt Yetkilisi
ORT-Taşınır Kontrol Yetkilisi
ORT-Temizlik ve Destek Hizmetleri Personeli
SKSDB Birim Koordinatörü
SKSDB Çamaşırhane Personeli
SKSDB İktisadi İşletme Birim Yöneticisi
SKSDB İktisadi İşletme Konukevi Genel Sorumlusu
SKSDB Kat Hizmetleri Personeli
SKSDB Misafirhane Sorumlusu
SKSDB Ön Büro Personeli
SKSDB Ön Muhasebe Personeli
Teknik Destek Personeli
Büro /Turizm Operasyon Elemanı
Mutfak ve Restoran Birim Sorumlusu
Resepsiyon Görevlisi
PP.4.7.PRS.0011 OMÜ AKADEMİK KONUKEVİ İŞLETİM ESASLARI
PP.4.7.PRS.0013 OMÜ MUSTAFA KEMAL GÜNEŞDOĞDU KAMPÜSÜ MİSAFİRHANESİ İŞLETİM ESASLARI
PP.4.7.FR.0041-Konaklama Temizlik Takip Formu
PP.4.7.FR.0088-Konaklama Formu
PP.4.7.FR.0176 Ticari İşletme Gelir Tablosu
PP.4.7.FR.0166-Daire / Oda Teslim Formu
PP.4.2.FR.0019-Gelir Teslim Formu
PP.4.7.PRS.0004 OMÜ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI İKTİSADİ İŞLETME YÖNERGESİ
PP.4.7.İŞA.0005-Akademik Konukevi İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0006-Konukevi Konaklama İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0025-Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Özgelirleri İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0043-İktisadi İşletme Gelirlerinin Vadesiz Hesaba Aktarılması İş Akış Şeması
PP.4.2.İŞA.0044-İktisadi İşletme Gelirlerinin Vadeli Hesaba Aktarılması İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0045-İktisadi İşletme Vergi Ödemeleri İş Akış Süreci
PP.4.7.PRS.0002 OMÜ SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI BESLENME HİZMETLERİ YÖNERGESİ
PP.5.2.PRS.0004 OMÜ SATIN ALMA PROSEDÜRÜ
ORG.0059 Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Organizasyon Şeması
PP.4.7.FR.0221 Günlük Ürün Satış Listesi
PP.4.7.FR.0224 Uygulamalı Eğitim İş Sözleşmesi
PP.4.7.FR.0225-Uygulamalı Eğitim İş Birliği Protokolü
PP.4.7.FR.0096 Soğuk Oda Isı-Nem Takip Çizelgesi
PP.4.7.FR.0016-Yemek Numunesi Alma ve Saklama Formu
PP.4.7.FR.0180- Konukevi Rezervasyon Formu
PP.4.7.FR.0198 İade İcmal Formu
PP.4.7.FR.0206 Kayıp Eşya Formu
PP.4.7.FR.0092-Mutfak İstem Formu
PP.4.8.FR.0005-Cihaz Bakım Takip Formu
PP.4.7.FR.0168-İdari Denetim, Muayene ve Kabul Komisyonu Tutanağı
PP.4.7.FR.0195 Konaklama Birimleri Kahvaltı ve Akşam Yemeği Sayıları Tespit Formu
PP.4.7.FR.0227 Ticari İşletme Birimleri Ürün Teslim Formu
PP.4.7.FR.0030 Aylık Çalışma Çizelgesi
PP.4.7.FR.0228 Rezervasyon / Konaklama İptal Formu
PP.4.3.GEN.0001-OMÜ İŞ KANUNUNA TABİ PERSONEL GENELGESİ
PP.4.5.GEN.0001-OMÜ ISITMA SİSTEMLERİNİ İŞLETME VE KULLANMA GENELGESİ
PP.4.5.GEN.0003-OMÜ ZİMMETTEKİ TAŞINIRLARIN İADESİ HAKKINDA GENELGE
PP.4.7.GEN.0001-OMÜ TÜTÜN KULLANIMI GENELGESİ
PP.5.1.GEN.0001-OMÜ İMZA DEVRİ ve EVRAK AKIŞI GENELGESİ
  • Otel Yönetim Yazılımı

  • UBYS

  • Genel Muhasebe Sistemi (GMS)

  • Kimlik Bildirim Sistemi

EGM KBS (https://kbs.egm.gov.tr)

  • ÜNİKYS
  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG734 Konaklama ile ilgili geri bildirim (şikayet) sayısının toplam konaklayan kişi sayısına oranı

Riskler:

Konaklama birimlerinde Yangın, su baskını, elektrik, doğalgaz kaçağı, doğal afet vb. nedenlerden dolayı maddi hasar oluşması veya can kaybı yaşanması
Konaklama hizmetlerinden yararlananlar tarafından sağlık durumları ile ilgili bilgilerin eksik ya da hatalı bildirilmesi nedeniyle bulaşıcı hastalıklarla karşılaşılması ve dolayısıyla çalışanlar v e hizmet alıcılarının sağlıklarının tehlikeye girmesi.
Rezervasyon hatası nedeniyle mağduriyet yaşanması
Odalarda yeterli temizlik ve hijyen sağlanmamış olması nedeniyle işletmenin prestij kaybına uğraması.

Fırsatlar:

Ulusal ve Uluslararası anlaşmalar kapsamında akademik çalışmalar yapmak üzere Üniversitemize gelecek araştırıcılara Akademik Konukevinde aileleri ile birlikte konaklama imkanı sunularak Üniversitemizin uluslararasılaşma ve ar-ge çalışmalarının gelişmesine katkıda bulunulması
Havza Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezinde tedavi gören hastalara ve yakınlarına kaliteli bir konaklama ve termal havuz hizmeti sunularak Üniversitemizin tanıtımına katkıda bulunulmasının sağlanması
Sahil Tesislerinde piyasa ile rekabet edebilecek şekilde kapsamlı tadilat yapılması

F4.7.4 Öğrenci Toplulukları ve Spor Takımları Yönetimi

Faaliyetin Amacı: Ondokuz Mayıs Üniversitesinde kayıtlı öğrencilerin eğitim öğretim faaliyetleri dışındaki zamanlarını değerlendirmek amacıyla; bilimsel, mesleki, sosyal, kültürel, sportif vb. alanlarda oluşturulan takım ve topluluklar aracılığıyla yapılacak etkinlikler için gerekli imkan ve ortamları sağlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Fakülte Dekanlık/YO/MYO Müdürlük
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Öğrenci topluluğu ve spor takımları kurulum ve üyelik işlemleri
  • Öğrenci toplulukları etkinlik başvuru ve değerlendirme işlemleri
  • Spor turnuvaları organizasyonu, başvuru ve katılım işlemleri
  • Raporlama İşlemleri
 
ORT-Taşınır Kayıt Yetkilisi
ORT-Taşınır Kontrol Yetkilisi
ORT-Temizlik ve Destek Hizmetleri Personeli
SKSDB Birim Koordinatörü
SKSDB Kostüm Görevlisi
SKSDB Kültür Hizmetleri Ofisi Personeli
SKSDB Kültür Merkezi Personeli
SKSDB Kültür Merkezi Sorumlusu
SKSDB Kültür ve Spor Birimi Yöneticisi
SKSDB Spor Saha/Salon Personeli
Spor Hizmetleri Ofisi Personeli
Teknik Destek Personeli
Öğrenci Topluluğu Akademik Danışmanı
Öğrenci Topluluğu Akademik Danışman Yardımcısı
PP.4.7.FR.0120-Öğrenci Toplulukları Salon Talep Formu
PP.4.7.FR.0148-Sponsorluk Sözleşmesi
PP.4.7.FR.0121-İş Hizmet Talep - Takip Formu
PP.4.7.FR.0177-Ziyaret Talep Formu
PP.4.7.FR.0179 Öğrenci Toplulukları Yönetim Kurulu Seçim Tutanağı
PP.4.7.FR.0010-Öğrenci Topluluğu Kurucu Üye Formu
PP.4.7.FR.0015-Öğrenci Topluluğu Kurma Dilekçe Formu
PP.4.7.FR.0170-Tiyatro Festivali Başvuru Formu
PP.4.7.PRS.0007 OMÜ ÖĞRENCİ TOPLULUKLARI YÖNERGESİ
PP.4.7.İŞA.0010-Öğrenci Topluluk Etkinlik İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0033-Üniversite İçi Spor Şenliği İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0034-Turnuvalara Katılım İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0009-Öğrenci Topluluğu Kurulum İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0030-Bahar Şenliği İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0031-Çalıştırıcı,Öğretici Ücret Ödemeleri İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0032-Pankart,Afiş Düzenleme İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0026-Stant Açma İş Akış Süreci
PP.5.2.PRS.0004 OMÜ SATIN ALMA PROSEDÜRÜ
PP.4.2.İŞA.0025-Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Özgelirleri İş Akış Süreci
PP.4.7.FR.0226 Etkinlik Tespit Formu
PP.4.7.FR.0224 Uygulamalı Eğitim İş Sözleşmesi
PP.4.7.FR.0225-Uygulamalı Eğitim İş Birliği Protokolü
PP.4.7.FR.0192 Kafile Listesi
PP.4.7.FR.0155 Stant/Seminer İzin Formu
PP.4.7.FR.0165-Spor Etkinlikleri Katılım Formu
PP.4.7.FR.0172-Etkinlik Katılım Formu
PP.4.7.FR.0191 Öğrenci Projeleri Destek Programı Proje Destek Sözleşmesi
PP.4.7.FR.0190 Öğrenci Projeleri Destek Programı Proje Başvuru Formu
PP.4.7.FR.0187 Öğrenci Projeleri Destek Programı Koordinatör Görevlendirme Formu
PP.4.7.FR.0200 Üniversite İçi Spor Şenliği Kafile Listesi Formu
PP.4.7.FR.0197 Öğrenci Projeleri Destek Programı Malzeme İstek Formu
PP.4.7.FR.0217 Öğrenci Projeleri Destek Programı Danışman Değişikliği Talep Formu
PP.4.7.FR.0216 Öğrenci Projeleri Destek Programı Başvuru Geri Çekme Talep Formu
PP.4.7.FR.0205 Öğrenci Projeleri Destek Programı Proje Sonuç Raporu
PP.4.7.FR.0204 Öğrenci Projeleri Destek Programı Proje Gelişme Raporu
PP.4.3.FR.0057 Çalışma Puantajı
PP.4.8.FR.0005-Cihaz Bakım Takip Formu
PP.4.7.FR.0168-İdari Denetim, Muayene ve Kabul Komisyonu Tutanağı
PP.4.7.FR.0171-Etkinlik Katılım Takip Formu
PP.4.7.FR.0199 Sporcu Sağlık Durumu Beyan Formu
PP.4.7.FR.0194 Öğrenci Toplulukları Malzeme Devir Teslim Tutanağı
PP.4.7.FR.0188 Öğrenci Projeleri Destek Programı Proje Teslim Formu
PP.4.7.FR.0186 Öğrenci Projeleri Destek Programı Ön Değerlendirme Formu
PP.4.7.FR.0185 Etkinlik Görevli Katılım Listesi
PP.4.7.FR.0215 Öğrenci Projeleri Destek Programı Ek Süre Talep Formu
PP.4.7.FR.0214 Öğrenci Projeleri Destek Programı Proje Ortağı Değişiklik Talep Formu
PP.4.7.FR.0213 Öğrenci Projeleri Destek Programı Projeden Feragat Etme Talep Formu
PP.4.7.FR.0203 Öğrenci Projeleri Destek Programı Proje Başvuru Dilekçesi
PP.4.7.FR.0202 Öğrenci Projeleri Destek Programı İçerik Değerlendirme Formu
PP.4.5.GEN.0001-OMÜ ISITMA SİSTEMLERİNİ İŞLETME VE KULLANMA GENELGESİ
PP.4.5.GEN.0003-OMÜ ZİMMETTEKİ TAŞINIRLARIN İADESİ HAKKINDA GENELGE
PP.4.7.GEN.0001-OMÜ TÜTÜN KULLANIMI GENELGESİ
PP.5.1.GEN.0001-OMÜ İMZA DEVRİ ve EVRAK AKIŞI GENELGESİ
İzleme Kriterleri:

KG735 Desteklenmeyen öğrenci proje sayısının toplam öğrenci proje başvuru sayısına oranı
KG1068 Öğrenci Toplulukları toplam faaliyet sayısının öğrenci topluluk sayısına oranı
KG1069 Üniversitemizi temsilen katıldığı Ulusal ve Uluslararası müsabakalarda ilk üç dereceye giremeyen branş sayısının müsabakalara katılan branş sayısına oranı

Riskler:

Etkinlik Kurulunca onaylanmayan topluluk faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi.
Öğrenci Toplulukları yönergesinde seçimlerin online yapılacağı belirtilmesine rağmen Topluluk Bilgi Sisteminde uyarlama yapılmadığından seçimlerin manuel yapılması

Fırsatlar:

Topluluk Bilgi Sisteminin geliştirilmesi (Seçim, proje başvuru gibi modüller eklenmesi)
Öğrenci Topluluklarını sosyal sorumluluk projelerine yönlendirerek Üniversitemizin bu yöndeki amaç ve hedeflerinin gerçekleşmesine katkıda bulunulması
Topluluk faaliyetleri ile öğrencilerin mesleki mesleki becerilerinin yanı sıra yeni alışkanlıklar kazanmalarına imkan sağlanması

F4.7.5 Sosyal ve Kültürel Faaliyet Salonlarından Yararlandırma Hizmeti

Faaliyetin Amacı: Ondokuz Mayıs Üniversitesine ait salon vb. fiziki mekanların yönetimi ve bağlı birimler ile paydaşların bu mekanlarda yapacakları faaliyetler için gerekli ortamları sağlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Araştırma Merkezleri, Enstitü Müdürlükleri, Fakülte Dekanlık/YO/MYO Müdürlük
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Başvuru ve değerlendirme işlemleri
  • Rezervasyon ve tahsis işlemleri
  • Raporlama İşlemleri
 
ORT-Taşınır Kayıt Yetkilisi
ORT-Taşınır Kontrol Yetkilisi
ORT-Temizlik ve Destek Hizmetleri Personeli
SKSDB Birim Koordinatörü
SKSDB İktisadi İşletme Birim Yöneticisi
SKSDB İlim, Sanat ve Kültür Evi Sorumlusu
SKSDB Kültür Hizmetleri Ofisi Personeli
SKSDB Kültür Merkezi Personeli
SKSDB Kültür Merkezi Sorumlusu
SKSDB Kültür ve Spor Birimi Yöneticisi
SKSDB Ön Büro Personeli
SKSDB Ön Muhasebe Personeli
SKSDB Spor Saha/Salon Personeli
Spor Hizmetleri Ofisi Personeli
Teknik Destek Personeli
PP.4.7.FR.0056-Salonlar ve Tesisler Haftalık Program Çizelgesi
PP.4.7.FR.0120-Öğrenci Toplulukları Salon Talep Formu
PP.4.7.FR.0148-Sponsorluk Sözleşmesi
PP.4.7.FR.0121-İş Hizmet Talep - Takip Formu
PP.4.7.FR.0154-Salon Tahsis Formu
PP.4.7.FR.0158-Salon Tahsis Sözleşmesi
PP.4.7.FR.0169-İlim, Sanat ve Kültür Evi Başvuru Formu
PP.4.7.PRS.0004 OMÜ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI İKTİSADİ İŞLETME YÖNERGESİ
PP.4.7.İŞA.0011-Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0026-Stant Açma İş Akış Süreci
ORG.0059 Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Organizasyon Şeması
PP.4.8.FR.0005-Cihaz Bakım Takip Formu
PP.4.3.GEN.0001-OMÜ İŞ KANUNUNA TABİ PERSONEL GENELGESİ
PP.4.5.GEN.0001-OMÜ ISITMA SİSTEMLERİNİ İŞLETME VE KULLANMA GENELGESİ
PP.4.5.GEN.0003-OMÜ ZİMMETTEKİ TAŞINIRLARIN İADESİ HAKKINDA GENELGE
PP.4.7.GEN.0001-OMÜ TÜTÜN KULLANIMI GENELGESİ
PP.5.1.GEN.0001-OMÜ İMZA DEVRİ ve EVRAK AKIŞI GENELGESİ
  • UBYS

  • Genel Muhasebe Sistemi (GMS)

  • OMU Etkinlik Takvimi

(www.omu.edu.tr/user)

İzleme Kriterleri:

KG737 Salonlardan yararlanma ile ilgili geri bildirim (şikayet) sayısının toplam kullanım sayısına oranı

Riskler:

Salonların kullanıcılar tarafından tahsis amacına uygun kullanılmaması nedeniyle hasar görmesi veya imaj kaybı

Fırsatlar:

Üniversitemiz kampüsünde atıl olarak bulunan bazı fiziki alanlar tadil ve tefriş edilerek ulusal ve uluslararası toplantılar için salon kapasitesinin arttırılması
Üniversitemizin tanıtımına katkı sağlayacak organizasyonlara ev sahipliği yapılması

F4.7.6 Burs ve Yardım

Faaliyetin Amacı: Maddi yetersizliği bulunan Ondokuz Mayıs Üniversitesi öğrencilerinin barınma, beslenme, giyinme vb. sosyal ihtiyaçlarının karşılanması için çalışmalar yapmak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Bursların duyuru, başvuru, değerlendirme ve tahsis işlemleri
  • Butik Hizmeti başvuru değerlendirme ve teslim işlemleri
 
SKSDB Öğrenci Butiği Personeli
SKSDB Sosyal Hizmetler Birim Yöneticisi
SKSDB Sosyal Hizmetler Ofisi Personeli
PP.4.7.PRS.0014 OMÜ ÖĞRENCİ BUTİĞİ ÇALIŞMA USUL VE ESASLARI
PP.4.7.FR.0057-Yemek Bursu Başvuru Formu
PP.4.7.FR.0105-Yemek Bursu Alacak Öğrenci Listesi
PP.4.7.FR.0014-Öğrenci Butiği Bağış Formu
PP.4.7.FR.0003-Öğrenci Butiği Yıllık Faaliyet Formu
PP.4.7.FR.0005-Öğrenci Butiği Öğrenciye Verilen Ürün Tablosu
PP.4.7.FR.0008-Öğrenci Butiği Ürün Teslim Tablosu
PP.4.7.FR.0024-Öğrenci Butiği Ürün Tablosu
PP.4.7.PRS.0002 OMÜ SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI BESLENME HİZMETLERİ YÖNERGESİ
PP.4.7.PRS.0009 OMÜ ÖĞRENCİ YEMEK BURSU YÖNERGESİ
PP.4.7.İŞA.0019-Öğrenci Butiği İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0020-Yemek Bursu İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0023-Stajyer Öğrenci Prim Ödemeleri İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0018-KYK Bursu İşlemleri İş Akış Süreci
PP.4.7.FR.0025-Yıl-Ay Sayım ve Zaiyat Tablosu
PP.4.2.GEN.0001-OMÜ ÖDENEKLERİN KULLANILMASINA İLİŞKİN GENELGE
PP.4.3.GEN.0001-OMÜ İŞ KANUNUNA TABİ PERSONEL GENELGESİ
PP.4.5.GEN.0001-OMÜ ISITMA SİSTEMLERİNİ İŞLETME VE KULLANMA GENELGESİ
PP.4.5.GEN.0003-OMÜ ZİMMETTEKİ TAŞINIRLARIN İADESİ HAKKINDA GENELGE
PP.4.7.GEN.0001-OMÜ TÜTÜN KULLANIMI GENELGESİ
PP.5.1.GEN.0001-OMÜ İMZA DEVRİ ve EVRAK AKIŞI GENELGESİ
  • Yemek Bursu Başvuru Yazılımı

  • ÜNİKYS

  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG739 Öğrenci Butiğinden yararlanan öğrenci sayısının toplam öğrenci sayısına oranı
KG738 Yemek bursu verilen öğrenci sayısının başvuran toplam öğrenci sayısına oranı

Riskler:

Verilecek bursların doğru kriterlerle değerlendirilmemesi nedeniyle yanlış öğrencilere burs verilmesi

Fırsatlar:

Sosyal sorumluluk projeleri ile Üniversitemiz çalışanlarında yardımlaşma bilincinin geliştirilmesi
Verilecek burslarla Üniversitemiz akademik birimlerine başarılı öğrenci çekerek eğitim öğretimde kalitenin artmasına katkı sağlanması

F4.7.7 Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırılması

Faaliyetin Amacı: Ondokuz Mayıs Üniversitesi öğrencilerinin ders saati dışındaki boş zamanlarında ilgi ve yetenekleri doğrultusunda geçici işlerde çalıştırılarak, uygulama becerisi ve iş disiplini edinmiş üretken bireyler olarak topluma katkı sunma sürecini yönetmek.
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Kısmı Zamanlı olarak çalıştıracak birimlerin kontenjanlarının belirlenmesi işlemleri
  • Kısmı zamanlı Öğrenci çalıştırma duyuru, başvuru, değerlendirme ve işe giriş işlemleri
  • Kısmı zamanlı olarak çalışan öğrencilerin ücret ödeme işlemleri
  • Kısmı zamanlı olarak çalışan öğrencilerin ayrılış işlemleri
 
SKSDB Sosyal Hizmetler Birim Yöneticisi
SKSDB Sosyal Hizmetler Ofisi Personeli
Kısmi Zamanlı Öğrenci Tahakkuk Birimi Personeli
PP.4.7.FR.0066-Birimlerde Çalışacak Kısmi Zamanlı Öğrenci Listesi
PP.4.7.FR.0086-Kısmi Zamanlı Öğrenci Devam Takip Formu
PP.4.7.FR.0147-Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Sözleşmesi
PP.4.7.FR.0011-Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvuru ve Değerlendirme Formu
PP.4.7.FR.0012-Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Talep Formu
PP.4.3.FR.0057 Çalışma Puantajı
PP.4.7.PRS.0005 OMÜ KISMİ ZAMANLI ÖĞRENCİ ÇALIŞTIRMA YÖNERGESİ
PP.4.7.İŞA.0021-Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırılması İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0022-Kısmi Zamanlı Öğrenci Maaş Tahakkuk İş Akış Süreci
PP.5.2.PRS.0004 OMÜ SATIN ALMA PROSEDÜRÜ
ORG.0059 Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Organizasyon Şeması
PP.4.7.FR.0175-SGK İlişik Beyan ve Taahhütname Formu
PP.4.2.GEN.0001-OMÜ ÖDENEKLERİN KULLANILMASINA İLİŞKİN GENELGE
PP.4.3.GEN.0001-OMÜ İŞ KANUNUNA TABİ PERSONEL GENELGESİ
PP.4.5.GEN.0001-OMÜ ISITMA SİSTEMLERİNİ İŞLETME VE KULLANMA GENELGESİ
PP.4.5.GEN.0003-OMÜ ZİMMETTEKİ TAŞINIRLARIN İADESİ HAKKINDA GENELGE
PP.4.7.GEN.0001-OMÜ TÜTÜN KULLANIMI GENELGESİ
PP.5.1.GEN.0001-OMÜ İMZA DEVRİ ve EVRAK AKIŞI GENELGESİ
  • UBYS

  • Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvuru Yazılımı (OMU Portal)

(https://portal.omu.edu.tr)

  • ÜNİKYS

  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG740 Kısmi Zamanlı olarak çalıştırılan öğrenci sayısının birimlerce talep edilen kısmi zamanlı çalışma için başvuran öğrenci sayısına oranı

Riskler:

İşe giriş ve çıkış bildirgesinin yasal süresinde düzenlenmemesi nedeniyle idari para cezasına maruz kalınması

Fırsatlar:

Üniversitemiz birimlerinde ihtiyaç duyulan ve temininde güçlük çekilen bilgi ve beceriye dayalı ürünler (yazılım gibi) için insan kaynağının sağlanması

F4.7.8 Gündüz Bakımevi Hizmetleri

Faaliyetin Amacı: Üniversitemiz Gündüz Bakımevinin işletilmesi, yönetimi ve denetimi ile personelin okul öncesi dönem çocuklarına güvenli ortamlarda kaliteli eğitim öğretim hizmeti sunmak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Gündüz Bakımevi kontenjan belirleme, duyuru, başvuru, yerleştirme ve kayıt İşlemleri
  • Yaş gruplarına göre sınıfların oluşturulması
  • Eğitim öğretim hizmetleri
 
ORT-Taşınır Kayıt Yetkilisi
ORT-Taşınır Kontrol Yetkilisi
SKSDB Aşçı
SKSDB Gündüz Bakımevi Eğitmen
SKSDB Gündüz Bakımevi Eğitmen Yardımcısı
SKSDB Gündüz Bakımevi Yardımcı Personel
SKSDB Gündüz Bakımevi Müdürü
SKSDB İktisadi İşletme Birim Yöneticisi
SKSDB İktisadi İşletme Konukevi Genel Sorumlusu
SKSDB Ön Muhasebe Personeli
SKSDB Sosyal Hizmetler Birim Yöneticisi
Teknik Destek Personeli
PP.4.7.PRS.0003 OMÜ GÜNDÜZ BAKIMEVİ ÇALIŞMA VE İŞLEYİŞİNE İLİŞKİN USUL VE ESASLARI
PP.1.2.FR.0024-Aile Ön Görüşme Formu (OGEM)
PP.4.7.FR.0075 Kayıt Dondurma Başvuru Formu (Gündüz Bakımevi)
PP.4.7.FR.0067-Çocuk ve Aile Tanıma Formu
PP.4.7.FR.0068-Gündüz Bakımevi Ayrılış Dilekçesi
PP.4.7.FR.0069-Gündüz Bakımevi Etkinlik İzin Formu
PP.4.7.FR.0070-Gündüz Bakımevi Gelişim Raporu
PP.4.7.FR.0072 Gündüz Bakımevi Öğrenci Bilgi Formu
PP.4.7.FR.0074-Gündüz Bakımevi Öğrenci İstirahat Raporu Beyan Dilekçesi
PP.4.7.FR.0076-Gündüz Bakımevi Ön Kayıt Başvuru Formu
PP.4.7.FR.0077-Gündüz Bakımevi Veli Görüşme Formu
PP.4.7.FR.0119-Gündüz Bakımevi Öğrenci Kayıt Protokolü
PP.4.1.FR.0016-Malzeme İstek Formu
PP.4.7.FR.0178 Gündüz Bakımevi Günlük Ateş Takip Çizelgesi
PP.4.7.FR.0157-Gündüz Bakımevi Öğrenci Belgesi
PP.4.7.FR.0156 Gündüz Bakımevi Aylık Aidat Bildirim Formu
PP.4.7.PRS.0004 OMÜ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI İKTİSADİ İŞLETME YÖNERGESİ
PP.4.7.İŞA.0036-Gündüz Bakımevi Kayıt İş Akış Süreci
PP.4.8.İŞA.0003-Beslenme ve Destek Hizmetleri Teknik Bakım İş Akış Süreci
PP.4.7.PRS.0002 OMÜ SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI BESLENME HİZMETLERİ YÖNERGESİ
PP.5.2.PRS.0004 OMÜ SATIN ALMA PROSEDÜRÜ
ORG.0059 Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Organizasyon Şeması
PP.4.7.FR.0224 Uygulamalı Eğitim İş Sözleşmesi
PP.4.7.FR.0225-Uygulamalı Eğitim İş Birliği Protokolü
PP.4.7.FR.0071-Gündüz Bakımevi İlaç Takip Formu
PP.4.7.FR.0208 Gündüz Bakımevi Haftalık Yemek Listesi Formu
PP.4.7.FR.0037-Gündüz Bakımevi Temizlik Takip Çizelgesi
PP.4.7.FR.0062-Aile Eğitimi İhtiyaç Belirleme ve Ebeveyn Katılım Formu
PP.4.8.FR.0005-Cihaz Bakım Takip Formu
PP.4.7.FR.0168-İdari Denetim, Muayene ve Kabul Komisyonu Tutanağı
PP.4.7.FR.0207 Gündüz Bakımevi Gezi İzin Formu
PP.5.3.FR.0049 Eğitim Değerlendirme Anket Formu
PP.4.2.GEN.0001-OMÜ ÖDENEKLERİN KULLANILMASINA İLİŞKİN GENELGE
PP.4.3.GEN.0001-OMÜ İŞ KANUNUNA TABİ PERSONEL GENELGESİ
PP.4.5.GEN.0001-OMÜ ISITMA SİSTEMLERİNİ İŞLETME VE KULLANMA GENELGESİ
PP.4.5.GEN.0003-OMÜ ZİMMETTEKİ TAŞINIRLARIN İADESİ HAKKINDA GENELGE
PP.4.7.GEN.0001-OMÜ TÜTÜN KULLANIMI GENELGESİ
PP.5.1.GEN.0001-OMÜ İMZA DEVRİ ve EVRAK AKIŞI GENELGESİ
  • UBYS

  • Genel Muhasebe Sistemi (GMS)

  • ÜNİKYS

  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG741 Gündüz Bakımevinde gerçekleşen kaza vb. olumsuz olay sayısı
KG742 Gündüz Bakımevinden yararlanan öğrenci sayısının toplam bakımevi öğrenci kapasitesine oranı (11 Ay toplamı)

Riskler:

Gündüz Bakımevinde Yangın, su baskını, elektrik, doğalgaz kaçağı, doğal afet vb. nedenlerden dolayı maddi hasar oluşması veya can kaybı yaşanması
Haşere ve kemirgenlerin üretim malzemelerine zarar vermesi, ortamın kirlenmesi ve böcek ısırmaları
Yemek üretiminde bozuk malzeme kullanılması nedeniyle toplu zehirlenme vakası meydana gelmesi
Gündüz Bakımevi hizmetlerinden yararlanan ebeveynler tarafından çocukların sağlık durumları ile ilgili bilgilerin eksik ya da hatalı beyanı ve oluşabilecek günlük değişimleri bildirilmemesi nedeniyle bulaşıcı hastalıklarla karşılaşılması veya çalışan ve öğrencilerin sağlıklarının tehlikeye girmesi.
Gündüz Bakımevinde sağlık personeli bulunmaması nedeniyle çocukların sağlık durumlarının takibi ve acil durumlarda müdahale edilememesi.

Fırsatlar:

Alanında başarılı genç akademisyenlerin Üniversitemiz birimlerini tercih edilmesi

F4.7.9 Üniversite Kimlik Kartı Basım Hizmeti

Faaliyetin Amacı: Üniversitemiz personel ve öğrencileri ile diğer paydaşlarının kampüslere giriş/çıkış yapması ve kurum hizmetlerinden yararlanmalarında kullanılacak kimlik kartlarının oluşturulması ve kullanımı sürecini yönetmek
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Personel ve Öğrenci Kimlik Kartı başvuru, basım ve teslim İşlemleri
  • Kimlik kartlarının süresi sonunda imha edilmesi işlemleri
  • Raporlama işlemleri
 
İMİD İdari ve Destek Hizmetleri Ofis Personeli
ORT-Taşınır Kayıt Yetkilisi
ORT-Taşınır Kontrol Yetkilisi
SKSDB Beslenme Hizmetleri Birim Sorumlusu
SKSDB Beslenme Hizmetleri Birim Yöneticisi
SKSDB Kimlik ve Otomasyon Ofisi Personeli
SKSDB Kimlik ve Otomasyon Ofisi Sorumlusu
SKSDB Yemekhane Gelirleri Sorumlusu
SKSDB Yemekhane Otomasyon Görevlisi
Teknik Destek Personeli
PP.4.7.FR.0087-Kimlik Kartı Teslim Formu (Birim)
PP.4.7.FR.0114-Yemekhaneler Ücretli - Ücretsiz Geçiş İcmal Formu
PP.4.7.FR.0152-Kimlik Kartı İcmal Formu
PP.4.7.FR.0153-Kimlik Kartı İmha Formu
PP.4.7.FR.0001-Kimlik Grubu Değiştirme Talep Formu
PP.4.7.FR.0163-Kimlik Kartı Başvurusu Formu
PP.4.3.PRS.0008 OMÜ KİMLİK KARTI YÖNERGESİ
PP.4.7.İŞA.0028-Personel ve Öğrenci Kimlik Kartı Basımı İş Akış Süreci
PP.5.2.PRS.0004 OMÜ SATIN ALMA PROSEDÜRÜ
ORG.0059 Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Organizasyon Şeması
PP.4.7.FR.0193 Kimlik Kartı Teslim Formu (Kişi)
PP.4.8.FR.0005-Cihaz Bakım Takip Formu
  • UBYS

  • Akıllı Kart Sistemi

  • Yemekhane Otomasyon Sistemi

İzleme Kriterleri:

KG743 Hatalı basılan kimlik kartı sayısı/Basılan kimlik kartı sayısı

Riskler:

Çeşitli nedenlerle (mezuniyet, emeklilik, nakil, istifa, ilişik kesilme vb.) Üniversitemizden ayrılan personel ve öğrenci kimliklerinin teslim alınmaması ve otomasyon sistemlerinden iptal işleminin yapılmaması

Fırsatlar:

Öğrenci Kimlik Kartlarında mezun hologramı kullanımı ile maliyet ve iş yükü tasarrufu sağlanması
Kimlik kartlarının birçok hizmet alanına (yemekhane, havuz, geçiş sistemleri gibi) entegre edilebilmesi

F4.7.10 Otopark Hizmetleri

Faaliyetin Amacı: Üniversitemizce sunulan sağlık hizmetlerinden yararlanan hasta ve hasta yakınlarına güvenli ortamlarda düzenli otopark hizmeti sunmak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Otopark başvuru ve tanımlama işlemler
  • Tahsilat, muhasebe ve bankacılık işlemleri
 
SKSDB İktisadi İşletme Birim Yöneticisi
SKSDB İktisadi İşletme Konukevi Genel Sorumlusu
SKSDB Ön Muhasebe Personeli
SKSDB Otopark Personeli
SKSDB Otopark Sorumlusu
PP.4.7.FR.0094-Otopark Kontrol Çizelgesi Formu
PP.4.7.FR.0095-Otopark Üyelik Formu
PP.4.2.FR.0019-Gelir Teslim Formu
PP.4.7.PRS.0004 OMÜ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI İKTİSADİ İŞLETME YÖNERGESİ
PP.4.7.İŞA.0029-Otopark İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0043-İktisadi İşletme Gelirlerinin Vadesiz Hesaba Aktarılması İş Akış Şeması
PP.4.2.İŞA.0044-İktisadi İşletme Gelirlerinin Vadeli Hesaba Aktarılması İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0045-İktisadi İşletme Vergi Ödemeleri İş Akış Süreci
ORG.0059 Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Organizasyon Şeması
PP.4.7.FR.0206 Kayıp Eşya Formu
PP.4.8.FR.0005-Cihaz Bakım Takip Formu
PP.4.7.FR.0030 Aylık Çalışma Çizelgesi
  • UBYS

  • Plaka Tanıma Sistemi (PTS)

  • ÜNİKYS

  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG744 Otoparklarda yaşanan olumsuz olay (kaza, hırsızlık vb.) sayısının giriş yapan toplam araç sayısına oranı

Riskler:

Otoparklarda Yangın, su baskını, elektrik ve LPG kaçağı, doğal afet, levhalama ve hız kesici bariyer eksiği nedeniyle maddi hasar oluşması veya can kaybı yaşanması

Fırsatlar:

Otoparklardan elde edilecek gelirlerle diğer sosyal tesislerin iyileştirilmesi ve hizmete sunulması

F4.7.11 Organizasyon Destek Hizmetleri

Faaliyetin Amacı: Üniversitemizce gerçekleştirilen, paydaşı olduğu ve bağlı birimlerce düzenlenen etkinliklere başkanlığımız faaliyet alanları ile ilgili konularda katkı sunmak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Taleplerin değerlendirilmesi
  • Rezervasyon İşlemleri
  • Organizasyonlar kapsamındaki taleplerin karşılanması işlemleri İşlemleri
 
SKSDB Baskı Atölyesi Personeli
SKSDB Beslenme Hizmetleri Birim Yöneticisi
SKSDB Birim Koordinatörü
SKSDB İktisadi İşletme Birim Yöneticisi
SKSDB Kültür ve Spor Birimi Yöneticisi
SKSDB İktisadi İşletme Koordinatörü
SKSDB Sosyal Hizmetler Birim Yöneticisi
PP.4.7.FR.0121-İş Hizmet Talep - Takip Formu
PP.4.7.İŞA.0033-Üniversite İçi Spor Şenliği İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0034-Turnuvalara Katılım İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0030-Bahar Şenliği İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0032-Pankart,Afiş Düzenleme İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0026-Stant Açma İş Akış Süreci
PP.4.7.PRS.0004 OMÜ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI İKTİSADİ İŞLETME YÖNERGESİ
PP.4.7.PRS.0002 OMÜ SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI BESLENME HİZMETLERİ YÖNERGESİ
PP.4.7.İŞA.0011-Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi İş Akış Süreci
ORG.0059 Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Organizasyon Şeması
PP.4.7.FR.0222 Organizasyon Sözleşmesi
PP.4.7.FR.0221 Günlük Ürün Satış Listesi
PP.4.7.FR.0224 Uygulamalı Eğitim İş Sözleşmesi
PP.4.7.FR.0225-Uygulamalı Eğitim İş Birliği Protokolü
PP.4.7.FR.0158-Salon Tahsis Sözleşmesi
PP.4.7.FR.0177-Ziyaret Talep Formu
PP.4.7.FR.0172-Etkinlik Katılım Formu
PP.4.7.FR.0164-Fidan Sertifikası Talep Formu
PP.4.7.FR.0198 İade İcmal Formu
PP.4.7.FR.0206 Kayıp Eşya Formu
PP.4.7.FR.0210 Ticari İşletme Aylık Puantaj Formu
PP.4.7.FR.0056-Salonlar ve Tesisler Haftalık Program Çizelgesi
PP.4.7.FR.0168-İdari Denetim, Muayene ve Kabul Komisyonu Tutanağı
PP.4.7.FR.0171-Etkinlik Katılım Takip Formu
PP.4.7.FR.0209 Ticari İşletme Banka Para Yatırma Formu
PP.4.7.FR.0227 Ticari İşletme Birimleri Ürün Teslim Formu
İzleme Kriterleri:

F4.7.12 Engelli Öğrenci Hizmetleri

Faaliyetin Amacı: Üniversitemizde öğrenim gören engelli öğrencilerin eğitim öğretim hizmetlerine tam erişimlerini sağlamak için gerekli düzenlemeleri yapmak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Fakülte Dekanlık/YO/MYO Müdürlük, GENEL SEKRETERLİK
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Engelli öğrencilerin tespiti
  • Birimi Faaliyetlerinin tanıtımı
  • Engelli Öğrencilerin birim faaliyetlerinden yararlandırılması
 
Engelli Öğrenci Ofisi Personeli
SKSDB Sosyal Çalışmacı
SKSDB Sosyal Hizmetler Birim Yöneticisi
SKSDB Sosyal Hizmetler Ofisi Personeli
Engelli Öğrenci Akademik Birim Temsilcisi
PP.1.2.PRS.0006 OMÜ ENGELLİ ÖĞRENCİLER EĞİTİM-ÖĞRETİM UYGULAMALARI USUL VE ESASLAR
PP.4.7.FR.0032-Engelli Öğrenci Listesi
PP.4.7.FR.0033-Engelli Öğrenci Tespit Formu
PP.4.7.FR.0174-Engelli Öğrenci Görüşme Formu
PP.4.7.PRS.0001 OMÜ ENGELLİ ÖGRENCİ BİRİMİ YÖNERGESİ
PP.4.7.İŞA.0035-Engelli Öğrenci İşlemleri İş Akış Süreci
PP.5.2.PRS.0004 OMÜ SATIN ALMA PROSEDÜRÜ
ORG.0059 Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Organizasyon Şeması
PP.4.7.FR.0224 Uygulamalı Eğitim İş Sözleşmesi
PP.4.7.FR.0225-Uygulamalı Eğitim İş Birliği Protokolü
PP.4.8.FR.0005-Cihaz Bakım Takip Formu
PP.4.7.FR.0181-Erişilebilirlik Durumu Tablosu
  • UBYS

  • ÜNİKYS

  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG745 Kampüs erişilebilirlik oranı (Erişilebilir bina sayısı/Toplam Bina sayısı)
KG746 Engelli öğrenci görüşme formu dolduran öğrenci sayısının toplam engelli öğrenci sayısına oranı

Riskler:

Yeterli ve uygun erişilebilirlik olmaması nedeniye engelli öğrencilerin eğitimlerinin aksaması, yaralanma veya can kaybı yaşamaları

Fırsatlar:

Tam erişilebilir Üniversite için kaynak oluşturulması

F4.7.13 Öğrenci Temsilciliği Faaliyetleri

Faaliyetin Amacı: Üniversitemiz eğitim öğretim birimlerine kayıtlı öğrenciler ile yönetim organları arasında etkili bir iletişim kurarak öğrencilerin beklenti ve isteklerini yönetim organlarına iletmek ve öğrencilerin eğitim-öğretim konusundaki kararlara katılımını sağlamak amacıyla oluşturulacak öğrenci temsilciliklerinin belirlenmesi sürecini yönetmek
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Fakülte Dekanlık/YO/MYO Müdürlük
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Öğrenci Konseyi seçim takvimi hazırlanması
  • Duyuruların yapılması
  • Başvuru işlemleri
  • Seçimin uygulanması
  • Sonucun raporlanması
 
SKSDB Kültür Hizmetleri Ofisi Personeli
SKSDB Kültür ve Spor Birimi Yöneticisi
PP.4.7.PRS.0015 OMÜ ÖGRENCİ KONSEYİ YÖNERGESİ
PP.4.7.İŞA.0008-Öğrenci Konseyi İş Akış Süreci
ORG.0059 Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Organizasyon Şeması
PP.4.7.FR.0184 Öğrenci Konseyi Seçim Pusulası
PP.4.7.FR.0183 Öğrenci Konseyi Yönetim Kurulu Seçim Tutanağı
PP.4.7.FR.0182 Öğrenci Temsilciliği Seçim Tutanağı
PP.4.7.FR.0211 Öğrenci Temsilci Adayı Başvuru Dilekçesi
  • UBYS

  • ÜNİKYS

  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG747 Öğrenci Temsilciliği seçimi yapılamayan bölüm/program sayısı / Toplam bölüm/program sayısı

Riskler:

Öğrenci temsilciliği seçimlerinin ilgili mevzuat esaslarına uygun olarak yapılmaması nedeniyle anlaşmazlıklar yaşanması ve bu nedenle Üniversitenin kamuoyunda imaj kaybına uğraması

Fırsatlar:

Öğrenci konsey çalışmalarında sekretarya hizmeti yapılıyor olması ile etkinliklerin kontrolü ve takibinin sağlanması
Öğrenci konsey faaliyetlerinin üniversitemiz organizasyon çalışmalarına katkı sağlaması (prestij)

F4.7.14 Spor Tesislerinden Yararlandırma Hizmeti

Faaliyetin Amacı: Ondokuz Mayıs Üniversitesine ait salon, spor tesisi vb. fiziki mekanların yönetimi ve bağlı birimler ile paydaşların bu mekanlarda yapacakları faaliyetler için gerekli çalışmaları sağlamak
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Başvuru ve rezervasyon İşlemleri
  • Konaklama Giriş İşlemleri
  • Konaklama ayrılış işlemleri
  • Hizmetten yararlandırma işlemleri
  • Raporlama İşlemleri
 
ORT-Taşınır Kayıt Yetkilisi
ORT-Taşınır Kontrol Yetkilisi
ORT-Temizlik ve Destek Hizmetleri Personeli
SKSDB Antrenör
SKSDB Berber
SKSDB Birim Koordinatörü
SKSDB Cankurtaran Personeli
SKSDB Havuz Operatörü
SKSDB İktisadi İşletme Birim Yöneticisi
SKSDB İlim, Sanat ve Kültür Evi Sorumlusu
SKSDB Kültür Hizmetleri Ofisi Personeli
SKSDB Kültür Merkezi Personeli
SKSDB Kültür Merkezi Sorumlusu
SKSDB Kültür ve Spor Birimi Yöneticisi
SKSDB Tesis Amiri
SKSDB Ön Büro Personeli
SKSDB Ön Muhasebe Personeli
SKSDB Spor Saha/Salon Personeli
Spor Hizmetleri Ofisi Personeli
Teknik Destek Personeli
PP.4.7.FR.0029-Antrenman İsteği Dilekçesi
PP.4.7.FR.0030 Aylık Çalışma Çizelgesi
PP.4.7.FR.0050-Olimpik Yüzme Havuzu ve Spor Merkezi Günlük Bakım Formu
PP.4.7.FR.0056-Salonlar ve Tesisler Haftalık Program Çizelgesi
PP.4.5.FR.0036-Haftalık Temizlik Kontrol Formu (Olimpik Yüzme Havuzu ve Spor Merkezi)
PP.4.7.FR.0013-Kurs Kayıt ve Takip Formu
PP.4.2.FR.0019-Gelir Teslim Formu
PP.4.7.PRS.0004 OMÜ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI İKTİSADİ İŞLETME YÖNERGESİ
PP.4.7.İŞA.0011-Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0033-Üniversite İçi Spor Şenliği İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0034-Turnuvalara Katılım İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0017-Olimpik Yüzme Havuzu İş Akış Süreci
PP.5.2.PRS.0004 OMÜ SATIN ALMA PROSEDÜRÜ
PP.4.7.İŞA.0015-Havuz Suyu Bakımı ve Temizliği (Haftalık) İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0012-Havuz Suyu Bakımı ve Temizliği (Aylık) (6 Aylık) İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0013-Havuz Suyu Bakımı ve Temizliği (Günaşırı) İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0014-Havuz Suyu Bakımı ve Temizliği (Günlük) İş Akış Süreci
ORG.0059 Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Organizasyon Şeması
PP.4.7.FR.0222 Organizasyon Sözleşmesi
PP.4.7.FR.0223 Tenis Kortu Abonelik Sözleşmesi
PP.4.7.FR.0221 Günlük Ürün Satış Listesi
PP.4.7.FR.0219 Tenis Kortu Rezervasyon Takip Formu (Günlük)
PP.4.7.FR.0224 Uygulamalı Eğitim İş Sözleşmesi
PP.4.7.FR.0225-Uygulamalı Eğitim İş Birliği Protokolü
PP.4.7.FR.0026-Yüzme Kursları Çizelgesi
PP.4.7.FR.0173-Kasa Sayım ve Denetleme Formu
PP.4.7.FR.0009-Havuz Kimyasalları Takip Formu
PP.4.7.FR.0164-Fidan Sertifikası Talep Formu
PP.4.7.FR.0198 İade İcmal Formu
PP.4.7.FR.0206 Kayıp Eşya Formu
PP.4.7.FR.0145-Eşanjör Merkezi Aylık İşletme Kayıt Çizelgesi
PP.4.8.FR.0005-Cihaz Bakım Takip Formu
PP.4.7.FR.0227 Ticari İşletme Birimleri Ürün Teslim Formu
  • UBYS

  • Kurum Banka IBAN (Hesap No)

  • Olimpik Yüzme Havuzu ve Spor Merkezi Yazılımı

  • ÜNİKYS

  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG748 Olumsuz havuz suyu numune sayısının toplam havuz suyu numune sayısına oranı
KG1070 Spor Tesislerinden yararlanma ile ilgili geri bildirim (şikayet) sayısının toplam kullanım sayısına oranı

Riskler:

Spor Tesislerinde (Fitness, Tenis Kortu Squash vb.) spor ekipmanlarının hatalı kullanımı nedeniyle sakatlanma veya yaralanma meydana gelmesi.
Sağlık, Sosyal ve Spor Tesislerinden yararlananlar tarafından sağlık durumları ile ilgili bilgilerin eksik ya da hatalı bildirilmesi nedeniyle bulaşıcı hastalıklarla karşılaşılması ve dolayısıyla çalışanlar, öğrenciler ve diğer hizmet alıcılarının sağlıklarının tehlikeye girmesi.
Yetersiz güvenlik önlemi ve eksik bildirim nedeniyle havuzlarda yaralanma veya boğulma vakası yaşanması
Su kirliliği nedeniyle havuzun kapanmasından dolayı kullanıcıların mağduriyet yaşaması

Fırsatlar:

Havza MYO Turizm ve Otel İşletmeciliği Bölümü öğrencilerinin uygulama alanı ihtiyacının olması
Koronavirüs bulaş riski nedeniye düğün, nişan gibi organizasyonlar için açık alanların tercih edilmesi

F4.7.15 SKSDB Birimleri Teknik Destek ve Bakım Onarım Hizmeti

Faaliyetin Amacı: Başkanlığımız bünyesinde ihtiyaç duyulan küçük bakım ve onarım işleri ile ilgili tespit ve hizmet sürecini yönetmek
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Bakım onarım taleplerinin alınması ve keşif süreci
  • Malzeme tedariki ve bakım onarımın yapılması
ORT-Taşınır Kayıt Yetkilisi
ORT-Taşınır Kontrol Yetkilisi
SKSDB Baskı Atölyesi Personeli
SKSDB Beslenme Hizmetleri Birim Sorumlusu
SKSDB Beslenme Hizmetleri Birim Yöneticisi
SKSDB Birim Koordinatörü
SKSDB Havuz Operatörü
SKSDB İktisadi İşletme Birim Yöneticisi
SKSDB Kültür ve Spor Birimi Yöneticisi
SKSDB Tesis Amiri
Teknik Destek Personeli
PP.4.7.FR.0050-Olimpik Yüzme Havuzu ve Spor Merkezi Günlük Bakım Formu
PP.4.7.FR.0121-İş Hizmet Talep - Takip Formu
PP.4.8.FR.0003-Aylık Teknik Bakım ve Onarım Çizelgesi
PP.4.8.FR.0006-Teknik Bakım ve Onarım Formu
PP.4.5.FR.0036-Haftalık Temizlik Kontrol Formu (Olimpik Yüzme Havuzu ve Spor Merkezi)
PP.4.7.FR.0009-Havuz Kimyasalları Takip Formu
PP.4.7.İŞA.0012-Havuz Suyu Bakımı ve Temizliği (Aylık) (6 Aylık) İş Akış Süreci
PP4.4.İŞA.0011-Teknik destek işlemleri iş akış süreci
PP.4.7.İŞA.0014-Havuz Suyu Bakımı ve Temizliği (Günlük) İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0015-Havuz Suyu Bakımı ve Temizliği (Haftalık) İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0016-Havuz Suyu Bakımı ve Temizliği (Yıllık) İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0013-Havuz Suyu Bakımı ve Temizliği (Günaşırı) İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0032-Pankart,Afiş Düzenleme İş Akış Süreci
ORG.0059 Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Organizasyon Şeması
PP.4.7.FR.0224 Uygulamalı Eğitim İş Sözleşmesi
PP.4.7.FR.0225-Uygulamalı Eğitim İş Birliği Protokolü
PP.4.7.FR.0210 Ticari İşletme Aylık Puantaj Formu
PP.4.8.FR.0005-Cihaz Bakım Takip Formu
PP.4.8.FR.0001-Teknik Bakım ve onarım Depo Takip Çizelgesi
PP.4.7.FR.0201 SKSD Birim Teknik Destek ve Bakım Onarım Talep Formu
  • UBYS

  • ÜNİKYS

  • Fiziki Arşiv

İzleme Kriterleri:

KG749 Birimde çözülen bakım onarım sayısının toplam bakım onarım talep sayısına oranı